Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You owe me a hunting day.. (Lightning)

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 4:22 am

Op zijn gemakje liep de jonge kater naar de on-trial kamer, het was mooi weer, te mooi om waar te zijn. Hij hoopte maar dat het zo bleef want vandaag was een bijzondere dag. Hij zou eindelijk met de mooie poes gaan jagen! Van blijdschap maakte hij een sprongetje en liep verder. 
Al snel kwam hij aan, hij snoof de geuren op, en wist meteen Lightnings geur op te pakken. Snel likte hij zijn borstharen plat en streek met zijn poot over zijn oor. 
Hij stopte midden in de beweging en begon te lachen.. 
"Hoe lang sta je daar al?" zei hij, zo nonchalant mogelijk.
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime ma sep 23, 2013 4:33 am

Lightning
Lightning zat ergens achterin de ruimte waar ze sinds hun binnenkomst verbleven. Alles begon langzaam in te zinken, maar zelfs na enkele dagen was ze nog niet bereid om het volledig aan te nemen als haar lot. Niemand commandeerde haar, niemand stippelde haar plan voor haar uit, dat deed ze zelf en dat had ze altijd al zelf gedaan. En nu? Alle controle was letterlijk buiten haar bereik geslagen. Ze had zelfs een afspraak moeten maken, afhankelijk moeten zijn, van een vreemdeling. Gelukkig bleek die vreemdeling uiteindelijk geen kwaads in de zin te hebben, maar het voelde toch wat onwennig. Masked had al een dag uitgekozen en ze moest toegeven dat het mooi weer was. Sinds ze in het kasteel was aangekomen had ze zich vooral om Serah bekommerd. Met kalme passen stapte ze naar de ingang van de kamer. De zwarte kater kwam al aangelopen en voor hij de ruimte betrad stond hij even stil om de vacht op zijn borst netjes te krijgen. Light keek lichtelijk geamuseerd toe hoe hij doorkreeg dat ze al stond te wachten. "Lang genoeg" antwoordde ze kalm.

On-trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 4:43 am


"Lang genoeg" hoorde hij, met een gezicht dat, als het geen haar had, vuurrood zou zijn draaide hij zich om, hij herstelde zich snel.
"Dan moest je dus aan me denken" kaatste hij terug,  "je kijkt er naar uit hè?" Hij lachte en liep voor haar aan de kamer uit, door de gang naar buiten. 
Hij genoot even van de zon op zijn vacht en sprong toen over een steen, op het koele gras. "Weet je de beste jaagplekjes al? Zo niet dan heb je geluk dat je met mij jaagt." Hij glimlachte weer en sprong door het veld in de richting van het kanaal. Daar had hij altijd geluk met wat hij ving, hij was namelijk niet van plan om Lightning meer te laten vangen dan hem.
Hij stopte even om te kijken of ze er nog was, het zou hem niets verbazen als ze uiteindelijk weer achter hem opdook, maar deze keer zou hij er klaar voor zijn...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime ma sep 23, 2013 4:53 am

Lightning
Lightning keek toe hoe hij zich omdraaide en voor een moment stil was, voor hij zich herstelde en ze een opmerking terug geslingerd kreeg. De poes snoof even. "Ik ben altijd stipt als het om afspraken gaat, wat dat dan ook voor afspraak mag zijn," antwoordde ze koeltjes. Ze zou zich niet laten kennen en al helemaal niet tegenover zo'n apart geval als hij. Ja, ze was zich bewust van het feit dat zijn gedrag eerder erg flirterig was geweest, zo naïef was ze ook weer niet. In hoe verre dit speciaal naar haar gericht was, was haar echter niet duidelijk. Zoals altijd negeerde ze deze feitjes simpelweg en focuste zich op haar opgestelde doel. Iets waarmee ze zichzelf en haar zusje al langer mee in leven had gehouden. Eenmaal buiten het kasteel voelde ze zich wat meer op haar gemak. De zon scheen en hoewel zij anders was, was dit hetzelfde buiten als ze zich kon herinneren van het landschap om het kasteel heen. Masked vroeg haar of ze de jaagplekjes al kende en ze schudde haar hoofd. Tot nu toe had ze nog niet zo veel tijd gespendeerd aan jagen, maar meer aan de omgeving verkennen. Voornamelijk binnen het kasteel zelf. Dankzij haar conditie was het niet moeilijk hem bij te houden. "Waar gaan we eigenlijk heen?"

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 5:12 am

"Waar gaan we eigenlijk heen?" Hij keek haar aan, met pretlichtjes in zijn ogen. "Goede vraag prinses, maar waarom beginnen we niet met het feit dat je moet ontspannen als je prooi wilt vangen?"
Hij had wel gezien dat ze gespannen en gefocused was, en hij wilde graag weten waarom. 
Hij keek haar aan, stond op, en... Rende weg. Eens zien hoe hard ze kon, en hoe lang... 
Van binnen lag hij al helemaal dubbel, waarschijnlijk kon ze hem niet eens bijhouden..
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime ma sep 23, 2013 5:24 am

Lightning
De pretlichtjes in zijn ogen waren niet te missen en dus wist ze niet wat er komen ging. Sociaal was ze nooit de beste geweest, goed genoeg om zich te kunnen redden, maar de rust van het alleen zijn stond haar meer aan. Light trok wat met haar oren toen hij het woordje prinses gebruikte. Hij had haar natuurlijk niet gekend als mens, daar lag het aan. Ontspannen, zo in dit nieuwe lichaam waarin ze zich nog niet helemaal thuis voelde, dat was geen makkelijke opgave. Net toen ze hem erop wilde aanspreken, stoof hij plots weg. Ze had enkele seconde nodig om te begrijpen wat hij hiermee bedoelde, maar schoot al snel achter hem aan. Ja, hij was snel, maar ze was geen keukenprinsesje geweest toen ze nog mens was. Haar lichaam werkte anders, maar haar spieren waren wel aanwezig. Met lange, snelle passen haalde ze weer wat afstand in, genoeg om hem duidelijk te kunnen zien, terwijl ze zorgvuldig lette op de bewegingen die ze maakte en een manier zocht om nog harder te kunnen gaan. Dit was Lightning Farron die hij uitdaagde en zelfs als kat was ze niet de eerste de beste poes die op straat tegen kwam.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 7:03 am

Masked keek achterom, en zag dat ze hem aan het inhalen was! Hij rende nog harder, nog harder! Hij zou niet verliezen, dat zou een afgang zijn.. 
Hij keek niet eens waar 'ie liep, gewoon doorrennen. Dat had hij beter niet kunnen doen. BAM! Tegen een boomstronk midden in een open veld. Alsof dit geen afgang was... 
Versuft bleef hij liggen, half hopend dat Lightning naar hem toe zou komen om hem te helpen...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime ma sep 23, 2013 7:20 am

Lightning
Lightning merkte dat ze hem aan het inhalen was, waardoor er een lichte grijns rond haar lippen verscheen. Hij zou eens zien tegen wie hij een race begonnen was. Lang duurde het echter niet, want net toen ze bijna bij hem was, klapte hij vol tegen een boomstronk die uit het veld stak. Light hield meteen stil, nog wat door glijdend door de snelheid, waarna ze zich omdraaide en naar de zwarte kater toe liep. Hij lag wat versuft op de grond toen ze bij hem aankwam. Ze had ook niet anders verwacht, hij had een behoorlijke klap gemaakt. "Alles oke?" haar stem klonk zakelijk. Ze kende hem nog niet genoeg om echte bezorgdheid op te wekken. Light was altijd al heel zuinig geweest met haar emoties en dan vooral naar redelijk onbekenden. Natuurlijk liet het niet totaal koud, dus bleef ze geduldig wachten tot hij antwoord zou geven.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked di sep 24, 2013 5:35 am

"Alles oké?"  De kater hoorde wel dat er geen medeleven of bezorgdheid in haar stem doorklonk, maar dat hoefde ook niet. Zijn plannetje was voor heel andere dingen.
Hij kreunde en draaide zich om, zodat hij recht in haar ogen keek. 
Een tel later sprong hij op haar rug, en weer een tel later stond hij bovenophaar, zij platgedrukt tegen de grond.
Hij lachte zijn vrolijke lach en zei: "Nu denk ik wel dat we quitte staan toch?"
Hij wist niet zeker of ze tegen kietelen kon, en probeerde het toch maar even, het resultaat was verassend..
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime di sep 24, 2013 5:57 am

Lightning
Lightning keek afwachtend toe hoe hij zich al kreunend omdraaide. Ze had haar voorzichtigheid even laten varen en dat was geen verstandige zet geweest. Nog voor ze wist wat er gebeurde, sprong de kater eerst op haar rug, waarna hij haar op de grond wist te krijgen en boven haar stond. Light gooide haar oren plat toen hij haar probeerde te kietelen. Eerst haalde ze uit, met een van haar poten en met een krachtige zet wrong ze zich los en ging op een afstandje staan. Haar rode staart was opgezet en zwiepte nijdig heen en weer, terwijl haar blauwe ogen, strak op hem gericht, zo koud leken te worden als ijs. Lightning had het niet op lichamelijk contact en al helemaal niet al het onverwacht kwam, van iemand die nagenoeg een vreemdeling was. Hij had al enkele lijnen overschreden, maar deze ging net een stapje te ver. Zelfs als kat zag ze er bloedserieus uit, misschien maakte het wel meer indruk dan ze had gedaan als mens. Snow was altijd bang geweest voor de keiharde blik, die vertelde dat als hij nog één miezerig dingetje verkeerd deed, hij haar vuist nogmaals zou zien. Deze situatie was niet anders, hoe vriendelijk de kater geweest mocht zijn.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked di sep 24, 2013 6:55 am

Masked glimlachte, hij had haar eindelijk zover. Ze liet wat van zichzelf zien.
Nu wilde hij nog zien hoe ze om kon gaan met haar lichaam. Hij was van plan om haar zo fit mogelijk te maken voor de trial, en dat kon alleen als ze niet wist dat hij haar had geholpen. 
Ze zou hem waarschijnlijk gaan haten, maar als dat betekende dat ze zou leven dan had hij het ervoor over, hij zou het ooit wel eens uitleggen.
Hij keek in haar ijsblauwe ogen en maakte zich klaar voor gevecht. hij was niet bang, dat hoefde hij ook niet te zijn. Deze poes was dan wel heel intimiderend op het moment. Maar de zwarte kater was niet voor niets commander. Hij was verreweg een van de beste vechters in het kasteel. Alleen over Aka wist hij niet of hij haar kon verslaan, hij was ook niet van plan om dat te onderzoeken eigenlijk...
Hij keek weer terug naar wat nu zijn prooi was, zijn doel was, om haar hem aan te laten vallen. Zodra dat gebeurde kon hij testen of ze sterk genoeg was en haar met kleine hints op de zwakke punten wijzen.
Tijd om het plan in actie te brengen... "Nou nou, niet heel aardig, of wel soms?" Geen reactie, hij dacht na, het klonk ook niet zoals hij zou praten  of doen. 
Al snel had hij een idee... "Weet je, je hebt een wondje hier, op je poot.. Laat mij even." Voor ze het wist was hij er al, met zijn tong op haar vacht. 
Hij sloot zijn ogen en wachtte op wat komen ging, een ding wist hij heel zeker. Hij ging het niet leuk vinden...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime di sep 24, 2013 7:26 am

Lightning
Lightning bleef op haar plaats staan, spieren aangespannen om een eventuele volgende 'aanval' te voorkomen. De kater glimlachte en dat zinde haar helemaal niet. Het duurde even voor hij weer sprak, wat haar enkel wantrouwiger maakte. Zijn opmerking maakte het er niet beter op. Het klonk absoluut niet zoals hij normaal sprak tegen haar. Al was dat misschien wel anders dan voor hem normaal was. Ze zwiepte nogmaals met haar staart, een lichaamsdeel dat ze nog niet volledig onder controle had en dat nog altijd vreemd aanvoelde. Toen hij begon over haar poot keek ze even omlaag. Fout, slechte zet. Damn Farron, focus!. Opnieuw verraste hij haar door op haar af te komen en haar zogenaamde wondje te likken. Lightning voelde haar oren volledig plat schieten, waarna ze haar poot wegtrok en uithaalde. Nagels uitgeklapt, sloeg ze naar zijn wang, waarna ze zich naar voren worp om hem van zijn plaats te gooien. "Waar ben je mee bezig, Masked" perste ze tussen haar opeengeklemde kaken door. De enige manier waarop ze haar zusje had kunnen onderhouden, was door een baantje als soldier te nemen. Zeer ongebruikelijk, maar niemand uit haar omgeving had nog aan haar getwijfeld toen ze hadden gezien wat ze kon. Ander lichaam, maar dat kon niets veranderen aan zekere kwaliteiten op het slagveld. Dat ze nog niet helemaal was gewend aan het kat zijn, dat moest ze maar compenseren met ervaring.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked wo sep 25, 2013 4:04 am

"Waar ben je mee bezig Masked?" Hij keek haar aan, met vastberaden ogen. Haar balans was niet geweldig, en haar klauwen niet zo scherp, waar hij op dit moment wel blij mee was, maar man! Deze poes knew how to move!
Hij grinnikte en besloot om maar even te antwoorden. "Als ik het je vertel overleef ik het vast niet..." Hij grinnikte weer, en hoopte een beetje dat ze gefrustreerd zou raken, en echt in gevecht zou gaan. Maar voor nu was dit ook goed. 
Hij schudde één keer met zijn lijf en, door haar slechte balans, leek het te werken. Nu nog zorgen dat ze haar balans zou verbeteren...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime wo sep 25, 2013 4:48 am

Lightning
Zijn antwoord maakte het er niet beter op. Het frustreerde haar mateloos dat ze zich nog niet zo thuis voelde in dit lichaam. Haar aanval had niet zo veel effect als dat ze gehoopt had. Het was alweer een tijdje geleden dat ze dit soort resultaten boekte in een gevecht, tijdens het begin van haar carrière. De zwarte kater schudde even, waardoor ze haar poten wat moest verzetten en ze er pijnlijk aan werd herinnerd dat ze dit nog niet helemaal onder de knie had. De poes deed een stapje achteruit, zette haar achterpoten stevig op de grond, haar nagels in de aarde onder haar geboord, kwam vervolgens weer op hem af en gaf hem een harde zet. Als dit niet zou werken moest ze het maar anders aanpakken, want het kleine beetje vertrouwen wat er eerst nog was geweest, was als sneeuw voor de zon verdwenen.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked wo sep 25, 2013 5:42 am

De zwarte kater keek op, en kon nog net op tijd aan de kant springen. Hij grinnikte en zei tegen zichzelf. "That girl knows how to move!"
Daarna wendde hij zich weer tot haar, hij wilde weten hoe ze voelde, en hij schrok van wat hij zag. 
Natuurlijk had hij wel verwacht dat ze het niet leuk zou vinden, maar zo snel? Nee, zijn doel was om een leerzaam gevecht te spelen, hij zou acteren, zij niet. Maar blijkbaar liep het nu al iets uit de hand.
Hij keek haar opnieuw aan, met sorry op zijn voorhoofd geschreven. De kater schudde zijn hoofd, in de hoop het gevoel ermee weg te schudden. Het werkte niet... 
Dit was voor haar eigen bestwil. Hij draaide zich om met zijn rug naar haar toe. Wachtte, en draaide zich toen opnieuw om. Hij had toen hij omgedraaid was zijn klauwen ingetrokken zodat hij haar geen pijn zou doen. Als ze dat had gezien was ze vast boos geworden, daarom moest het maar zo.
Hij sprong, en landde met een harde klap, recht op zijn target. Hij kreunde, niet omdat hij pijn had, maar omdat het hem pijn deed om haar pijn te doen. De zwarte kater had haar vol in de flank geraakt.
De jongeling ging weer met zijn voorpoten op haar flank staan en antwoordde toen met een hint van verdriet in zijn stem.
 "Als ik je dat zou vertellen kwam ik hier niet levend vandaan..."
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime wo sep 25, 2013 6:00 am

Lightning
Lightning miste en nam weer afstand waar ze met aangespannen spieren en een zwiepende staart bleef staan. Damn, come on Farron. Hij leek even te wachten voor hij weer iets zou doen. Ze wist niet meer zo goed wat ze nu van hem moest verwachten. Op zijn gelaat stond duidelijk spijt, maar dit kon allemaal geacteerd zijn om haar opnieuw af te leiden. Toen hij zich omdraaide was ze klaar om weg te springen. Hij wist haar echter opnieuw te verrassen en raakte haar in haar flank, waardoor ze op de grond viel. Weer hield hij haar op de grond geduwd en dat zinde haar helemaal niet. Zijn woorden maakte haar ook niet veel wijzer. Hij bleef maar hetzelfde zeggen en ze begreep niet waar hij in godsnaam op doelde. Ze rukte zich los uit zijn greep, sloeg opnieuw naar zijn hoofd en ging weer staan. "Ik heb geen idee wat voor een spelletje je met me probeert te spelen, Masked," zei ze kwaad, "maar ik ga er niet in mee." Zijn tegenstrijdige gedrag maakte hem geen echte bedreiging, hij had haar al lang iets aan kunnen doen als hij dat echt had gewild. Ze draaide zich om en begon in de richting van het kasteel te stappen. Hij was de commander, ze mocht haar kans in het kasteel niet verspelen. Normaal had ze door gevochten, maar ze zou niet meespelen met zijn vreemde spelletjes.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked wo sep 25, 2013 7:01 am

Ze draaide om, en liep weg. Dat was niet de bedoeling! 
Hij racete achter haar aan en liet zijn rol vallen. "Wacht wacht wacht!!" Hij stopte even en wachtte tot ze hem aankeek. Daarna vervolgde hij buiten adem: "als ik je vertel waarom ik dit deed, en je ontdekt hebt dat het goed bedoelt was, zul je dan blijven?" 
Hij keek haar smekend aan, hij wilde haar echt geen pijn doen. En de zwarte kater wilde al helemaal niet dat ze wegliep! Ze moest dit nu toch wel doorhebben.
"Hoelang duurt het meestal voordat jij mensen vertrouwt?" Grapte hij, dit was zijn manier om wat er net gebeurde achter zich te laten. Maar ergens wist hij dat 'ie er niet zo snel mee weg zou komen...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime wo sep 25, 2013 7:19 am

Lightning
Lightning draaide zich wat geïrriteerd om toen ze hem hoorde roepen. Dat klonk in ieder geval weer als de Masked die ze een paar dagen geleden tegen was gekomen in het kasteel. Ze hield stil en draaide zich naar hem toe, haar blik nog altijd koud. "Dat hangt er vanaf," antwoordde ze. Hier hield ze dus niet van, zomaar handelen met de intentie goed te doen, zonder duidelijk te zijn. Als hij iets wilde, dan moest ie het maar gewoon zeggen. Zijn smekende blik deed haar niet veel, enkel die van Serah wist door te dringen en misschien af en toe die van Hope. Voor haar was hij nog altijd een buitenstaander en vertrouwen kwam langzaam. Niemand wandelde zomaar op haar af en was een vriend, enkelen wisten dat ondanks hun pogingen zelfs na een lange tijd niet eens te bereiken. Zijn vraag, die er luchtig uitkwam, deed haar, haar ogen iets vernauwen. "Opnieuw, dat hangt er vanaf." Dat was geen vraag die ze kon beantwoorden. De een deed het beter dan de ander en momenteel was hij niet op de goede weg.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked wo sep 25, 2013 7:29 am

Hij lachte toen hij haar zag kijken, "blijkbaar ben ik niet zo goed bezig dus.." Hij grinnikte, hij zou haar vertrouwen uiteindelijk weten te winnen. Hij voelde het, hoe? Dat wist hij ook nog niet, maar dat was het mooie aan haar vond hij. Ze was zo heerlijk onvoorspelbaar, dat bleek nu ook weer.
"Oké, de enige reden waarom ik het zo uitlokte was omdat ik hoopte dat je een goede vechter zou zijn.." Hij peilde haar stemming even om te kijken of het veilig was om verder te gaan. De zwarte kater waagde het er maar op. "De trials zijn gevaarlijk, en ik wilde er gewoon zeker van zijn dat je het ging halen..." Het bleef even stil, Masked wist niet of de volgende woorden in dank af zouden worden genomen, maar dan ook weer, hij was niet de eerste de beste, en hij kon tegen een stootje.
"Waar, in vredesnaam, heb jij ooit zo goed leren vechten?" Zo, het was eruit. Het was niet als compliment bedoeld, en zo kwam het ook niet over. Het was een vraag, waarin doorklonk dat hij er ontzag voor had. 
Het maakte hem ook niet veel meer uit wat de vraag in haar naar boven zou halen. Hij wilde gewoon het antwoord weten...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime do sep 26, 2013 4:35 am

Lightning
Lightning draaide wat met haar oren terwijl ze wachtte op een antwoord. Hij constateerde dat hij niet zo goed bezig was. Het was hem dus wel opgevallen zijn gedrag van net haar totaal niet zinde. Niet iedereen wist die tekenen te zien helaas, zoals een zekere blonde reus die zich godzijdank niet hier bevond. Masked had haar dus blijkbaar uitgelokt om te kijken hoe goed ze kon vechten. Haar ogen bleven nog altijd strak op hem gericht staan, geen spoortje van amusement op haar gelaat te zien. "Ooit gehoord van gewoon vragen" kwam er op gebruikelijke toon uit. Als hij zo graag wilde dat zij haar trial haalde, had hij haar beter met rust kunnen laten of gewoon kunnen vragen om een vechttraining. Ze had kunnen weten wat voor vraag hij daarna zou stellen, gezien het niet gebruikelijk was dat een vrouw wat van vechten af wist, helaas. "Ik ben een soldier. Leidinggevende functie, lang niet de hoogste rang die er te behalen viel, maar ik zou gepromoveerd worden. Dat kan ik nu wel op mijn buik schrijven" haar stem klonk wat bitter bij de laatste zin. Het was in eerste instantie haar laatste redding geweest om zich aan te melden, maar ze was van haar werk gaan houden.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked do sep 26, 2013 5:45 am

Hij grinnikte toen hij haar antwoord hoorde "Oké, dat zal ik onthouden voor de volgende keer." Hij schreef het op een denkbeeldig briefje, dit moest hij inderdaad onthouden.
Het volgende antwoord liet zijn mond open zakken van verbazing. Een Soldier?! Was dat net zoiets als een Knight? Hij keek haar weer beduusd aan toen hij hoorde dat het een leidinggevende functie was geweest. Zij? Leidinggeven.. Ja dat paste wel besloot hij uiteindelijk. De laatste zin klonk bitter, ze moest van haar werk gehouden hebben. 
Hij zat te popelen om haar iets te vragen, en toen ze klaar was vroeg hij meteen "Dus jij kent allemaal Battle technieken die ik niet ken, en Battle moves?! Kan je ze me leren?!"
Hij keek haar enthousiast aan en hoopte met heel zijn hart op een tweeletterig woordje dat begon met 'j'.
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime vr sep 27, 2013 4:53 am

Lightning
Plotseling leek hij heel enthousiast te worden en eerlijk gezegd wist ze niet waar hij het vandaan haalde. Zijn vraag maakte een boel duidelijk, alleen zou ze hem natuurlijk wel teleur moeten stellen. Dacht hij dan echt dat vechten als mens en vechten als kat hetzelfde was. Ja, ze had conditie, spieren en wist wel het een en ander, maar als ze moest beginnen over de technieken die ze niet meer kon toepassen. "Helaas kan ik je ze niet leren en zelf de meeste ook niet meer uitvoeren. Uiteraard leren soldiers 'battle technieken en battle moves', zoals jij het zo mooi noemt, voor hun eigen soort. Voor de meeste dingen moet je op twee benen staan, groter zijn en bovenal duimen hebben om bepaalde wapens te hanteren. Wapens die ik nu niet meer van de grond zou krijgen met dit armzalige kattenlichaampje van me" haar stem klonk ietwat bitter, maar veel emotie liet ze er niet in mee gaan. Het zat haar dwars, hoe kon het ook anders, maar op het moment en misschien wel voor de rest van haar leven, kon het niet anders. Ze was nog van plan om te gaan trainen in dit lichaam, maar de eerste dagen deed ze dat liever alleen.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked vr sep 27, 2013 9:43 am


"Helaas kan ik je ze niet leren en zelf de meeste ook niet meer uitvoeren. Uiteraard leren soldiers 'battle technieken en battle moves', zoals jij het zo mooi noemt, voor hun eigen soort. Voor de meeste dingen moet je op twee benen staan, groter zijn en bovenal duimen hebben om bepaalde wapens te hanteren. Wapens die ik nu niet meer van de grond zou krijgen met dit armzalige kattenlichaampje van me" Hij keek haar beduusd aan. Wat! Niet? Terneergeslagen liet hij zijn staart hangen. Maar hees die meteen weer op toen hij een ingeving kreeg. Wat als... Nee. Maar wacht. Als... Nee. Misschien.. Ja!
"Kan jij vechten, als kat zijnde?" Hij had een idee gekregen. Als ze nou haar klauwen als dat ene 'wapen' gebruikten, en dan kon zij die hanteren zoals ze vroeger deed. Verder kon je leren om langer op twee poten te staan. Niet ieders balans was zo slecht als die van haar. Hij grinnikte, en was blij dat hij dat nooit hardop zou zeggen. 
Maar zo zou het moeten lukken! 
Hij wilde net zijn idee voorstellen toen hij zich iets bedacht. Dit zou betekenen dat zij zijn hulp zou moeten aanvaarden. De zwarte kater voelde zijn goede moed de grond in zakken en keek haar weer aan. Misschien zou ze het doen. Voor hem? Nee, niet voor hem... Als hij het nou eens aardig vroeg..
"Zeg ik dacht zo..." 


Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van ArrowthroughTime vr sep 27, 2013 10:46 pm

Lightning
Lightning rolde even met haar ogen toen hij haar vroeg of ze kon vechten als kat zijnde. Had hij haar net niet 'aangevallen' en had ze hem net niet verrast met de weerstand die ze hem had geboden? Natuurlijk was het lang niet zo goed als wat ze kon als mens, met haar bekende blazefire saber, een zwaard dat ze normaal bij zich had gedragen. "Je hebt net gezien dat je me niet zomaar neer krijgt, maar ik was van plan om me aan te passen en zelf te kijken wat ik hiermee kan" sprak ze kalmpjes. Ze doelde natuurlijk op haar nieuwe lichaam. Het was onzin om nog terug te vallen op alles wat ze al kon, enkel wat ze nog kon gebruiken. De rest was nutteloos. In plaats van het zoeken naar een manier om te blijven vechten zoals ze altijd gedaan had, was het beter om naar technieken te zoeken die paste bij haar nieuwe vorm. Masked begon weer te spreken, maar maakte zijn zin niet af. Light keek hem bedenkelijk aan, met wat een opgetrokken wenkbrauw had moeten zijn, om hem aan te geven dat hij zijn zin moest afmaken.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Masked zo sep 29, 2013 1:14 am

"Je hebt net gezien dat je me niet zomaar neer krijgt, maar ik was van plan om me aan te passen en zelf te kijken wat ik hiermee kan" 
Dat was duidelijk, hij keek haar aan en zag hoe haar gezicht een vreemde uitdrukking kreeg toen hij stopte met zijn zin. Wat deden mensen toch rare dingen soms.. Na ja, hij moest het nu wel vragen, anders zou hij nooit weten hoe mensen vechten.
"Oké, dus mijn plan was, om jou balans wat te trainen, je klauwen te gebruiken als 'wapens' en dan te kijken hoe we dat kunnen aanpassen zodat we dodelijke Battle Moves ontwikkelen die de Rebellen nooit zullen achterhalen!" Sprak hij opgewonden. Het was een goed plan, tenminste, zo klonk het in zijn oren...
Hij keek haar vragend aan en ondertussen luisterde hij naar de omgeving. Hij kon het nu niet hebben dat anderen meeluisterden. Hij wilde de Battle Moves eerst zelf onder de knie krijgen, voor hij ze aan anderen ging demonstreren. 
Nu maar hopen dat Lightning meewerkte...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You owe me a hunting day.. (Lightning) Empty Re: You owe me a hunting day.. (Lightning)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum