{GZ} Best friend for Kurloz
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
{GZ} Best friend for Kurloz
Hallo Gast en bedankt dat je op mijn topic hebt geklikt ^^.
Ik ben op zoek naar een poes, deze poes is van kits af aan de beste vriendin van Kurloz geweest en is dat nu nog steeds. Ze is half doof omdat Kurloz ooit zo hard heeft geschreeuwd uit angst toen er een enorme hond aan kwam toen ze een keertje buiten aan het praten waren. Dat was ook de dag dat de zwartwitte kater besloot om nooit meer te spreken.
Maar oké, ik zoek dus die vriendin. Ik heb geen voorkeur voor naam of uiterlijk. Er is geen lijstje, dus daar mag je je eigen originaliteit voor gebruiken :3
Bedankt voor het lezen.
Luna
Ik ben op zoek naar een poes, deze poes is van kits af aan de beste vriendin van Kurloz geweest en is dat nu nog steeds. Ze is half doof omdat Kurloz ooit zo hard heeft geschreeuwd uit angst toen er een enorme hond aan kwam toen ze een keertje buiten aan het praten waren. Dat was ook de dag dat de zwartwitte kater besloot om nooit meer te spreken.
Maar oké, ik zoek dus die vriendin. Ik heb geen voorkeur voor naam of uiterlijk. Er is geen lijstje, dus daar mag je je eigen originaliteit voor gebruiken :3
Bedankt voor het lezen.
Luna
Luna- Aantal berichten : 70
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 26
Castle Card
Characters:
Re: {GZ} Best friend for Kurloz
Ik neem aan dat deze poes ook een kasteelkat moet zijn?
Kuksie- Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 24
Castle Card
Characters:
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: