Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I can't remember me anything...

2 plaatsers

Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty I can't remember me anything...

Bericht van Kuksie vr aug 30, 2013 2:57 am

I can't remember me anything...  13640859
Langzaamaan begon hij hysterisch te worden. Wie wist wie hij was, of waarom hij hier was? Hij kende zijn eigen naam niet eens, hoe zielig. Waarschijnlijk had hij een trauma opgelopen, ofzoiets, waardoor hij zich nu niets meer kon herinneren. Om toch niet stil te hoeven zitten, was hij het gebouw gaan verkennen. Hij was al enkele andere katten tegengekomen, meestal net ze in de war als hemzelf. Nu zat hij in het midden van wat vroeger de balzaal geweest moest zijn zielig te zijn. Veel tijd daarvoor kreeg hij echter niet, er kwam namelijk een andere kat binnen. De calico kater keek op en probeerde de tranen, die ongemerkt in zijn ogen waren gekomen, weg te vegen. Die poten bleken toch niet zo handig voor dat soort dingen.

eerst Socel, daarna mogen er als 'ie dat goed vind andere bijkomen Wink-
Kuksie
Kuksie

Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens in de Benelux

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 3:28 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Zachtjes waren de poot stapjes te horen terwijl een witte kater door het kasteel trippelde. De kat wist nog altijd niet goed wat er was gebeurt, in een kat veranderen en zo, maar ja nu hij een kat was moest hij er maar mee leren leven. Hij was al blij genoeg dat hij eindelijk niet meer over zijn poten struikelde, die was hij ondertussen wel al gewoon maar aan die verscherpte zintuigen en die staart, daar kon hij nogal tijd niet aan wennen. Hij hoorde duizend keer beter dan ervoor, bij elk klein geluid leek het wel alsof er een bom viel en elke kleine geur leek een strot vloed te zijn. Maar de staart, die vond hij niet zo erg eigenlijk, hij vond het wel leuk en die helpt hem ook met zijn evenwicht. De kater liep wat verder en merkte op dat de gang waarin hij terecht was gekomen een stuk mooier was, meer opgefleurd dan de rest van de gangen die hij tot nu toe al gezien had. Geïnteresseerd in de plotse verandering volgde hij deze gang tot hij uiteindelijk terecht kwam in een prachtig uitziende kamer. Socel had geen idee wat voor kamer dit kon zijn, hij is ook nog nooit een gebouw zoals een kasteel in geraakt. Nieuwsgierig trippelde hij naar binnen maar zag toen plots een kat zitten, deze zag er niet zo goed uit maar Socel, met zijn beperkte mensenkennis, of is het nu katten kennis, wist niet echt wat het betekende en liep dus af op de kater af. "Hé," begon kalm, "heb je enig idee wat voor plaats dit is?"


Laatst aangepast door colourlessBird op vr aug 30, 2013 4:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van Kuksie vr aug 30, 2013 3:39 am

I can't remember me anything...  13640859
"Hé, heb je enig idee wat voor een plaats dit is?", vroeg de witte kater schaamteloos kalm. Had hij dan niet door dat hij zich niet happy voelde? Toen hij antwoordde, klonk zijn stem verstikt en lichtjes hysterisch, ook al probeerde hij hem kalm en normaal te laten klinken. "Ik.. Ik denk dat dit een balzaal was." Deze kat leek wel degelijk een idee te hebben van wat hij hier deed, hoewel hij ietwat onhandig was en dus nog niet lang zijn lichaam gewend was, waarschijnlijk. Wat raar dat hij zo kalm kon blijven. De calico kater stopte met het proberen de tranen weg te vegen, en snoof eens. Zijn neus was vol gesnotterd en hij rook amper iets. Niet dat dat nu erg van belang was, en toch voelde hij zich zonder zijn reukvermogen.. Onbeschermd, alsof er elk moment iets van bovenaf op hem zou kunnen springen.
Kuksie
Kuksie

Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens in de Benelux

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 3:57 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Er was echt iets mis met deze kat, dat kon Socel nu wel wat duidelijker zien nu hij wat dichter bij hem zat. Ook het antwoord van de kat klonk niet zo goed, zelfs wat aan de hysterische kant. Wel kwam Socel er achter dat dit een balzaal was, iets waar hij echt nog nooit was geweest maar hij keek weer even naar de kat voor hem. Rustig zette hij zich neer voor de kater en bekeek hem nog eens, hij zag er echt slecht uit. De albino had geen idee wat te doen, hij heeft nauwelijks contact gehad met mensen laat dan staan dat hij een kat fatsoenlijk kan helpen maar toch, hij voelde zich wat slecht dat hij zo had gereageerd tegen deze kat, als iemand gewoon aan hem kwam vragen wat voor plaats dit was als hij het emotioneel zwaar had dan zou hij instorten. "Is er iets?" Vroeg hij uiteindelijk op een iet wat rare toon, aangezien hij niet wist hoe hij hier moest handelen.


Laatst aangepast door colourlessBird op vr aug 30, 2013 4:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van Kuksie vr aug 30, 2013 4:15 am

I can't remember me anything...  13640859
"Is er iets?", vroeg de witte kat. Blijkbaar had hij eindelijk door dat hij het emotioneel erg zwaar had, met dat geheugenverlies enzo. Hoe hij moest antwoorden wist hij eigenlijk niet echt... "Ach.. Het is gewoon..", begon hij, niet wetend wat hij moest zeggen. Misschien moest hij gewoon deze kat in vertrouwen nemen. Aan de andere kant, hij wist niks van deze kat. Ach ja, als deze kat besloot hem te vermoorden dan was het voorbij, dan hoefde hij niet meer te leiden. Niet dat hij zelf zelfmoord zou plegen, nee, dat durfde hij niet. Hij zuchtte eens diep en vertelde toen wat op zijn hart lag: "Ach.. Ik kan me niets meer herinneren, niets. Enkel dat ik wakker werd op de grond van dit kasteel en een kat was. Meer niet.". Hij keek even voorzichtig naar het gezicht van de witte kater om zijn reactie te peilen, en zag dat hij roze ogen had. Roze ogen.. Als een albino?
Kuksie
Kuksie

Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens in de Benelux

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 4:50 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Blijkbaar wist de kater niet echt hoe hij moest antwoorden want voor hij aleer hij goed en wel was begonnen stopte zijn zin alweer in een niet wetend wat te zeggende manier. Daarna bleef het even stil tussen de twee katten, de een verzonken in gedachten, de ander afvragend wat hij bezig was. Socel had geen idee wat er aan de hand was, en waarschijnlijk merkte de andere kat daar wel iets van maar Socel kon wel een beetje zien dat de andere kat het zwaar had, en hij vroeg zich werkelijk af met wat hij het zo zwaar had. Hij probeerde meestal onnodig contact te ontwijken maar nu wou hij wel een beetje helpen, alleen wist hij niet goed hoe. Maar het duurde niet lang voordat de andere kater iets zei. Het bleek dat hij geen herinneringen had, hij wist allen dat hij als kat was wakker geworden op de grond van het kasteel waar ze zich in bevonden. Socel wist eigenlijk niet wat te zeggen, hij had niet echt een idee van wat deze kat nu eigenlijk zou willen horen. Hij probeerde er achter te komen door naar deze kat te kijken, om te zien als zijn gezich enige hint had. De andere kat keek hem ook aan en Socel keek vervolgens direct weg, zijn hoofd wat weg buigend uit reactie, hij hield er niet van als andere hem bekeken. "Sorry, ik kan je niet echt helpen." Zei hij toen, een beetje onzeker. "Ik weet eigenlijk ook niet veel van dit kasteel, alleen dat ik plots een kat werd, misschien was jij ook een mens voor je een kat werd." Het was eerder een gedachten die hij luidop zei, en niet echt tegen de kat zei. Ondertussen keek hij ook weer in de richting van de andere kat.
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van Kuksie ma sep 02, 2013 6:48 am

I can't remember me anything...  13640859
De kat zei iets, maar het ontging hem volledig. Hij was compleet in beslag genomen door zijn eigen zieligheid, en zonder het zelf te weten liepen de tranen weer vrijuit. Hij voelde dat hij bijna flauw ging vallen, maar het kon hem niet schelen. Laat het zwart maar komen.. Tot zijn irritatie kwam het niet, en even keek hij boos. daarna herinnerde hij zich hoe zielig hij was en keek hij weer zielig. Hij had niet door dat er een andere kat was. Opeens stortte hij in. Wat kon het ook schelen? Hij gilde de longen uit zijn lijf, schreeuwde dat hij zijn geheugen terug wou, krabte zichzelf, liet de tranen vrijuit en al die tijd dacht hij: "Waarom ben ik niet dood?"

-Spotted heeft een zenuwinzinking xD
Sorry dat het zo lang duurde, ik had weinig inspiratie en eigenlijk is dit een flutpost, maarja xD-
Kuksie
Kuksie

Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens in de Benelux

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van colourlessBird ma sep 02, 2013 7:26 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Er was iets verselijks mis aan het gaan met deze kater en Socel merkte het pas toen de tranen begonnen te stromen uit deze kat zijn ogen. Socel zette een stap naar voor en deed zijn mond open om iets te zeggen maar stopte toen, hij had geen idee wat hij kon zeggen om deze kat te troosten. Van daar werd het alleen maar erger. De kat zijn houding begon helemaal te veranderen. Even keek hij boos, en Socel vroeg zich af waarom maar die enkele blik veranderde weer vlug in die van een zielige uitziende kat. En plots begon hij te schreeuwen, te schreeuwen om zijn geheugen, hoe het het terug wou. Socel schrok en sprong geschrokken achteruit waarbij een paar haartjes overeind kwamen te staan maar toen de kat zichzelf begon te verminken sprong Socel plots op hem. Hij drukte de kat neer met zijn voorpoten en schreeuwde tegen hem "Hou daar mee op! Als je zo blijft doorgaan dan heb je geen kans meer om je geheugen terug te krijgen!" Hij gromde die worden eruit, uit gebrek aan enig ander idee. Hij had geen idee hoe hij deze kat effectief kon helpen en dit was de enigste manier hoe hij kon bedenken. "Wil je nu al je leven weg gooien? Je hebt nog een heel leven voor je, probeer er iets van te maken." Op het laatst verlaagde hij zijn stem weer en sprong hij van de kat af, hij hoopte dat dit hielp en niet dat hij het erger had gemaakt, al vroeg hij zich af hoe dat zou kunnen.
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van Kuksie wo sep 11, 2013 7:57 am

I can't remember me anything...  13640859
Hij schaamde zich verschrikkelijk dat hij zich zo liet gaan terwijl deze kat hier was, maar het was nu eenmaal zo. De witte kater drukte hem tegen de grond en de druk kalmeerde hem iets. Het bloed gonsde in zijn oren en hij kon niet horen wat de andere kat zei, maar het klonk boos. Toen de kat van hem afging, bleef hij ineengedoken zitten op de grond, beschaamd kijkend naar de grond. Hij was een emotioneel wrak, en had net deze albino kater laten zien dat hij een wel heel gemakkelijk doelwit was. Achja, erger dan dit kon het niet worden. Langzaamaan kwam zijn gevoel terug, en hij merkte dat hij een paar flinke krabben had aangebracht op zijn buik. Voorzichtig begon hij deze te wassen, te beschaamd om op te kijken of iets te zeggen tegen deze kat.
Kuksie
Kuksie

Aantal berichten : 103
Golden Pawprints : 15
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Ergens in de Benelux

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van colourlessBird zo sep 15, 2013 3:50 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

De kater zag er niet zo goed uit. Hij besefte dat hij zichzelf een paar wondjes had aangericht en begon die dan ook te wassen. Socel zat maar wat te kijken, niet echt wetend wat nu te doen. Dit was de eerste keer dat zo iets ooit is gebeurt waar hij bij was, meestal was hij tegen de tijd dat zoiets kon gebeuren weg. Dat resulteerde dan natuurlijk in deze situatie, een emotioneel wrak en een kat die niet weet hoe hij zo iemand kon helpen. Wat onzeker stapte hij naar de kat toe maar stopte even, nadenkend wat hij zou kunnen zeggen. Hoe zou hij deze kat wat kunnen kalmeren, hij wist het echt niet. Uiteindlijk zei hij dit maar "Gaat het? kan ik soms ergens mee helpen?"
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

I can't remember me anything...  Empty Re: I can't remember me anything...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum