Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

>> Audities Hoge Rangen

+3
Masked
Kuksie
Bandersnatch
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch wo sep 04, 2013 8:19 am



WATCH OUT
FOR THE - - -
CASTLE'S CURSE
X
    AUDITIES -
Na de eerste week een beetje gekeken te hebben hoe het forum zou lopen, hoe het zou gaan in de RPG en dergelijke, vind ik het nu toch tijd om de hoge rangen te gaan kiezen. Eerst wat algemene informatie:

Ontheffen uit de functie
Als je een tijd van de Cursed Castle verdwijnt (Een maand ofzo) zonder afwezigheid te melden, of als ik je erg inactief met een rang acht en je je taken verwaarloost (Over langdurige tijd), dan zal ik je ook uit de rang ontheffen om doorloop te bevorderen. Hierbij neem ik diegene niks kwalijk en die mag het ook zeker nog een keer proberen en weer auditie doen op een later moment. Op jullie beurt wil ik dan ook niet dat jullie mij dit kwalijk nemen.

De audities
Voor de audities beschrijf je je karakter qua naam, uiterlijk en dergelijke. Natuurlijk wil ik hierbij ook een motivatie! Waarom wil je de rang? Wees hier zeker niet met één zinnetje klaar, ik wil graag zien of iemand echt de rang graag wil hebben. Begrijp ook dat een kat die nog maar net in het kasteel rondwandelt en net zijn trial gehaald heeft, niet door Aka als betrouwbaar genoeg geacht wordt voor een rang. Denk hier dus ook over na!

De audities zijn open tot 20 september

Open rangen:
- Commander (Kasteel)
- Gatherer (Kasteel)
- Healer (Kasteel)
- Resistance Leader (Rebels)
- Strategist (Rebels)

Veel succes iedereen!

-Babs



MADE BY AYU OF BACK TO NEVERLAND
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Kuksie do sep 05, 2013 2:03 am

Even een klein vraagje: Moet het een bestaand account zijn of mag je ook een nieuw aanmaken?
Kuksie
Kuksie

Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens in de Benelux

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch do sep 05, 2013 4:05 am

Je mag natuurlijk ook een nieuw aanmaken Smile
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Masked do sep 05, 2013 9:13 am

Ik heb ook een vraagje: Wat als je kat geen cursed one is, maar gewoon altijd in het kasteel heeft gewoond? Vertrouwd Aka hem dan genoeg om bijv. Commander te worden? Of gaat het om RPG ervaring op dit forum?
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch do sep 05, 2013 10:24 am

Dat ligt natuurlijk aan de kat zelf, of deze zich onbetrouwbaar of betrouwbaar gedraagt in Aka's ogen. Voor de resistance leader en strategist maakt dit natuurlijk niet uit. Het gaat om hoe goed ik het karakter vind passen bij de rang. Ik heb nog niet héél erg veel mensen zien RPG'en hier, dus ik kan niet eens erg op de RPG ervaring letten. Wink
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Masked vr sep 06, 2013 7:05 am


Algemeen

Naam: Masked
Andere namen: Unknown, hij had eerst een andere naam maar wilt niet dat iemand die ooit nog uitspreekt
Geslacht: Kater
Leeftijd: 21 Moons
Conditie: Gezond en sterk


Uiterlijk

Kop:
Masked heeft een zwart met witte kop, de witte vlek rond zijn neus staat hem goed en het is dan ook een knappe kater. Zijn neus is een vaalroze kleur die niet opvalt tussen de witte haren. Het zwarte op zijn kop geeft hem een mysterieus gezicht, en het is dan ook lastig om zijn uitdrukkingen goed uit te leggen of om zijn stemming te peilen.

Ogen:
Masked's ogen zijn een grijs-blauwe kleur, ze staan altijd kil, totdat hij doorheeft dat hij je kan vertrouwen. Als hij je kan vertrouwen worden zijn ogen dieper, en lijkt het alsof je recht in zijn hart kan kijken. Hij opent letterlijk zijn hart voor jou.
Hij heeft lang geoefend op de kille blik, omdat hij niet erg sociaal is en niet vaak een praatje wil maken. Zijn blik boezemt angst in en dwingt respect af.

Poten:
Zijn poten zijn zwart en gespierd, ook zijn ze mooi lang. Zijn nagels daarentegen zijn juist heel kort maar wel vlijmscherp, hij zorgt er altijd voor dat zijn klauwen in topconditie zijn omdat hij er vroeger mee gepest werd.

Staart:
Masked's staart is zijn pronkstuk, het is een lange volle staart. Doordat de kater kort en langharige genen heeft is zijn vacht een mengelmoes. Zijn staart is diepzwart met een bordeauxrode vlek aan het einde, waardoor het lijkt alsof zijn staart in bloed gedoopt is. Masked wast zijn staart vaak en heeft ook erop getraind om andere katten ermee te kunnen slaan als ze hem irriteren. Hij doet dit echter niet vaak.


Innerlijk

Sociaal?
Nee, sociaal kan je hem niet noemen, formele praatjes doet hij wel en misschien een oppervlakkig gesprekje hier en daar. Maar diepgaande gesprekken over hem of de ander? Dan haakt hij af, hij heeft sinds hij is verraden door zijn vrienden een milde bindingsangst, en je moet er dus echt je best voor doen om met hem bevriend te raken, of gewoon een normaal gesprek te hebben.

Superslim
Hij mag dan wel niet veel praten, hij houd zich wel bezig met wat er in het kasteel gebeurt. Hij kan heel snel verbanden leggen en heeft zichzelf aangeleerd om alles zo snel mogelijk te leren.
Ook is hij wel heel erg geïnteresseerd in Battle Technieken en heeft als hobby nieuwe opstellingen, aanvallen en verdedigingen bedenken.

Trouw
Aangezien hij weet dat hij een lastige vriend is, vertrouwd hij je als je je best echt hebt gedaan. Zodra hij weet dat hij echt iets voor je betekent heb je een vriend voor het leven. Hij word trouw, lief, eerlijk en rechtvaardig en beschouwt jou als een van de belangrijkste dingen in zijn leven.

Sterk
Masked heeft een uiterst goede conditie, maar ook een heel standvastige en sterke geest. Als hij iets wilt gebeurt het ook. Zelfs als katten van hogere rangen het geen goed idee vinden, doet hij het soms stiekem. Ook is het lastig om hem mentaal te breken omdat hij in het algemeen leeft met de woorden "don't care"
Hij verliest zelden zijn temperament en word dus ook niet gauw boos, tenzij hij in een slechte bui is.

Trots
Niemand kan ooit trotser zijn dan Masked, eer betekent alles voor hem en hij zal dan ook nooit zijn Leader of Commander verraden of uitleveren. Dit is namelijk "oneervol". Hij leeft volgens een paar regels die zijn leven bepalen, dit maakt andere katten respectvol naar hem toe omdat hij nooit iemand verkeerd zal beschuldigen.
Deze regels bestaan alleen in zijn hoofd, de straffen die erachter staan zijn voor als andere katten de fout ingaan, aangezien hij geen echte straffen kan toepassen past hij ze toe in zijn leven, hij zal bijvoorbeeld een kat gaan negeren als die een Queen heeft aangevallen. En hij zal een kat bijvoorbeeld zo erg negeren dat hij zelfs door ze heen probeert te lopen als ze de leader verraden.
(Zie bijv. regel 2)
Zijn regels zijn:


1) Val nooit, maar dan ook nooit, een Kitten of Queen aan. Dit is oneervol en de dader zal behandeld worden als Rogue voor alleen Rogues vallen Queens en Kittens aan.

2) Nooit moorden zonder reden, moorden kan, maar alleen als de ander iets gedaan heeft dat in de ogen van meerdere katten onvergefelijk is. Als iemand een moord heeft begaan zonder reden zal deze kat niet meer aangesproken worden, die kat is dan niet meer te vertrouwen.

3) Nooit iemand anders zijn prooi stelen, je bent ouder dan 20 Moons, als jij je eigen prooi nog niet kan vangen verdien je het niet om een Knight te zijn. De dader zal dan ook niet als een Knight behandeld worden.

4) Luister en leef voor je leider, want die is gekozen door allen en verdient respect. Hij/zij is ook maar een kat en kan niet alles doen, help hem/haar daarom met velen taken.
Wie zijn leider verraadt verdient verbanning, aangezien die bevoegdheid alleen bij de leader ligt zal de dader verbannen worden uit mijn leven.

5) Word nooit verliefd op een Rebel, zij is van een ander gebied en zal je ten onder brengen. Wie er wel verliefd word op een Rebel word voor de keuze gesteld:
Word je zelf een Rebel of verlaat je haar?


Na elke kerst wast hij de lei van de katten in het kasteel schoon en zal al hun daden tegen zijn lijst in 'vergeten'. Hij zal dan dus ook geen katten meer negeren.


Familie en Vrienden


Familie:
Masked heeft op 't moment een onbekende familie (kan later veranderd worden, ik wilde wachten tot het forum iets drukker werd)

Vrienden:
Vroeger had hij stapels vrienden, maar nu niet meer... Hij ziet zichzelf als, "The Lone Ranger"


Historie

Kittentijd:
Masked had in zijn kittentijd een heel andere naam, gegeven door zijn ouders. Zijn geboortenaam was namelijk Bloodsplash, gegeven om de vlek op zijn staart. Niemand was trotster en gaver dan hij in die tijd. Zijn kittentijd verliep heel normaal, hij was de enige (nu nog) van het nestje maar vond dat niet erg. Hij was een vrolijke nieuwsgierige kitten die ook toen al, altijd zijn zin wilde hebben. Hij was speels en was eigenlijk altijd wel in de courtyard te vinden in zijn favorite boom.
Het enige waar zijn ouders zich zorgen over maakten was dat zijn nagels veel te kort waren om normaal mee te kunnen vechten of jagen. Bloodsplash trok zich daar niks van aan. Dat veranderde toen hij Disciple werd

Discipleship:
Bloodsplash was een energieke Discipel, hij was altijd druk met trainen en wilde overal de beste in zijn. Dit werd nog erger toen hij merkte dat anderen hem uitlachte om zijn nagels. Hij begon ook 's nachts te trainen en al snel werd hij een van de sterkste en wist hij zijn nagels optimaal te gebruiken. De andere Disciples merkten dit ook en al snel had hij een paar goede vrienden. Wat hij niet wist is dat ze achter zijn rug om plannen zaten te smeden om van hem af te komen.
Op een dag liepen ze langs de slotgracht te jagen toen een van zijn vrienden er in viel, hij kon zich nog net vasthouden maar was te zwaar om te blijven hangen. Bloodsplash moest volgens zijn regels, die hij alleen aan die vrienden verteld had, iedereen helpen in nood. Dus rende hij erheen en trok met gevaar voor eigen leven zijn vriend eruit. Toen zijn vriend veilig en wel op de kant stond voelde Bloodsplash een duw van achter en viel in de slotgracht, schreeuwend om hulp viel hij naar beneden en draaide zijn hoofd om. Om zijn vrienden op de kant te zien lachen.
Twee dagen zat hij daar, en toen hij eruit kwam was hij veranderd, niet alleen had hij nu de kille blik in zijn ogen. Ook was zijn naam veranderd, Masked heette hij nu omdat hij ondervonden had dat hij zichzelf niet meer was, het vrolijke was verdwenen onder zijn Mask.
Hij had zelfs de regel die hem die dag bijna noodlottig werd, verwijderd uit zijn regellijst. Hij was erachter gekomen dat niet iedereen het verdiende om gered te worden.
Als iemand hem nu Bloodsplash durft te noemen vergeet hij al zijn regels en valt aan. Hij zal diegene niet doden, maar wel het gevoel geven dat die beter dood had kunnen zijn.

Knight:
Nu is hij een Knight, die leeft volgens zijn eigen regels en zich niets aantrekt van anderen, behalve van zijn Leader en de anderen hoog in rang.


Motivatie en Rang

Gewenste rang: Commander

Motivatie: Ik ben enorm geïnteresseerd in ridders en hun erecode, en het gene waar ik het meest om geef is mijn kat. Nu er zoiets bestaat dat ze samenvoegt wil ik er alles aan doen om het te laten bestaan en wil ik eigenlijk met mijn karakter in de RPG ook iets betekenen in en voor het forum.
Ook ben ik inmiddels helemaal verliefd geworden op mijn RPG karakter Masked en lijkt het mij een geweldige kans voor hem in de RPG, en voor mij om ervaring op te doen. In mijn hoofd zie ik hem alk zitten en het lijkt me geweldig om hem zo te kunnen spelen. Het lijkt me ook wel passen in zijn karakter om de leader te helpen en ook controle te kunnen hebben over andere katten.



Laatst aangepast door Masked op do sep 12, 2013 2:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch vr sep 06, 2013 12:50 pm

Bedankt voor de aanmelding^-^!
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van ArrowthroughTime ma sep 09, 2013 11:17 pm




Name: Crusifix
Nicknames: ~
Gender: Tom-cat
Rank: Rebel
Age: ?? Years > 32 Moons
Origin: Human

Parents: Gone
Siblings: ~
Friends: ~
Mate: ~

Looks: Crusifix is een grote, gespierde kater met ijsblauwe ogen. Zijn vacht is dik, halflang en donkerrood gekleurd met een tabby patroon. Over zijn gehele lichaam lopen littekens, die soms wegvallen onder zijn vacht.
Character traits: Ambitious, persistent, calm, hateful, intelligent, proud.
Personality: Crusifix is goed te beschrijven als ambitieus. Zodra hij een doel voor ogen heeft, zal hij blijven volhouden. Hij staat echter wel bekend als iemand die een zeer grote wrok koestert jegens de katten uit het kasteel. Hij kan achterdochtig zijn, opent zich vrijwel nooit naar anderen en blijft kalm in de meeste situaties. Men neigt ernaar om hem te beschrijven als 'slecht'. Door zijn grove uiterlijk en bouw ziet hij er ook niet al te vriendelijk uit, waardoor onbekende hem liever mijden. Van Crusifix weet je nooit wat hij zal doen, al is het zeker dat hij geen lief katje is.
History: Crusifix was ooit een mens, is in het kasteel terecht gekomen en heeft zijn trial niet gehaald. De hele reden waarom hij faalde is niet bekend, al houdt hij vol dat het kwam doordat een ander hem verraadde. Hij heeft gekozen voor verbanning en is sindsdien bij de rebellen te vinden. Hij is het niet eens met de regels van de kasteelkatten en hij wil wraak.

Gewenste rang: Resistance leader of stategist.
Motivatie: Ik wil dit forum graag leuk actief krijgen, omdat ik best veel potentie zie in wat we allemaal voor spannende verhaallijnen er uit kunnen komen. Door iets met de rebellen te doen wil ik mijn steentje bijdragen aan het forum. Sowieso was ik al heel enthousiast over het concept dat er katten waren die zich tegen de kasteel katten keerden. Misschien dat ik nog met wat leuke dingetjes kan komen. Ik sta er ook volledig voor open, mocht ik het uiteindelijk te druk krijgen, omdat het forum groter is, mijn rang af te staan door bijvoorbeeld zo'n gevecht om de macht. Denk maar aan Cougarstar, zoiets. Het lijkt me leuk om wat activiteit in de rebellen te brengen. En je kent Cru wel van LostClan. Hij is in mijn ogen de geschikte kat om dingen op te stoken, gezien hij een beetje een Tigerclaw is. Soms onvoorspelbaar en machtig door middel van angst.

Een grote, gespierde, donkerrode tabby kater met ijsblauwe ogen.


ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Undertaker wo sep 11, 2013 12:04 am


>> Audities Hoge Rangen Leafystar_icon_by_kawiko-d6fy1x0                                                                                       >> Audities Hoge Rangen Black_icon_by_kawiko-d6eeer3 
Basic
Name: April Jeanette Lee
Nicknames: AJ, Miss. April
Age: 35 moons
Gender: fe male
Origin: human

Familie
Parents: unknown
Siblings: none
Partner: none
Kids: none

Inside
Character: AJ is een aparte verschijning, ze praat hardop tegen zich zelf en is totaal niet sociaal aangelegd. Ze kan wel eens chagrijnig overkomen en is dit dan ook over het algemeen. AJ is een harde poes, als mens was ze professioneel kooivechter. Veel van haar vechttechnieken komen hier ook vandaan.  April heeft al in tijden niet meer gevochten wegens een ernstige verwonding aan haar poot, haar linker voor poot is in een ongeluk door de helft gehakt. Ze mag dan mank lopen maar zo nu en dan kan ze toch behoorlijk goede klappen uit delen.
History: April is geboren als mens, heel haar mensen leven was zwaar. Ze leefde in haar auto voor twee jaar lang, het werd iets beter toen professioneel ging kooiworstleen. AJ verdiende wat geld en kon een appartement betalen. een keer ging ze overdag met haar auto naar een oud stadje, ze zag een prachtig kasteel en besloot erin te gaan. Ze kwam er nooit meer uit.

Outside
Looks: AJ heeft een lange zwarte vacht. Ze heeft witte pootjes en witte oren, haar ogen zijn blauw en haar neus rood. haar linker voorpoot is doormidden gehakt. Verder heeft ze over haar hele lichaam littekens hier en daar kan je misschien zelfs een kale plek vinden door ernstige brandwonden.

Me
Gewenste rang: Healer
Motivation: Dit leek me een geweldig forum waarvan ik zeker wist dat het ooit vol zou gaan zitten met gebruikers. Ik vond de Fanclan Curse Of The Castle ook erg leuk dus ik was super blij toen ik er achter kwam dat er een heel forum over was gemaakt. Het leek mij altijd al leuk om een verzorger te zijn en in dit geval Healer, ik heb April al een beetje uitgedacht en ben bezig met een kleine verhaallijn. verder wil ik iedereen succes wensen, Stijn.


Undertaker
Undertaker

Aantal berichten : 12
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 04-09-13
Leeftijd : 24

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch vr sep 20, 2013 8:32 am

Deadlines zijn verlopen en omdat voor elke rang maar 1 aanmelding was, zou ik graag willen aankondigen dat iedereen zijn of haar aangevraagde rang heeft gekregen.

Dus:
Masked >> Commander
Crusifix >> Resistance Leader
April >> Healer

De overige rangen staan dus nog open!
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Masked vr sep 20, 2013 10:34 am


Jippy!
Kan je me misschien een pm sturen met wat ik precies moet doen als commander?? Het is namelijk de eerste keer dat ik zo'n soort rol heb...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van ArrowthroughTime vr sep 20, 2013 10:42 am

Thanks Babs, I won't let you down ^^
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Undertaker vr sep 20, 2013 8:45 pm

Heel erg bedankt Babs ^^
Undertaker
Undertaker

Aantal berichten : 12
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 04-09-13
Leeftijd : 24

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Maygof vr sep 20, 2013 9:00 pm




-Feneky-
Naam|| Feneky
Bijnaam|| Sommige noemen haar ook wel Feneke
Leeftijd|| 27 moons
Oorsprong|| Kat
Voorbeeldpost|| Komt

-Familie-
Ouders|| Killed
Zussen, Broers|| Nee
Partner|| Nee
Kittens|| Nee

-Uiterlijk-
Feneky is een prachtige ros-bruine kat. Als de ochtendzon haar huid raakt kleuren haar haren roze-achtig. Ze heeft donkergroene ogen die bijna altijd tot spleetjes geknepen zijn. Ze heeft een redelijk slecht zicht. Haar haren zijn altijd dof en onverzorgt. Fenekes pootkussentjes zijn donker van kleur, ze zijn gebarsten en hard. Volgens de kattin hoeft een wasbeurt niet, waardoor haar vacht vies is en vol klitten. De typische muskusgeur is vermengd geraakt met de geur van bloed.

-Innerlijk-
Feneky is een duivelse kattin. Ze houd van vechten en moorden. Haar antwoorden zijn duf en bot. Ze doet niet enige moeite om intonatie in haar stem te leggen. Je kan dus nooit raden of ze boos, verdrietig of blij is. Ze heeft een haat aan "menselijke katten" en vooral aan Castle Cats.


Laatst aangepast door Maygof op za sep 21, 2013 12:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Maygof
Maygof

Aantal berichten : 19
Golden Pawprints : 16
Registratiedatum : 28-08-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch vr sep 20, 2013 10:28 pm

Masked schreef:
Jippy!
Kan je me misschien een pm sturen met wat ik precies moet doen als commander?? Het is namelijk de eerste keer dat ik zo'n soort rol heb...
Als Commander ben je verantwoordelijk voor alle strijdtaken van het kasteel. Bijvoorbeeld de organisatie van een gevechtspatrouille en kijken of de training van de disciples goed loopt. ^-^

---

Maygof@ Is dat het of wordt hij nog langer?
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Masked vr sep 20, 2013 11:19 pm

Als Commander ben je verantwoordelijk voor alle strijdtaken van het kasteel. Bijvoorbeeld de organisatie van een gevechtspatrouille en kijken of de training van de disciples goed loopt. ^-^

Dankjewel, nog een paar vraagjes...
Moet ik ook disciples toewijzen aan knights? Of doet Aka (jij) dat?
En kan ik ook gewoon een discipel trainen zonder dat ze meteen commander moeten worden?
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Maygof za sep 21, 2013 12:17 am

Neeh, zou wat wijnig zijn éh. Als ik tijd heb maak ik nog een voorbeeldpost, familie en motivatie ^^
Maygof
Maygof

Aantal berichten : 19
Golden Pawprints : 16
Registratiedatum : 28-08-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch za sep 21, 2013 1:16 am

Maygof@ Oké, just to be sure^-^

Masked@ Elke disciple mag gewoon zelf beslissen met welke knight ze meelopen, het is de taak van de commander om in de gaten te houden dat dit goed gebeurd of gewoon trainingen te organiseren voor een groep knights en disciples^-^
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Masked za sep 21, 2013 7:09 am

Oh oké dat is duidelijk. Maar kan een disciple (als er te weinig knights zijn) ook meelopen met de commander of mag dat niet?
En moeten on trials ook meelopen met knights, of worden die meteen knight. (Dat was de laatste vraag;))
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch za sep 21, 2013 11:01 am

Dat mag ja Smile

En nee, Knights moeten hun eigen trial afleggen.
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Masked za sep 21, 2013 8:04 pm

Oké dankjewel

Aka, zie hier uw nieuwe commander 8D
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch za sep 21, 2013 10:23 pm

Oké^^ Zouden alle nieuwe hoge rangen een plaatje kunnen sturen voor het menu?:3
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Masked za sep 21, 2013 10:56 pm

Sure, naar je pb of hier?
Ik doe beide wel
http://wolf-minori.deviantart.com/art/You-re-My-Shadow-138846969
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Bandersnatch vr sep 27, 2013 7:18 am

Zou Undertaker zijn karakter aan willen maken/het plaatje willen sturen?
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Undertaker vr sep 27, 2013 7:27 am

http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2011/008/f/8/cat_with_the_blue_eyes_by_mrmevs-d36q18x.jpg

Sorry voor m'n resente inactivieteit. Zaterdag en zondag zal ik zeker in de rpg met haar posten.
Undertaker
Undertaker

Aantal berichten : 12
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 04-09-13
Leeftijd : 24

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Audities Hoge Rangen Empty Re: >> Audities Hoge Rangen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum