» Parents & Siblings
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
» Parents & Siblings
Ik heb het idee gekregen om gewoon van begin af aan te beginnen met mijn allereerste karakter, omdat ik graag zijn hele leven wil uitstippelen en niet zomaar een geschiedenis wil bedenken. Daarom zoek ik nu dus ook ouders, een moeder en een vader. Ze hoeven niet perse samen te zijn, maar de moeder moet wel zwanger zijn van deze kater en dus bevallen van zijn kittens. Of het gewoon een ongelukje was of dat ze echt van elkaar houden, mogen jullie zelf beslissen onder elkaar.
Daarnaast heb ik ook Siblings nodig, het hangt ervan af hoeveel aanmeldingen er komen. Jullie zijn vrij in wat je met de kittens doet. De kleuren maken mij niet zo heel veel uit, als ze teveel afwijken van de ouders dan doen we gewoon dat die kleuren ook in de familie van hen zitten.
Jullie hoeven geen uitgebreide aanmelding te maken, zoals jullie misschien gewend zijn, het enige wat ik hoef is de beschrijving van een uiterlijk, innerlijk, naam, geslacht etc. Je mag het natuurlijk zo uitgebreid maken als je wilt, maar dat hoeft nu nog niet, dat mag je van mijn part ook later doen als je kitten gekozen is!Ik ben sowieso niet zo heel kieskeurig, als ze maar actief gehouden worden en jullie dat mij kunnen beloven.
♥♥♥
Linn
Omega- Aantal berichten : 15
Golden Pawprints : 3
Registratiedatum : 28-08-13
Castle Card
Characters:
Re: » Parents & Siblings
Bump ^^''
Ik zoek dit nog steeds (:
Ik zoek dit nog steeds (:
Castle Card
Characters:
Aka wil wel moeder spelen, maar dan heeft ze ze niet een partnerschap gehad en zijn de kits perongeluk geboren x'D (En ze is niet echt een goede moeder :'))
Bandersnatch- Admin
- Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13
Castle Card
Characters:
ik wil met Undertaker vader worden?
mij maakt het niet uit of het een partnerschap word of niet. later komt er een lijstje met een goede aanmelding.
mij maakt het niet uit of het een partnerschap word of niet. later komt er een lijstje met een goede aanmelding.
Undertaker- Aantal berichten : 12
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 04-09-13
Leeftijd : 24
Castle Card
Characters:
Ik denk dat ik wel snel wil beginnen met mijn karakter dus ik accepteer jullie twee gewoon (:
Jullie mogen zelf beslissen hoe de twee met elkaar omgaan, ik denk dat het sowieso een ongelukje word maar jullie mogen zelf beslissen wat er tussen hen gebeurd is enzovoorts(:
Vinden jullie dit goed?
Jullie mogen zelf beslissen hoe de twee met elkaar omgaan, ik denk dat het sowieso een ongelukje word maar jullie mogen zelf beslissen wat er tussen hen gebeurd is enzovoorts(:
Vinden jullie dit goed?
Castle Card
Characters:
Met Khan is toch nog niets gepost, dus als jullie allemaal het goed vinden kan hij een broertje worden :3
-Aanmelding
-Aanmelding
Kuksie- Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Leeftijd : 24
Castle Card
Characters:
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: