[GZ] The key of my memory..
Pagina 1 van 1
[GZ] The key of my memory..
Hey, ik zoek dus "the key of my memory" van Spotted. Wat bedoel ik hiermee? Eigenlijk is het gewoon een vriend van Spotted, die hem kende toen hij nog mens was. Later in dit topic zie je wat die dan weet van Spotted als mens. Spotted is namelijk zijn geheugen kwijtgeraakt tijdens de transformatie, waardoor hij die vriend niet zal herkennen. Het maakt eigenlijk niet uit hoe die vriend eruitziet, of het een kater of een poes is (kater verdient de voorkeur) etc. Er zijn maar twee eisen: Het is ook een cursed one en ongeveer even oud als Spotted (14 jaar als mens en 27 moons als kat).
En nu wat info over Spotted als mens:
Naam: Smith
Voornaam: Tye
Vader: Wilson Smith
Moeder: Laurissa Ronders
Uiterlijk: Een slungelige bleke jongen met bruin haar en bruine, intelligent kijkende ogen.
Als kat: Een witte calico kater met bruine vlekken en dezelfde intelligent kijkende ogen, waaraan de vriend hem herkend.
Innerlijk: Een ietwat verlegen nerd, die niet zo goed in de groep lag. Hij had maar een vriend, die hem volgde toen hij het kasteel inging. Waarom hij dat deed weet niemand en zal niemand ooit weten.
Zo, maak maar zelf een lijstje, ik ben niet zo kieskeurig maar een deftige aanmelding verdient de voorkeur
Alvast vriendelijk (of minder vriendelijk) bedankt,
En nu wat info over Spotted als mens:
Naam: Smith
Voornaam: Tye
Vader: Wilson Smith
Moeder: Laurissa Ronders
Uiterlijk: Een slungelige bleke jongen met bruin haar en bruine, intelligent kijkende ogen.
Als kat: Een witte calico kater met bruine vlekken en dezelfde intelligent kijkende ogen, waaraan de vriend hem herkend.
Innerlijk: Een ietwat verlegen nerd, die niet zo goed in de groep lag. Hij had maar een vriend, die hem volgde toen hij het kasteel inging. Waarom hij dat deed weet niemand en zal niemand ooit weten.
Zo, maak maar zelf een lijstje, ik ben niet zo kieskeurig maar een deftige aanmelding verdient de voorkeur
Alvast vriendelijk (of minder vriendelijk) bedankt,
Kuksie- Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 24
Castle Card
Characters:
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: