Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

{Ganzenopdracht} Error

2 plaatsers

Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch zo sep 22, 2013 4:10 am


AKA || Castle Leader || Female || Single

Het maanlicht dreef met dunne slierten naar beneden en viel in stilte neer op stoffige pilaren van de main hall. Haar ogen gesloten, haar blik ontspannen, daar zat Aka boven op de granieten pilaar. Nu de meeste katten sliepen, was het eventjes rustig in het kasteel. Zij had echter de rust niet kunnen vinden. Ze had geen slaap kunnen vatten en was dus maar weer op haar standaard pilaar gaan zitten. Hier voelde ze zich op de één of andere manier rustiger dan in haar eigen vertrek. Hier was ze meer in het open, minder opgesloten in de leaders kamer, waar de muren op haar af kwamen. Een zucht rolde over haar lippen terwijl ze haar goudgele ogen weer langzaam open liet glijden. Net op tijd om een binnenkomer te aanschouwen.

Ze zag een kat door de deuren van het kasteel glippen en vernauwde haar ogen. Meteen stond de Leader overeind en spande ze haar spieren aan. Haar ogen vernauwden zich terwijl ze door de duisternis heen probeerde te priemen. Wie.. was dat? Was het een indringer? De kat was erg stil en van hierboven kon ze het niet zien of ruiken. Ze boog zich nog wat verder naar voren, maar nog steeds kon ze de kat niet herkennen. Ze bleef zichzelf maar voorover buigen en probeerde nog een stapje naar voren te zetten. In haar half slaperige fanatisisme, had ze geen rekening gehouden met het feit dat ze nog op haar pilaar stond... Ze hapte geschrokken naar adem toen ze naar voren tuimelde en op de grond neerplofte. Veel zeer deed het niet, maar de schaamte, oh de schaamte. Meteen richtte ze een felle blik op de andere kat, degene die net binnen was gekomen.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked zo sep 22, 2013 10:03 am

Masked kwam rustig de hoek omgelopen, hij moest Aka vragen over de votingen en de On trials.
Ineens bedacht hij dat het ietsjes professioneler zou lijken als hij onopgemerkt naar haar toe zou lopen.. En dus deed hij dat, het ging allee. Iets anders dan verwacht. Hij kwam aangelopen en toen hij er eindelijk was viel Aka van de pilaar!!
Hij proestte het uit, al lachend rolde hij over de grond en uiteindelijk keek hij Aka aan met zijn pretoogjes. " Gaat het?" vroeg hij al lachend, en vervolgde toen. " Ik moet zeggen, ik heb nog nooit iemand zo netjes van een pilaar af zien vallen!" Waarna hij weer in lachen uitbarstte, hij stopte las toen Aka er wel heel boos uitzag...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch zo sep 22, 2013 9:19 pm


AKA || Castle Leader || Female || Single

Gelach... Ze hoorde gelach. Het bracht een zekere woede in haar omhoog. Het borrelde en het bruiste en het brandde in haar aderen. Het liet haar haar tanden over elkaar knarsen en furieus haar kop met een ruk heffen naar degene die het geluid uitstootte. Het was haar eigen commander, Masked. Geweldig. Haar tanden ontblootten zich in een grauw toen deze ook nog het lef in zijn hart kreeg om erover te spreken. "Gaat het?" vroeg hij al lachend, en vervolgde toen. "Ik moet zeggen, ik heb nog nooit iemand zo netjes van een pilaar af zien vallen!" En daarna vervolgde hij zijn gelach. Langzaam hief Aka zich overeind, haar pels was overeind gerezen in woede jegens haar commander en je kon zien dat haar geduld zeer snel op aan het raken was. "Controleer jezelf, commander" Miauwde ze dan ook kil, haar ogen vernauwd in ongenoegen door haar Commander. Ze was boos, oh ze was zo enorm boos. Het was dat ze niet een geldige reden had om hem permanent uit zijn rang te ontheffen zonder dat het kasteel zou rebelleren. Maar oh, bij de goden, als hij echt een paar bruggen te ver ging, nog verder dan dit, dan vond ze er wel één. Maar nee, ze moest voorzichtig zijn, vooral na Kuro...



Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 2:06 am

"Controleer jezelf, commander" Masked keek haar aan en glimlachte. "Ja baas, zal ik doen, verder nog iets?" Hij was een spelletje met haar aan het spelen, maar op een voorzichtige manier. Hij wist wel dat Aka hem niet zo snel uit zijn rang zou ontheffen maar toch...
Hij liep naar haar toe en ging zitten, daarna sprak hij met een serieuze toon. "Ik heb vernomen dat er nieuwe Cursed ones het kasteel zijn binnen komen lopen." Hij hield voor het gemak maar even achterwege dat hij ze al ontmoet had en dat hij een crush had op een van ze. "Ze vormen geen dreiging, en ze zien eruit alsof het goede knights zullen worden. Ik kwam hier om te informeren naar de votingen, en..." Hij stopte even om een lachje te onderdrukken. Snel ging hij weer door. "En om te informeren hoe het met u gaat.." Ook al was het geen geweldig moment, hij moest het weten. Het was misschien niet zijn echte taak, en waarschijnlijk zou hij gevild worden als iemand er lucht van kreeg. Maar hij zag het als zijn plicht om een beetje op Aka te letten. Iedereen had wel gemerkt dat, sinds Kuro dood was, ze was veranderd. En daarom lette Masked nu extra goed op haar. Zij was degene, en de enige, die zijn capaciteiten had gezien, en die hem commander had gemaakt. Dit was het minste wat hij terug kon doen...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 3:27 am


Scream like lions
Run away like scurrying rabbits
We are now entranced
By the strife for control of the future

AKA || Castle Leader || Female || Single

Met een kille blik in haar goudkleurige ogen keek Aka naar haar commander. Ooit was haar goudkleurige blik altijd warm geweest, de rem op de altijd explosieve en wantrouwige Kuro. Maar op dit moment was ze enkel een schaduw van die oude warme poes, meer zoals Kuro dan zoals ze zelf was. Zijn dood... Ze had er nooit over gesproken. Ze zou er ook nooit over spreken. "Ja baas, zal ik doen, verder nog iets?" Vroeg de commander, duidelijk nog niet over zijn eerdere lol heen. Aka vernauwde haar ogen wat dreigend, maar zei niks. Haar blik was hopelijk wel genoeg om haar commander duidelijk te maken wat voor een gevaarlijk spel hij speelde.
Blijkbaar kwam de zwarte kater verslag uitbrengen, nee, een voting aanvragen voor deze katten. Aka vernauwde haar ogen kritisch en licht wantrouwend. Ze had een hekel aan mensen. "Ik heb vernomen dat er nieuwe Cursed ones het kasteel zijn binnen komen lopen." Aka weerstond de neiging om met haar ogen te rollen. Er waren zoveel cursed ones het kasteel binnengekomen de laatste tijd. "Ze vormen geen dreiging, en ze zien eruit alsof het goede knights zullen worden. Ik kwam hier om te informeren naar de votingen, en..." Hij stopte even, maar sprak al vlug weer verder."En om te informeren hoe het met u gaat.."
"Met mij gaat het prima," Kapte Aka het onmiddellijk af. Ze sprak nooit over hoe het met haar ging. Tegen niemand, zelfs niet haar eigen kits. Tegen die katten sprak ze sowieso bijna nooit meer. "Er zijn de laatste tijd heel veel Cursed Ones in het kasteel gekomen." Miauwde de poes vervolgens op een neutrale toon. "Ze mogen zich net als alle andere Cursed Ones bewijzen in een trial tenzij ze echt eruit springen. Zoals je spreekt, maak je al duidelijk dat ze er nog niet lang zijn." Miauwde Aka, waarna ze haar goudkleurige ogen vernauwde. "Vanwaar dus deze plotselinge goedhartigheid jegens de mensen, Masked?" Haar toon was ietwat gevaarlijk.

Echo on, the tone of death
Tomorrow is in our hands
Calling us towards the end
Extolling the curtain's rise

*Lightning en Hope moeten vanwege de verhaallijn wel hun Trial doen. Razz

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 3:46 am

"Met mij gaat het prima," Masked keek zijn leider glimlachend aan, anders dan de meeste vond hij Aka allesbehalve eng, bhalve voor de keer toen ze echt heel boos was geweest. Al was dat wel een lachwekkende herinnering. 
Aka gaf hem niet lang de tijd om na te denken, ze vervolgde snel "Er zijn de laatste tijd heel veel Cursed Ones in het kasteel gekomen." Masked knikte, hij kon voelen dat Aka ergens op doelde, en het zinde hem helemaal niet... Hij knikte dus maar kortaf, en wachtte tot de poes verder ging. Zijn stemming was niet te peilen, voor de meeste, nou was Aka anders, en iets in Masked schreeuwde dat het deze keer anders zou gaan, en dat hij geen controle had... 
Dit zinde hem nog minder, en zonder dat hij het door had begon zijn oor te twitchen, bezorgd wierp hij een blik omhoog, maar richtte die meteen weer op Aka toen deze weer begon te praten. "Ze mogen zich net als alle andere Cursed Ones bewijzen in een trial tenzij ze echt eruit springen. Zoals je spreekt, maak je al duidelijk dat ze er nog niet lang zijn." Masked keek op, wetende dat de poes nog niet klaar was. In zijn ogen waren de pretlichtjes uitgedoofd, hij wilde weten waar Aka op doelde, en waarom ze een spelletje met hem speelde... "Vanwaar dus deze plotselinge goedhartigheid jegens de mensen, Masked?" 
Shit! Hij had het moeten weten! Natuurlijk had Aka zoiets doorgehad... Hij keek haar recht in de ogen, met zijn beruchte kille blik. Koud vuur leek te dansen in zijn hart, en alles wat het zag, werd opgeslokt in de vlammen. Koud en kil antwoordde hij: "Oeps, sorry, vergeten... Natuurlijk geen voting... Wil je dat het kasteel uitsterft Aka?! Ik ben hier als je Commander, maar als jij me niets laat doen dan kan ik ons toch niet veilig houden? 
Jij weet ook wel dat het kasteel dringend knights nodig heeft, stel dat de rebellen weer eens aanvallen?" Het was misschien wat gewaagd, maar ze kon hem niks maken, hij was een geliefd commander, en hij had niets fout gedaan. 
Nog niet nee... Ineens bekroop een schuldgevoel hem, en hij keek zijn leider weer aan. "Sorry, laat maar... Ik vogel wel iets uit... Sorry van die val trouwens, als het echt pijn gaat doen moet je even naar de healer gaan." In de laatste woorden kon hij er niets aan doen dat er bezorgdheid in zijn stem doorklonk. Het leek misschien niet zo, maar hij gaf echt om zijn leader, en hij had een bloedgeur geroken die hem zorgen baarde...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 3:57 am



Scream like lions
Run away like scurrying rabbits
We are now entranced
By the strife for control of the future

AKA || Castle Leader || Female || Single

Aka vernauwde haar ogen toen de kater haar net zo kil aankeek. Vanaf dat moment had ze door dat er voor hem meer meespeelde dan alleen maar medeleven en vernauwde ze haar ogen nog meer, tot dunne, kille spleetjes. Een ietwat bedenkelijke blik lag in haar goudkleurige kijers, alsof hij haar net iets heel erg interessants verteld had. En misschien, had hij dat ook wel. Ze kon niet tegen ontrouw. Haar onderlingen moesten onder haar staan als één front. Ze kon ontrouw niet tolereren. "Oeps, sorry, vergeten... Natuurlijk geen voting... Wil je dat het kasteel uitsterft Aka?! Ik ben hier als je Commander, maar als jij me niets laat doen dan kan ik ons toch niet veilig houden?
Jij weet ook wel dat het kasteel dringend knights nodig heeft, stel dat de rebellen weer eens aanvallen?" Nu was het genoeg. Aka zette een dreigende stap voorwaarts. "We hebben laatst het grootste gedeelte van de rebellen uitgeroeid." Snauwde ze terug. "Je weet zelf hoe gevaarlijk mensen kunnen zijn. We kunnen niet losbandig zijn met de Trials. Ze moeten bewijzen dat ze trouw kunnen zijn aan het kasteel. Want voor je het weet keren al je geliefde mensen zich plotseling tegen ons." Haar toon was zo kil als een flinter ijs. "En dan hebben we veel meer problemen dan een aantal rebellen die nog niet eens een georganiseerde aanval kunnen formuleren." Ze zuchtte diep. "toen ik je koos als mijn commander, dacht ik dat jij dat ook wel doorhad." Miauwde ze vervolgens als een extra steek erachteraan. "Sorry, laat maar... Ik vogel wel iets uit... Sorry van die val trouwens, als het echt pijn gaat doen moet je even naar de healer gaan." Miauwde haar Commander vervolgens. "Het doet geen pijn." Miauwde Aka enkel. "Ik moet sterk zijn voor het kasteel, dus dat zal ik ook zijn."

Echo on, the tone of death
Tomorrow is in our hands
Calling us towards the end
Extolling the curtain's rise

[/quote]
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 4:19 am

"toen ik je koos als mijn commander, dacht ik dat jij dat ook wel doorhad." Die woorden... Ze deden hem pijn, maar toegeven zou hij niet doen. De woorden die ze daarna zei however... Dit kon hij niet pikken, "Ik moet sterk zijn voor het kasteel, dus dat zal ik ook zijn." "Ik ben ook sterk!" Snauwde hij, "en je weet wel dat ik mijn uiterste best doe.. Soms is het gewoon alleenig, ik mag van mezelf niemand meer vertrouwen, en als ik dan open probeer te zijn mag het niet.." Treurig keek de Commander naar beneden, hij deed zo zijn best, waarom wilde Aka het niet zien? Hij keek haar weer aan, alle stoerheid was verdwenen, een treurig hoopje was over. "Ik zal beter mijn best doen.." Beloofde hij haar, waarna hij met zijn neus in de lucht wegliep. 
Hierdoor kon hij niet zien waar de opening was.. BAM!! Zo tegen de deurpost. Masked stond versuft op en keek verdwaasd naar Aka, waarna hij alweer in lachen uitbarstte, de pretlichtjes waren terug, en hij zei ineens heel zelfverzekerd: "Haha, nu staan we quitte."
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 4:26 am



Scream like lions
Run away like scurrying rabbits
We are now entranced
By the strife for control of the future

AKA || Castle Leader || Female || Single

"Ik ben ook sterk!" Snauwde hij, "en je weet wel dat ik mijn uiterste best doe.. Soms is het gewoon alleenig, ik mag van mezelf niemand meer vertrouwen, en als ik dan open probeer te zijn mag het niet.." Oh nu werd hij helemaal mooi. Aka trok haar wenkbrauw op. "Heb ik ooit ontkent dat je niet sterk was? " Miauwde ze kalmpjes, "Als ik dacht dat je zwak was, had ik je niet als Commander aangesteld. En je kunt katten wel vertrouwen. Zolang ze bewezen hebben dat ze te vertrouwen zijn." Ze keek weer op toen ze een klap tegen de deurpost hoorde. "Haha, nu staan we quitte." Miauwde Masked. Een zuinig glimlachje, maar goed, het was een glimlach, verscheen op Aka's lippen. "Ja, nu staan we quitte."

Echo on, the tone of death
Tomorrow is in our hands
Calling us towards the end
Extolling the curtain's rise

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 4:34 am

"Heb ik ooit ontkent dat je niet sterk was? " Het was een compliment, en niet de enige, want al snel volgde deze: "Als ik dacht dat je zwak was, had ik je niet als Commander aangesteld. En je kunt katten wel vertrouwen. Zolang ze bewezen hebben dat ze te vertrouwen zijn." Hij keek zijn leider dankbaar aan, ze gaf hem advies, en nog eens goed advies ook! 
Dit speelde door zijn hoofd zodra hij zijn hoofd gestoten had, hij keek om en wierp een lachende blik op zijn leader. 
Hij sprong op. Tot stomheid geslagen. Ze lachte! Nou ja, glimlachte! Hij rende naar haar toe, en hoorde de woorden "Ja, nu staan we quitte."  
Bliksemsnel gaf hij haar een lik over de wang en rende, voordat ze hem kon slaan, de kamer uit. Hij bleef om het hoekje staan, hier zou hij wachten tot hij haar reactie kon peilen. Zachtjes grinnikte hij, daarna riep hij "You're the best Aka! Ik zou geen andere leader willen! Of durven.." voegde hij er zachtjes aan toe, al lachend. Hij zou wel zien wat haar reactie was. Hij was niet meer bang, ze vond hem een goede commander!
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 5:32 am



Scream like lions
Run away like scurrying rabbits
We are now entranced
By the strife for control of the future

AKA || Castle Leader || Female || Single

Aka was voor de verandering weer rustig. Tenminste, voor eventjes dan. Want plotseling kwam haar commander weer terug gestuiterd en gaf haar een lik over haar wang. Met een vies gezicht trok ze haar kop terug en wreef ze over haar wang. "Dat was onnodig, Masked." Miauwde ze, haar ogen vernauwd. Bah, fysiek contact vond ze al niks, maar dit? Blegh. "You're the best Aka! Ik zou geen andere leader willen! Of durven.." Miauwde de commander vervolgens, ver buiten haar bereik. Aka wuifde hem weg, "Ja, ja, zoek nu maar iets te doen, commander." Miauwde ze droogjes.

Echo on, the tone of death
Tomorrow is in our hands
Calling us towards the end
Extolling the curtain's rise

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 6:40 am

"Ja, ja, zoek nu maar iets te doen, commander." Masked rende de kamer weer in en sprong op de pilaar. "Wil je anders even pauze Aka? Ik denk dat ik er niet zomaar vanaf zal vallen hoor." Grapte hij, waarna hij er snel weer afsprong en de kamer uit stuiterde. Hij rende door de gangen, op zoek naar Lightning. Hij moest haar vertellen dat het niet zou gaan. 
Ineens stopte hij, hij stond recht voor Aka. Hij had een rondje gerend en het niet eens gemerkt! Beschaamd keek hij naar zijn poten. Hij had zich als een kitten gedragen... 
Om snel een ander onderwerp te hebben zei hij: "Vindt je  niet dat de Rebellen iets te rustig zijn? Ik bedoel, ze zijn nooit zo rustig..."
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 6:45 am



Scream like lions
Run away like scurrying rabbits
We are now entranced
By the strife for control of the future

AKA || Castle Leader || Female || Single

Aka rolde met haar ogen toen haar commander plotseling wel héél vreemd begon te doen. Eerst sprong hij op haar pilaar, waarna hij verdween en niet even later weer verscheen. "Moet ik de healer naar je hoofd laten kijken, Masked?" Vroeg ze ietwat koeltjes. Aka was niet het type om te dollen. En aan de manier waarop hij naar zijn poten keek, wist ze dat hij het zelf ook wel doorhad. "Vindt je niet dat de Rebellen iets te rustig zijn? Ik bedoel, ze zijn nooit zo rustig..." Miauwde Masked plotseling. Aka haalde haar schouders op. "Met de laatste slag hebben we heel veel rebellen definitief uitgeschakeld. Wie weet was het voldoende om ze voor eeuwig weg te jagen."

Echo on, the tone of death
Tomorrow is in our hands
Calling us towards the end
Extolling the curtain's rise

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 6:57 am

"Met de laatste slag hebben we heel veel rebellen definitief uitgeschakeld. Wie weet was het voldoende om ze voor eeuwig weg te jagen."  Masked was met stomheid geslagen. Dat kon Aka toch niet geloven? Hij iniedergeval niet... 
"Heb je de laatste tijd nog iets van je kittens gehoord?" vroeg hij, het was hem duidelijk dat iniedergeval een kitten naar de Rebellen was gegaan. Hij geloofde dan ook niet dat de Rebellen echt zo rustig waren.. 
"Zeg Aka, weet jij hoe het staat met de on-trial die een vogel moest stelen? Ik niet namelijk.." Hij hoopte om hiermee een excuus te krijgen om een stiekem bezoek aan het rebellen kamp te brengen, iets wat Aka hem nooit liet doen.. 'te gevaarlijk' Puh... Ze moest eens weten
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 7:06 am

{De rebellen moven altijd, over het algemeen hebben kasteelkatten geen idee waar ze zijn x'D Vandaar dat Aka denkt dat ze pleitos zijn. }



Scream like lions
Run away like scurrying rabbits
We are now entranced
By the strife for control of the future

AKA || Castle Leader || Female || Single
"Heb je de laatste tijd nog iets van je kittens gehoord?" Kwam de plotselinge vraag. Meteen raakte Aka killer. "Tsubaki heb ik wat klachten over gehad, meer niet." Miauwde ze enkel, daarmee was de zaak afgedaan. Haar kittens lagen gevoelig. Ze had geen behoefte om over die katten te praten. Niet sinds Kuro overleden was.
"Zeg Aka, weet jij hoe het staat met de on-trial die een vogel moest stelen? Ik niet namelijk.." Kwam de volgende vraag. "Nee, nog niks, als je het aan mij vraagt is ze gevlucht." Miauwde Aka droogjes, "Of heeft ze zich bij de rebellen gevoegd. We kunnen toch niks aan de rebellen doen tot we ook maar een vaag vermoeden hebben waar ze uithangen. Ze zijn in geen tijden meer op de kasteelgronden geweest."


Echo on, the tone of death
Tomorrow is in our hands
Calling us towards the end
Extolling the curtain's rise

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 7:13 am

"Of heeft ze zich bij de rebellen gevoegd. We kunnen toch niks aan de rebellen doen tot we ook maar een vaag vermoeden hebben waar ze uithangen. Ze zijn in geen tijden meer op de kasteelgronden geweest." "Als je me op onderzoek zou laten gaan kon ik het je zo vertellen." Zei de jonge kater zo nonchalant mogelijk. Er gebeurde de laatste tijd helemaal niets in het kasteel en hij verveelde zich te pletter. 
Hij keek Aka doordringend aan, "Please?" zei hij, met een smekende ondertoon in zijn stem, "Desnoods neem ik een andere knight mee, maar het is echt niet zo gevaarlijk.. Please mag het?"
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 7:18 am


AKA || Castle Leader || Female || Single

De leader keek rustig naar haar commander en wende daarna haar hoofd met een zucht af. "Doe maar wat je niet laten kunt dan. Ik verwacht je wel op tijd terug voor de training van de disciples. Ik wil geen commander verliezen." Miauwde de poes vervolgens, zowaar met een hint van lichte bezorgdheid. Ze had geen zin om een nieuwe Commander te zoeken. Niet zo vlug.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 7:22 am

"Doe maar wat je niet laten kunt dan. Ik verwacht je wel op tijd terug voor de training van de disciples. Ik wil geen commander verliezen." Masked sprong al op, toen hij de ondertoon van bezorgdheid hoorde. Snel duwde hij zijn neus even tegen Aka's schouder  en liep toen de zaal uit. Over zijn schouder riep hij "Ik kom terug hoor." Hij knipoogde nog net, voordat Aka uit zijn gezichtsveld verdween. Hij keek voor zich, waarheen? Hij had zich dat nooit afgevraagd, tot nu...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Ganzenopdracht} Error Empty Re: {Ganzenopdracht} Error

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum