Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

|Zira||Rebel|

2 plaatsers

Ga naar beneden

|Zira||Rebel| Empty |Zira||Rebel|

Bericht van colourlessBird za sep 21, 2013 8:16 am



|Zira |||Rebel||Female||Single||
Naam: Zira
Geslacht: Female
Rang: Rebel
Leeftijd bij aanmaak: 24 moons

Oorsprong: Human
Uiterlijk:  Dun maar pezig, ze is ook vrij lenig en markeringen die typisch zijn voor een siamees
Oogkleur: Blue
Neus/Pootkussentjes: Black

Persoonlijkheid: Op het eerste zich lijkt ze vrij hard te zijn, redelijk koppig en vlug verveeld. Ze is niet echt zo aardig wordt er gezegd maar dit zijn meestal eerste indrukken. Eigen valt ze goed mee, wat sarcastisch en lacht misschien te teveel maar toch kun je haar goed vertrouwen en als je haar goed leert kennen dan opent ze haar hart voor je maar niet voor kasteel katten. Ze heeft niks tegen de curesd ones die er leven of de jonge kit of zo maar wel tegen arrogante katten die alleen maar denken dat ze beter zijn dan al de rest.
Geschiedenis: Zira was vrij jong toen ze een kat werd, ze herinnert zich er niet al te veel meer van en haar mensen leven is ook nogal een vage herinnering, het lijkt al lang geleden, een droom waar ze van ontwaakte. Zira kon niet goed wennen aan haar katten lichaam en verloor dan ook haar trail. Bang en verward werd ze het kasteel uit gejaagd waarna ze vocht om in leven te blijven. Uiteindelijk kwam ze er sterker uit en sloot ze zich aan bij de rebels.



colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

|Zira||Rebel| Empty Re: |Zira||Rebel|

Bericht van Bandersnatch za sep 21, 2013 10:59 am

Geaccepteerd! Ik zal wanneer ik weer op m'n laptop zit, zal ik je topic verplaatsen. Je mag wel alvast rpg'en^^
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum