Miku
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Miku
Miku werd wakker toen ze een deur dicht hoorde vallen. Doodstil bleef ze liggen in haar muts. zachte voetstapjes klonken op de eikenhouten vloer.Even aarzelde ze maar uiteindelijk stak ze toch voorzichtig haar kopje uit de muts. Ze keek rond maar zag niets. De warmte van haar muts nodigde haar uit om weer naar binnen te gaan en langzaam sloten haar ogen weer. Weer had ze die akelige droom zij en haar ouders waren samen maar haar ouders lieten haar achter ze was te klein en wilde maar niet groeien haar ouders wisten niet wat ze met haar moesten doen dus verlieten ze haar voorgoed. Weer hoorde ze voetstapjes en weer stak ze haar kopje uit de muts
Laatst aangepast door iceblade op vr aug 30, 2013 11:35 am; in totaal 2 keer bewerkt
iceblade- Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is
Castle Card
Characters:
Re: Miku
Stilletjes, maar onhandig, liep de witte kater de wentel trappen op. Hij was nog steeds niet gewend aan zijn nieuwe lichaam maar ja. Het was zwaar werk voor zijn nieuwe poten om al die trappen te beklimmen maar een goede eerste oefening. Uiteindlijk kwam hij boven en bleef even staan. Er waren een paar kamers en nog een weg naar boven, waarschijnlijk een uitkijktoren. Socel wou daar naartoe lopen toen hij plots iets hoorde. Hij zette een paar stapjes terug en keek de gang in. Er kwam daar ergens geluid uit. Stilletjes trippelde hij naar de bron van het geluid en vond dat het een kitten was, een kitten die in een kamer lag, een grote verlate kamer, in een must. Nieuwsgierig wurmde hij zich door een gat in de deur en liep naar de kitten. Socel keek naar het kleine poesje voor hem. Ze rook niet een mens, haar geur droeg de typische geur van het kasteel. Socel hield zijn voorpoot omhoog en porde de kit een keer en zei "Wat voor kat ben jij nu weer, waar zijn je ouders?" Vlug haalde hij zijn poot weer weg, hij hoopte dat hij het fragiele lichaam van de kitten niet had bezeerd.
Wacth out, grumpy socel comming true
colourlessBird- Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Castle Card
Characters:
terwijl ze langzaam haar kopje uit de muts stak duwde een poot tegen haar aan"Wat voor kat ben jij nu weer, waar zijn je ouders?" hoorde ze , ze kromp ineen." w...wi..wie ben jij?" stotterde ze. En kwam weer uit de muts. toen ze uit de muts was zag ze hem staan een prachtige witte kat met roodachtige ogen. Hij kwam haar bekend voor maar wist niet precies waarvan.
Castle Card
Characters:
Stotterend vroeg het kleine katje wie hij was terwijl ze wat uit de muts kwam waar ze in lag. "Uhm.." zei hij even en zag toen dat de kitten hem precies aan het, het bewonderen was? "Uhum, ik ben Socel, een kat die nu vroeg een mens was." Hij keek de kitten nog eens aan en legde zich neer naar haar oog leven. "En jij, kleine kit, wie ben jij?" Spinde hij geamuseerd.
Look, socel is very friendly towards kits
Castle Card
Characters:
"En jij, kleine kit, wie ben jij?" zei Socel, Miku keek even rond en zei uiteindelijk"Miku" rustig liep ze richting het raam waar ze naar de sterren ging kijken toen ze merkte dat socel niet gelijk volgde keek ze hem aan en zei " het is oke ik doe je geen kwaad" toen keek ze weer naar de sterren en genoot van de gouden gloed die om haar heen kwam toen ze in het maanlicht ging zitten. Terwijl ze daar zat probeerde ze te herrineren waar ze hem van herkende maar ze kon hem niet plaatsten.
Castle Card
Characters:
De kleine kit keek even rond vooralleer ze antwoord gaf op Socel zijn vraag.3 Haar naam bleek Miku te zijn en juist nadat ze dat had gezegd stond ze op en socel zag de kleine poes naar het raam van deze kamer lopen. Socel bleef even zitten en keek naar de kitten hoe ze haar weg naar het raam trippelde en daar de sterren begon te bewonderen. Even keek ze om met het besef dat de albino niet was gevolgd en ze riep dat dat het oke was, dat ze hem geen kwaad ging doen. Een geamuseerde spin verliet zijn snuit terwijl hij terug zei "Ja, ja, ik kom wel maak je geen zorgen." Vervolgens vervolgde hij zijn weg naar de kit met zijn staart rustig op en neer zwaaiend. Miku was ondertussen gaan zitten in het maanlicht dat een mooie gloed om de kit creëerde. Socel plaatste zich met een plof naast de kit neer terwijl hij een wolkje stof de lucht in jaagde. "Mooie nacht, is het niet." zei hij stilletjes terwijl hij zijn gedachten liet rondzwerven tussen de sterren.
Castle Card
Characters:
Terwijl ze in gedachte verzonken was hoorde ze socel "Mooie nacht, is het niet." zeggen. ze schrok op gelukkig had hij het niet gezien dat ze schrok of wel. ze wist het niet zeker dus antwoorde ze " ja, prachtig de laatste keer dat ik zo´n prachtige maan had gezien was met mijn oude..." ze maakte de zin niet af en draaide haar hoofd weg en keek weer naar de sterren. Ze dacht weer na over haar ouders en waarom ze haar hadden achtergelaten. " ik euhm ja ik ben " weer maakte ze haar zin niet af ze was bang da socel haar wel zou kennen en haar ook achter zal laten. Met dat in gedachte draaide ze zich om en liep weer terug naar haar muts die ze probeerde mee te sleuren naar het raam.
Castle Card
Characters:
De kitten schrok een beetje toen Socel het over de nacht had, maar hij liet het niet merken. Vlug staarde hij weer de nacht in, terug naar de prachtige lucht gevuld met de sterren en de maan. Miku wou iets zeggen, dus richtte hij zijn aandacht weer op de kitten. Ze begon vrolijk, met wie ze het laatst zo een prachtige maan had gezien maar met wie, dat zei ze niet helemaal maar Socel had zo wel een gevoel toen hij laatste woord hoorde. Met de kitten haar hoofdje weer gericht op de lucht zei ze de halve zin " ik euhm ja ik ben " waarna ze zich omdraaide in de richting van haar must en er naartoe liep. Ook Socel draaide zich even om en zag hoe de kitten probeerde haar muts naar het raam te slepen. De jonge kater stond op en trippelde naar de kit toe en pakte haar must beet terwijl hij mompelde "Ik zal je wel even helpen." Hij sleurde haar muts naar de maan verlichte plek en liet hem daar voor de kit vallen. "Goed zo?"
Castle Card
Characters:
terwijl ze uit alle macht de muts naar het raam sleurde kwam de kat al naar haar toe om te helpen"goed zo" vroeg hij miku knikte en liep naar de muts waar ze vervolgen onderkroop maar wel haar kopje buiten liet zodat ze hem nog wel kon zien. " sorry" fluisterde ze en langzaam richtte ze haar blik weer op de maan " geloof jij dat iedereen krijgt wat hij verdient of geloof jij dat je zelf je toekomst bepaald" ze durfde hem na die vraag niet aan te kijken waarom had ze dat gevraag. vlug flitste de herinnering aan haar ouders voorbij.
Castle Card
Characters:
De kitten kwam weer vlug naar de must en kroop er vervolgens onder waarna ze haar hoofdje eronderuit stook zodat Socel haar nog wel kon zien. De kleine kit zei sorry en Socel keek even een beetje verward naar Miku, waarom zei ze sorry? Ze had toch niks verkeerds gedaan. Toen fluisterde ze deze vraag, " geloof jij dat iedereen krijgt wat hij verdient of geloof jij dat je zelf je toekomst bepaald" Het was zeer stil gezegd maar met zijn scherpe, nieuwe, oren pikte het op. "Iemand moet zijn eigen toekomst kunnen bepalen, want anders heb ik een vraagje voor jou." Zei hij, kijkend naar de nacht, "Vind je mij dan iets gruwelijks slechts?"
Castle Card
Characters:
"iemand moet zijn eigen toekomst kunnen bepalen, want anders heb ik een vraagje voor jou." "Vind je mij dan iets gruwelijks slechts?" langzaam keek Miku naar Socel " Nee, het is niet dat het is gewoon..." toen ze dat zei wist ze dat ze hem alles moest vertellen"Toen ik een maand oud was hebben mijn ouders mij achtergelaten omdat ze dachten dat ik nooit voor mezelf zou kunnen zorgen" nadat ze dat had gezegt keek ze hem aan. Hij kwam zo bekend voor maar waarvan " Ik heb het gevoel dat ik je ken". "Waar kom je vandaan,hoelang ben je hier"
Castle Card
Characters:
" Nee, het is niet dat het is gewoon..." was het antwoord dat de kitten hem gaf op zijn eerdere vraag, blijkbaar wat aarzelend of ze de zin wel zou afmaken maar daarna, toet zijn verbazing vervolgde de kitten haar zin, "Toen ik een maand oud was hebben mijn ouders mij achtergelaten omdat ze dachten dat ik nooit voor mezelf zou kunnen zorgen" Geschokt keek Socel miku aan, waarom zouden ze dat doen? Zijn eigen ouders hadden hem ook achter gelaten, maar voor een heel andere reden, ze dachten dat hij bezeten was door het kwaad of zoiets. Socel vond dat het een schande was om daarvoor een kind achter te laten maar bij Miku was het het zelfde. Deze kitten zou uitstekend voor haarzelf kunnen zorgen, ze zorgde nu al goed voor zichzelf. "Weet je, mijn ouders hebben mij ook verlaten, maar om een andere reden." Hij zei het kalm en rustig maar hij was verbaasd met de volgende vraag van de kitten, ze vroeg waar hij vandaan kwam en hoelang hij hier was. Socel staarde haar even aan voor hij antwoordde maar zei toen "Ik ben hier nog niet zo lang, hoogstens een dag of zo en waar ik vandaan kom, tja, dat weet ik niet precies."
Castle Card
Characters:
"Weet je, mijn ouders hebben mij ook verlaten, maar om een andere reden." De zin bleef hangen in haar hoofd ze herhaalde hem keer op keer zo vaak dat ze de rest van alles wat socel zei niet hoorde. Ze keek rond ze leefde al 4 maanden in deze toren ze had geslapen op de oude versleten bank die in het midden stond ze speelde vroeger met haar ouders op de oude vloer en ze wachte uren,dagen,maanden op haar ouders voor dit raam waar ze nog steeds elke avond door kijkt om te kijken of ze ze nog kan zien. Hoe kon iemand hetzelfde voelen als zij, de eenzaamheid,het verdriet. Ze keek Socel weer aan en plots herinnerde ze het weer waar ze hem van kent hij lijkt op de verdwaalde jongen die ze pas geleden gezien had de jongen die ze interessant vond en graag wilde leren kennen, de jongen die leek alsof hij haar dat kon bieden wat ze zo erg miste iemand die haar begrijpt. een Soulmate.
Castle Card
Characters:
Socel keek de kit aan en voelde een soort band vormen tussen hen. Ze waren allebij verlaten en kende allebij het gevoel van verdriet en eenzaam heid. Bij Socel groeide dit uit in een onderdrukte woede die gemakkelijk andere kon laten schrikken had hij gemerkt vandaag, toen hij een andere poes had ontmoet die ook een mens was. Ook had dit zijn vertrouwen in anderen grotendeels de kop ingebeukt en moest hij nu zijn ware aard, die eigenlijk bestond uit een zielig hoopje verdriet en woed, verbergen achter een grotere hoop woede en die aanvullen met een hoop sarcasme. Dit is zo gekomen zodat hij zichzelf kon verdedigen tegen andere die hatelijk tegen hem zouden doen maar deze kit, bij haar is het nog niet gebeurt. Zij is haar eigen karakter, haar werkelijke karakter nog niet verloren, die bestaat nog. Hij lachte naar de kitten, een kleine, miserabele lach, maar een lach. "Vrienden?" Vroeg hij terwijl hij zijn poot uitstak naar de kit.
Castle Card
Characters:
ze merkte dat Socel even stil als haar naar de sterren keek. Ze koesterde elk moment met hem nu al wist ze dat ze hem ook weer moest laten gaan wilde ze dat hij terug kwam. Ze rolde zich wat meer op en volgde met haar ogen de vorm van de maan.Het was volle maan en het licht scheen fel door de kamer. Ze volgde het licht en zag een muisje op de vloer liggen die ze eerder had gevangen maar te groot was om meteen op te eten." vrienden" Miku schrok en terwijl ze schrok zag ze Socels poot op haar gericht. Ze stak haar poot ook uit en samen sloten ze hun band op in een mooie vriendschap.
Castle Card
Characters:
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: