Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're the leader, right? [Aka]

2 plaatsers

Ga naar beneden

You're the leader, right? [Aka] Empty You're the leader, right? [Aka]

Bericht van Kuksie do aug 29, 2013 6:18 am

You're the leader, right? [Aka] 13639346
De calico kater draaide zijn kopje toen een vreemde geur zijn neusgaten binnendrong. Waarschijnlijk een andere kat, maar hij wist het niet zeker. Een eindje verderop zag hij inderdaad een andere kat, zittend op een pilaar. Hij draaide zich om en liep op de poes af. deze keek om zich heen alsof het kasteel van haar was, wat best zo kon zijn. De kater zonder naam stond onder de pilaar en keek naar haar op. "Euhm.. Sorry dat ik stoor, maar waar ben ik? Bent u de leider van deze plaats?", vroeg hij, een beetje verlegen. Zijn stem klonk vreemd, maar hij kon zich niet herinneren hoe deze anders zou klinken.
Kuksie
Kuksie

Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 24

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

You're the leader, right? [Aka] Empty Re: You're the leader, right? [Aka]

Bericht van Bandersnatch do aug 29, 2013 6:27 am

AKA || Castle Leader || Female || Single

Op de hoogste pilaar, haar gebruikelijke plek, bleef ze zitten. Haar rood met witte tabby vacht gloeide op in de zonnestralen die door het glas in lood naar beneden kwamen stralen. Met een blik die verried dat ze niet heel erg onder de indruk was. Het was immers een mens... Niet te vertrouwen, in de ogen van Aka. "Euhm.. Sorry dat ik stoor, maar waar ben ik? Bent u de leider van deze plaats?" Vroeg de kater, een beetje verlegen. "Toevallig wel," reageerde Aka, op een ietwat koele toon.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Bericht van Kuksie do aug 29, 2013 6:32 am

"Toevallig wel", antwoordde de poes, ietwat koel. Hij wist niet wat hij moest zeggen, ze keek zo vol.. minachting.. Hij kreeg het gevoel dat hij iets fout gedaan had, dat hij zijn excuses moest aanbieden.. "Euhm.. Het spijt me dat ik... Verder kwam hij niet, omdat hij niet wist wat hem moest spijten. De durf om te vragen wat hij verkeerd gedaan had was er echter niet, dus bleef hij maar verlegen zwijgen, af en toe eens opkijkend naar het gezicht van de poes.
Kuksie
Kuksie

Castle Card
Characters:

Bericht van Bandersnatch do aug 29, 2013 6:37 am

Nog steeds keek Aka ietwat koeltjes naar beneden. Wat was dat met al die timide katten? Ze rolde eventjes met haar ogen toen de kat nog begon te stamelen ook. "Euhm.. Het spijt me dat ik..." Miauwde de kater. Maar hierna viel de kater weer stil. Eventjes liet Aka de stilte duren, maar daarna begon ze weer ietwat traag te spreken. "Het spijt je.. wat?" Miauwde ze. Ze liet hem niet zo snel weg komen met stil vallen.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Castle Card
Characters:

Bericht van Kuksie do aug 29, 2013 6:43 am

"Het spijt je... Wat?", mauwde de tabby poes traag, alsof hij een andere taal sprak ofzo. "Ik weet niet wat het me spijt.", zei hij, met een kleine aarzeling voor hij begon. De Calico kater wou vragen of ze soms wist wie hij was of waar hij was, maar iets in de blik van de poes hield hem tegen. Misschien was het de minachting, misschien de koelte, misschien het wantrouwen, hij wist het niet. Uiteindelijk vroeg hij toch maar "Weet u soms wie ik ben?", zo wanhopig was hij. Hopelijk klonk dit niet teveel door in zijn toon.
Kuksie
Kuksie

Castle Card
Characters:

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 4:16 am

Met vernauwde goudkleurige ogen keek Aka naar beneden, geen fin verroerende en geen gebaren makende om de kat gerust te stellen. Daar voelde ze nou eenmaal niet de noodzaak toe, totaal niet zelfs. "Waarom zou je je excuses aanbieden als je niet weet waarvoor?" Lichte irritatie vonkte op in haar stem terwijl ze sprak, maar meer ook niet. "Weet u soms wie ik ben?" Vroeg de kat vervolgens. "Dom mens, denk je nou echt dat ik me meng met de mensen uit het dorp? Ik zou werkelijkwaar geen idee hebben." Beet de poes de kat toe.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Castle Card
Characters:

Bericht van Kuksie vr aug 30, 2013 4:22 am

"Dom mens, denk je nou echt dat ik me meng met de mensen uit het dorp? Ik zou werkelijkwaar geen idee hebben." , antwoordde de poes, niet bepaald vriendelijk. Beschaamd keek hij weer naar zijn poten. Waarom was deze poes nou zo onvriendelijk? Misschien had hij iets ergs gedaan voor hij zijn geheugen verloor. En misschien moest hij het vragen, dan kon hij het goed maken. Maar misschien was dat een domme vraag. Door deze rode poes, die blijkbaar de leider was, werden zijn complexen nog erger. Woede laaide in hem op, wie dacht ze wel niet dat ze was? Met een boze blik keek hij op. "Wat heb ik u eigenlijk verkeerd gedaan?", vroeg hij, ietwat brutaal.
Kuksie
Kuksie

Castle Card
Characters:

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 5:07 am

Een sneer in de vorm van een grijns verscheen op Aka's gelaat toen de kat eindelijk eens wat ruggengraat liet zien. Aka had het niet zo op zwakkelingen die maar bleven jammeren en beven onder hun lot. Als zij dat had gedaan, was ze allang niet meer hier. "Wat heb ik u eigenlijk verkeerd gedaan?" Vroeg de kat ietwat boos. Nu sprong Aka van de pilaar af en liep met haar grote gestalte op hem af. "Zal ik je eens exact uitleggen wat jullie mensen verkeerd hebben gedaan?" Siste ze, terwijl ze langzame rondjes om hem heen begon te lopen. "Al generaties lang worden wij door jullie verjaagd uit jullie dorp, vermoord, afgemaakt. En je vindt het nu gek dat ik niks van je moet? Je bent een dwaas" Haar stem bleef nog steeds een laag gesis. "Mijn naam is Aka, ik ben de leider van dit kasteel. En weet, ik heb het niet zo op mensen." Haar ogen vernauwden zich terwijl ze recht voor hem stil bleef staan en haar kop wat hooghartig de lucht in hief.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Castle Card
Characters:

Bericht van Kuksie vr aug 30, 2013 5:30 am

De rode poes sprong van haar pilaar af, en nu kon hij zien dat ze redelijk groot was. "Zal ik je eens exact uitleggen wat jullie mensen verkeerd hebben gedaan?", siste ze. Ze begon rondjes rond hem te lopen, zodat hij gedwongen was om om zijn as te draaiden om haar te kunnen volgen. Hij snapte niet waarom ze het nu opeens over mensen had. Hij was toch een kat, net als haar? In zijn belevenis was er nooit iets anders geweest. Maar ja, hij wist ook niet meer dan de paar dagen dat hij hier ronddoolde. Hij wou er iets over zeggen, maar de poes met de gouden ogen ging verder: "Al generaties lang worden wij door jullie verjaagd uit jullie dorp, vermoord, afgemaakt. En je vindt het nu gek dat ik niks van je moet? Je bent een dwaas". Ze intimideerde hem, en hij rechtte zijn rug. Hij zou haar laten uitspreken, en haar dan uitleggen dat ze het mis had, dat hij geen mens was, dat hij haar begreep. "Mijn naam is Aka, ik ben de leider van dit kasteel. En weet, ik heb het niet zo op mensen.", eindigde ze tenslotte. De poes, die blijkbaar Aka heette, bleef recht voor hem stilstaan en hief hooghartig haar kop op. Opeens was hij niet zo zeker meer of hij het aandurfde om tegen haar in te gaan, maar hij moest het proberen. "Ik begrijp dat je de mensen niet aardig vind, door alles wat ze jullie aandoen.", begon hij, proberend om zijn woorden zorgvuldig te kiezen. "Maar ik ben geen mens, ik ben een kat, net zoals u, en voor zover ik weet ben ik dat altijd al geweest.". Hij zei er niet bij dat hij zijn geheugen kwijt was. Hoopvol keek hij op naar de poes. Hij rechtte zijn ruggengraat en probeerde er minder klein uit te zien tegenover haar.
Kuksie
Kuksie

Castle Card
Characters:

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 5:59 am

Bandersnatch schreef:

Aka trok even haar wenkbrauwen op door de dwaze reactie van het mens. "Ik begrijp dat je de mensen niet aardig vind, door alles wat ze jullie aandoen.", begon hij, proberend om zijn woorden zorgvuldig te kiezen. "Maar ik ben geen mens, ik ben een kat, net zoals u, en voor zover ik weet ben ik dat altijd al geweest." Miauwde de kater. Aka kon het niet laten, ze barstte in schamper gelach uit. "Dwaas, dwaas mens, schiet niet in de ontkenning," Miauwde ze, haar ogen vernauwende, "Ik heb het gezien, bijna iedereen heeft het gezien, hoe jij op twee poten, als mens, de deur open deed en hier naar binnen kwam strompelen." Ze keek hem smalend aan, wachtende op reactie.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Castle Card
Characters:

Bericht van Kuksie za aug 31, 2013 6:48 am

"Dwaas, dwaas mens, schiet niet in de ontkenning,", antwoordde ze, schamper lachend. Maar hij kon toch niet zeggen dat hij een mens was als iedereen kon zien dat hij een kat was? Ik heb het gezien, bijna iedereen heeft het gezien, hoe jij op twee poten, als mens, de deur open deed en hier naar binnen kwam strompelen." . Nu werden zijn ogen groot. Deze poes wist iets van zijn verleden? "W-Weet jij.... Hij brak zijn zin weer af, wat moest hij nou zeggen tegen deze schampere poes. "Hé, ik ben hier blijkbaar binnengelopen als mens, in een kat veranderd en mijn geheugen kwijtgeraakt"? Hij kon het amper denken, laat staan uitspreken. "Ik.. Ik kan me dat niet herinneren", zei hij uiteindelijk, omdat deze poes niet van stiltes leek te houden. Hij probeerde het zo zelfverzekerd mogelijk te zeggen, maar kon een kleine hapering in het begin niet onderdrukken.
Kuksie
Kuksie

Castle Card
Characters:

Bericht van Bandersnatch di sep 10, 2013 7:47 am

Bandersnatch schreef:

Licht minachtend keek Aka naar de kater en hoe verward deze raakte. Sympathie voor de On Trials had Aka absoluut niet, maar dat had ze waarschijnlijk al meermaals bewezen. "Weet ik wat?" Draalde Aka, haar wenkbrauw omhoog trekkende. "Ik.. Ik kan me dat niet herinneren" Miauwde de kater. "Kan komen door shock of een smak op je hoofd," Miauwde Aka toonloos, "Geen idee of je je geheugen nog terug krijgt." Ze haalde haar schouders wat achteloos op.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Castle Card
Characters:

Bericht van Kuksie wo sep 11, 2013 8:02 am

"Geen idee of je je geheugen nog terugkrijgt", zei Aka schamper. Ze haalde haar schouders op alsof het haar niet veel kon schelen. Hij stond op het punt om zijn beheersing weer te verliezen, en misschien was het af te lezen van zijn gezicht, maar hij moest al zijn spieren aanspannen om geen zenuwinzinking te krijgen. "K.. Kan ik hier blijven?, vroeg hij, toen hij zeker was dat hij zich kon inhouden en niet begon te gillen. Aan het eind ging zijn stem wel wat omhoog.
Kuksie
Kuksie

Castle Card
Characters:

Bericht van Bandersnatch wo sep 11, 2013 8:39 am

Bandersnatch schreef:

Aka hield haar kopje met een wat scheve glimlach op haar gelaat schuin. "K...Kan ik blijven?" Vroeg de kater aan haar. Aka haalde haar schouders opnieuw achteloos op. "Je krijgt een proefperiode, een Trial," Miauwde ze, nog steeds ietwat kil, "Hierna krijg je een test, waarin je mag bewijzen dat je het waard bent, je loyaal bent en ons dus niet zal verraden." Ze vernauwde haar ogen wat. "Faal je voor de test, dan hoef je dan ook niet meer terug te komen."

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Castle Card
Characters:

Bericht van Gesponsorde inhoud