Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tha Bandersnatch

Ga naar beneden

Tha Bandersnatch Empty Tha Bandersnatch

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 11:52 am

Tha Bandersnatch

Naja, laat ik me als Admin maar 'ns voorstellen~

Mijn naam is Babs, 17 jaar oud op het moment, behoor tot het vrouwelijk geslacht en ik ben woonachtig in Apeldoorn (Gelderland). Ik heb thuis een hondje genaamd Scooter, een Fox Terrier. Dat beeld is natuurlijk niet compleet zonder een fotootje: "Wat doeee je?"

Eens zien... Ik gebruik sowieso graag smileys en golfjes in mijn typgebruik, al dim ik wel een beetje in dit voorsteltopic. En natuurlijk blijven die uit in mijn RPG postjes. Ik teken graag (M'n Deviantart Acc is BE-Arts) en ook animeren vind ik leuk om te doen. Oftewel, ik ben graag creatief bezig. ^-^ Ook ben ik de laatste tijd bezig met codes schrijven enzo. Ik zal onderaan wel een voorbeeldje plaatsen wat ik gemaakt heb voor m'n karakter.

M'n muzieksmaak is heel erg divers, ik kan in heel veel liedjes wel wat leuks vinden. Maar op dit moment heb ik wel een aantal liedjes die ik heel erg graag luister. (Dead Hearts van Stars, The Listening van Lights... Ik zal hier niet een al te lange lijst van maken xD). Spelletjes die ik speel zijn vaak van Nintendo, Pokémon en Legend of Zelda en stuff. Ook ben ik de laatste tijd wat meer Anime aan het kijken, al heb ik nog niet zo heel erg veel bekeken.

Ehm.. Tja... Als je nog meer dingen wilt weten, m'n skype wil hebben whatever, stuur maar gerust een PB'tje. Ik vind het sowieso wel leuk (Ondanks hoge socially awkward levels xD) om met mensen te praten~

TL;DR version: Hallo, aangenaam kennis te maken!

-Babs

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven