Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You owe me a hunting day.. (Lightning)

2 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) - Pagina 2 Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime di okt 01, 2013 8:16 am

Lightning
Lightning luisterde geduldig naar zijn plan. Ergens klonk het wel goed, maar aan de andere kant vond ze het iets te vroeg om te proberen om nieuwe moves uit te proberen en haar stijl als mens hierin mee te nemen. De opwinding in zijn stem was duidelijk te horen, maar ze wist dat ze er niet in mee kon gaan. Daarnaast was het niets voor haar om ergens op in te stemmen, simpelweg om iemand een plezier te doen. "Zoals ik al zei train ik liever een tijdje alleen, voor ik er verder mee ga werken." Haar stem was koel, maar niet meer zo koud als deze was geweest toen hij haar zomaar te lijf was gegaan. Van haar kant kwam er nu ook een vraag bij haar op. "Gingen wij trouwens niet jagen vandaag?" vroeg ze vervolgens. Het was het plan geweest voor vandaag, maar vanwege de plotselinge wending was ze het helemaal vergeten.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) - Pagina 2 Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked wo okt 02, 2013 4:26 am

"Zoals ik al zei train ik liever een tijdje alleen, voor ik er verder mee ga werken." Hij keek haar bedroefd aan, maar snapte het ergens wel weer. "Oké dan..." Hij verzonk in gedachten, het kasteel had nieuwe moves nodig, en zij was de aangewezen persoon hiervoor. Hij liet de gedachten varen, ooit zou ze hem helpen. Maar nu dus blijkbaar niet. 
Aangezien de kater in gedachten verzonken was hoorde hij haar vraag niet helemaal. "Gingen... Jagen...?" De zwarte kat keek verward op en liet zijn hersens kraken. Wat?
Ineens wist hij het. Jagen! Natuurlijk, daarvoor had hij haar meegenomen, er was alleen niet zoveel van gekomen nog. Hij keek haar weer aan, en zag dat ze op een antwoord wachtte. "Ja, sorry, ik was het een beetje vergeten. Wil je dat ik het je leer, of wil je het zelf proberen?" Hij keek haar met een ondeugende grijns aan, en wist half al wat ze zou kiezen. Hij hoopte iniedergeval dat ze dat zou kiezen, aangezien hij dan kon kijken en kon zien hoe het natuurlijk niet werkte. Maar je wist het nooit met haar, voor je het wist zou ze hem nóg eens verrassen. Dat gebeurde wel vaker, zoals wel duidelijk was geworden. 
De zwarte kater nam het voortouw en liep alvast weg, achteromkijkend of ze wel volgde, je wist het maar nooit..
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum