Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van ArrowthroughTime do sep 12, 2013 10:07 am

Lightning
Lightning liet haar blik langs verscheidene katten glijden, maar er sprong nog niemand uit die haar deed denken aan Serah. Ondertussen merkte ze dat Masked naar Hope toe gestapt was en nu met hem sprak. Dat was een verbetering, op z'n minst leek het alsof de vijandigheid voor nu verdwenen was. Plots stopte de zwarte kater echter met praten en stapte opnieuw op haar af. Weer fluisterde hij naar haar, iets dat haar toch lichtelijk ongemakkelijk maakte, de woorden zelf versterkte dat enkel. Maar hij doelde wel op het feit dat hij haar zusje had gezien. Zodra Masked het had over de poes in de hoek van de kamer schoten haar ogen die kant op. Serah! Het was zoals hij had gezegd, ze leek op haar. Lightning schoot richting de hoek en drukte haar kop tegen Serah aan. "I'm glad you're safe" mompelde ze.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Hikarii do sep 12, 2013 9:15 pm

HOPE
Hope keek op toen hij de zwarte kater op zich af zag stappen en meteen was hij weer op scherp, zodat hij het dit keer kon voorkomen als hij hem weer een haal over zijn neus wou geven. De woorden die hij sprak verbaasde hem echter. 'Sorry, ik ben Masked, ik was een beetje overdonderd door haar, en daardoor vergat ik mijn manieren. Ik...' Een beetje is nog zacht uitgedrukt, dacht hij zwijgend, maar hij besloot Masked een tweede kans te geven en knikte kortaf. Hij dacht niet dat hij ooit vrienden met de kater zou worden, maar hij kon op z'n minst proberen samen door één deur te komen. Hij had hen tenslotte geholpen en als ze hier nog voorlopig zouden blijven was het niet slim om nu al vijanden te maken.. Hope schudde zijn kop en richtte zich weer op de katten in de zaal. Hij volgde Lightning's blik en zijn adem stokte even toen hij de katin herkende. Serah! Hij rende met Lightning mee, zijn ogen bezorgd, maar blij omdat ze haar weer hadden gevonden. Ze leek ongedeerd, op de harige staart en oren die ze had gekregen na dan. "Serah," zuchtte hij opgelucht.

On trial - Single - Tomcat - Cursed One
Hikarii
Hikarii

Aantal berichten : 19
Golden Pawprints : 24
Registratiedatum : 29-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked vr sep 13, 2013 2:19 am

Masked zuchtte en verliet onopgemerkt de kamer, dit haalde herinneringen op die hij met veel moeite onderdrukt had.
Hij ging zitten en dacht na, Hope en Lightning waren zo enorm close, hoe kon hij daar ooit bijpassen?
Net als met de vrienden die hij ooit had, zij hadden hem ook niet gewild.
Zo zat hij daar, kop en staart treurig naar beneden, wetend dat Lightning hem nooit zou willen...

Ineens keek hij op, wat zat hij hier zo te pruilen?! Hij was een kasteelkat, en niet zomaar een, hij was een van de beste vechters, maar dit gevecht gaf hij op?
Mooi niet! Dan maar vechten voor haar, hij moest en zou haar liefde winnen..
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Bandersnatch ma sep 16, 2013 9:16 am

SERAH || On Trial || Single female

Dezelfde ogen, dezelfde ogen... Voordat ze een kans had alles te overzien, stormde de poes al op haar af en drukte ze zich tegen haar aan. Het was haar, de stem die sprak, oh god... Ze was hier ook. Ook zij was vervloekt. "Het spijt me ontzettend..." Murmelde ze zachtjes, haar ogen sluitende en zich tegen Lightning aandrukkende met haar hoofd. Dankzij haar waren ze nu allemaal vervloekt. Pas toen viel het andere katertje haar ook op. "Hope...? Ben jij dat?" Vroeg ze voorzichtig.
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van ArrowthroughTime di sep 17, 2013 7:30 am

Lightning
Lightning schudde haar hoofd even toen Serah mompelde dat het haar speet. Het maakte nu toch niet meer uit, ze waren samen en ze kwamen er wel weer uit. De enige die ze zo makkelijk kon vergeven was haar zusje. Een ander was er niet zonder klappen vanaf gekomen. Nu nog een manier vinden om weer mens te worden en dan kwam alles goed. Serah had ondertussen Hope ook al opgemerkt. Lightning keek even achterom, naar de plaats waar Masked eerder nog gestaan had, maar hij was alweer verdwenen. Ze vond hem nogal vreemd, maar hij had wel degelijk geholpen. "Serah, kun je ons vertellen wat je van deze plek weet? Heeft iemand je iets verteld?" vroeg ze haar zusje. Hopend op een antwoord dat hen verder zou kunnen helpen.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked do sep 19, 2013 2:52 am

Snel liep Masked de kamer weer in, hij was van plan om Lightning te zeggen wat de trials inhielden, maar hij stopte toen hij zag dat ze met haar zusje aan het praten was. Hij bleef op respectvolle afstand staan en kwam pas dichterbij toen het duidelijk was dat ze klaar was. Hij begon te vertellen, op een toon dat ook de kater het wel moest horen.
"Weet je Lightning, en zusje.. Wat is je naam eigenlijk? Wacht sorry ik dwaal nu al af...
Lightning, jij, de kater en je zusje moeten een trial afleggen als jullie in het kasteel willen blijven wonen. Deze kunnen slecht aflopen, maar als je wilt doe ik een goed woordje voor jullie en dan krijgen jullie misschien een voting..."

Hij besloot dat dit allemaal gestoord moest klinken in haar oren, en dus vervolgde hij: "De trials kunnen van iets uit het dorp halen gaan tot verbanning... Het is een ernstige zaak, tenzij je niet wilt blijven... Maar ik wil wel graag dat je blijft..." Het laatste zei hij zo enorm zacht dat alleen een kat met uitzonderlijk goed gehoor het gehoord zou kunnen hebben, en dan had het nog kunnen klinken als "Marvin wil dat je daar afblijft" en dat hield hij liever zo. Zo nu en dan zei hij namelijk iets wat hem zwak liet lijken, maar hij wilde niet dat de poes dacht dat hij een zwakkeling was...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van ArrowthroughTime za sep 21, 2013 7:20 am

Lightning
Nog voor Serah kon antwoorden kwam Masked bij hen staan en begon uit te leggen wat de trials inhielden. Een trial was dus wel degelijk gevaarlijk. Wat hij voorstelde klonk aantrekkelijker. Een voting.. Op zijn minst zou ze een voting voor Serah willen. Haar zusje mocht in geen geval gevaar lopen. Dat gevoel werd versterkt toen ze hoorde wat hij daarna over de trials waren. Het leven buiten het kasteel zou wel zwaar zijn, als je bedacht hoe veel mensen er in het dorp waren die katten haatte. Weinig veilige plaatsen en dat was juist wat ze wilde voor haar zusje. Zijn laatste woorden verstond ze niet. "En hoe worden we dan weer mens?" Het was misschien wel de belangrijkste vraag. Waarschijnlijk duurde het even voordat dat bereikt kon worden, anders zouden er geen trials bestaan. Toch bekroop het ongemakkelijke gevoel haar, dat ze misschien wel altijd zo zou blijven. Als kat.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked za sep 21, 2013 8:01 pm

"En hoe worden we dan weer mens?" Hij had de vraag zien aankomen, en toch deed het zeer. Waarom vond ze het niet leuk? Waarom wilde ze niet blijven? Het was zijn schuld?
Hij zuchtte en besloot dat hij maar het beste eerlijk kon zijn, deze poes zag er niet uit alsof ze wilde dat iedereen haar beschermde en daar had hij respect voor.
Met een heldere stem antwoordde hij: "Waarschijnlijk weet je het antwoord al, en je hebt gelijk.. Jullie zullen hoogstwaarschijnlijk nooit meer mensen worden." Er was geen medeleven, geen droefheid, geen emotie in zijn stem. Gewoon de keiharde waarheid, hij dacht dat de poes geen medeleven nodig had, ze had haar zusje om te troosten en haar vriend om te helpen. Hij hoorde er niet bij, nog niet...
Hij ging zitten en staarde naar de twee poezen, hij keek naar haar vacht haar staart, haar ogen. En zodra ze hem aankeek moest ze het wel gezien hebben. De vraag in zijn ogen die alleen voor haar bestemd was: "Zal je me ooit in je leven toelaten?"
Het maakte hem niet uit, hij had de tijd, hij zou op haar wachten...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Hikarii za sep 21, 2013 10:02 pm

HOPE
De hereniging van Lightning en Serah was vertederend om te zien, dus liet Hope ze voor een moment even zwijgend met rust. Tot Serah zich uiteindelijk tot hem richtte en met de herkenning van zijn zeegroene ogen vroeg of hij dat was. Hope knikte en glimlachte om haar gerust te stellen. Serah kennende droeg ze nu een enorm schuldgevoel met zich mee omdat ze haar het kasteel in gevolgd waren en daardoor alle drie in een kat waren veranderd. Maar, Hope had het zichzelf nooit kunnen vergeven als ze Serah daar alleen hadden gelaten. De situatie was al moeilijk genoeg, en nu hadden ze ten minste elkaar nog. Ze kwamen er wel uit, alles zou weer goed komen.. 'Serah, kun je ons vertellen wat je van deze plek weet? Heeft iemand je iets verteld?' vroeg Lightning. Het was echter niet Serah die antwoord gaf, maar de zwarte kater die hun hiernaartoe had geleid. Met een frons luisterde Hope naar zijn woorden. Dus, die trials waar hij het eerder over had gehad was een soort test? Hope kon nu al raden dat die tests waarschijnlijk niet ongevaarlijk waren, dodelijk zelfs. De voting klonk hem wat dat betreft als muziek in de oren. Niet voor hem, hij wist toch wel dat Masked waarschijnlijk met dat goede woordje niet op hem doelde, maar voor Serah en Lightning, zodat zij in ieder geval geen gevaar liepen. Echter was er dan nog altijd de vraag of de leider van dit kasteel naar Masked zou luisteren en dat was een risico die Hope liever niet wilde nemen. Was er geen andere uitweg? Dacht hij koortsachtig. Ja, ze hoefde niet te blijven, volgens Masked, maar Hope wist ook wel dat ze als kat buiten het kasteel nergens terecht konden. Iedereen die buiten deze stenen muren op twee benen liep had een hekel aan ze. Er was maar één oplossing. De woorden brandde op zijn lippen en op dat zelfde moment stapte ook Lightning naar voren en vroeg ze datgene wat al die tijd in zijn hoofd had gezeten. 'En hoe worden we dan weer mens?' Hope keek Masked in spanning aan, en die bevestigde zijn grootste vrees. 'Waarschijnlijk weet je het antwoord al, en je hebt gelijk.. Jullie zullen hoogstwaarschijnlijk nooit meer mensen worden.' Nooit meer. Voor altijd een kat. Het duizelde Hope, maar toen hij naar voren stapte en zijn mond opende was zijn stem ijzig kalm. "Hoogstwaarschijnlijk?" vroeg hij. "Je bedoelt dat er echt geen mogelijkheid is om de vloek weer terug te draaien?" Hij wist het antwoord wel, maar Hope wilde de werkelijkheid nog niet onder ogen zien. Het was ook niet logisch, als een magie hun in deze vorm had veranderd, kon magie dat ook weer terugdraaien.

On trial - Single - Tomcat - Cursed One
Hikarii
Hikarii

Aantal berichten : 19
Golden Pawprints : 24
Registratiedatum : 29-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van ArrowthroughTime za sep 21, 2013 10:14 pm

Lightning
Lightning wachtte, diep van binnen toch wel gespannen, op het antwoord van Masked. Eens hij begon te spreken merkte ze hoe emotieloos zijn stem was, terwijl het antwoord dat hij gaf iets betekende dat bij de meesten wel medeleven opgewekt zou hebben. Het was beter zo. Ze hield niet van sugarcoating. Het was zoals het was en dat was ook precies de manier waarop zij vaak sprak. Anderen zouden nog meer emotie tonen als blijk van medeleven naar haar, dan zij zelf deed en vaak werd dat niet in dank afgenomen. Hope vroeg het nog maar een keer, waaruit bleek dat hij het nog niet wilde geloven. Lightning zuchtte even en keek naar Serah. "Jij loopt nooit meer zomaar weg. Ik ben blij dat je veilig bent en dat we bij elkaar zijn, maar dat betekent niet dat ik dit lot zomaar zal aanvaarden" zei ze kalm. Het was niet zo ijzig als ze normaal naar een ander was, maar de toon was duidelijk. Ze hield haar zusje niet verantwoordelijk, maar het was wel een grote slag. Op zijn minst was Snow niet meegekomen.. Grote kans dat hij later nog halsoverkop het kasteel binnen kwam rennen. Light richtte haar blik weer op Masked, die tot haar verbazing, naar haar aan het kijken was. Ze zag wel dat er iets in zijn ogen speelde, alleen begreep ze niet wat. "Bedankt voor alle informatie en hulp." Het was netjes hem te bedanken en hij had hen een gunst bewezen, ondanks zijn wat vreemde entree en de krassen op Hope's neus.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked za sep 21, 2013 10:45 pm

Masked glimlachte, deze poes was geen romanticus. Het maakte hem niet uit, hij keel naar de kater en besloot om echt wat aardiger te doen.
"Ik ben de commander van dit kasteel, Aka zal over mijn woorden nadenken. Zal ik ook voor jou een voting aanvragen meneer..?" Hij kwam erachter dat hij de katers naam nog steeds niet wist...
De zwarte kater moest wel heel onbeleefd hebben gedaan, hij keek de kater weer aan. De nieuweling was eigenlijk hetzelfde als elke andere kater, hetzelfde als Masked. Meteen voelde hij zich schuldig, hij moest het maar goedmaken met aardig doen, en daarom zei hij:" Het is zo erg nog niet hoor, als kat. Je moet er gewoon even aan wennen denk ik... Je zintuigen zijn ook veel scherper enzo.." Hij bleef even stil en bedacht toen dat dit misschien vreemd klonk aangezien hij nooit mens geweest was daarom vervolgd hij snel " Ik ben natuurlijk nooit mens geweest, maar ik ben in het kasteel nooit een tegengekomen die weer mens wilde worden.." Hij bleef stil en wachtte op antwoord.
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Bandersnatch za sep 21, 2013 10:57 pm


SERAH || On Trial || Female || Single


Serah beefde zachtjes tegen haar zus aan. Eigenlijk wilde ze nooit meer die warme pels loslatende, al was het niet meer zo vertrouwd als de echte omhelsing van haar zus. Het was tenminste haar zus. Ook Hope's zeegroene ogen waren vertrouwd. Maar de laatste zwarte kater... Die kende ze niet. Het dier antwoordde ook voordat zij antwoord kon geven en dat irriteerde haar mild. Maar toch, ze was te erg overspoeld door een enorm schuldgevoel om haar irritatie te uiten. "Jij loopt nooit meer zomaar weg. Ik ben blij dat je veilig bent en dat we bij elkaar zijn, maar dat betekent niet dat ik dit lot zomaar zal aanvaarden" Miauwde haar zus op haar kalme toon. Serah knikte zachtjes en drukte zich nog wat meer tegen haar zus aan. "Het spijt me..." Murmelde de poes alleen maar, haar ogen wat sluitende. "De andere katten zeggen ook dat de vloek niet om te draaien is Lightning..." Miauwde ze zachtjes. Daarna richtte ze toch een wat nerveuze, misschien zelfs wel wantrouwende blik op de zwarte kater. Blijkbaar had hij een hoge rang. Tot nu toe had ze nog niet direct tegen hem gesproken en zijn ietwat... vreemde gedrag in haar ogen, die vreemde blik naar haar zus, deed haar ook niet de neiging voelen om meteen met hem te gaan praten. Hij maakte Serah nerveus.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked za sep 21, 2013 11:08 pm

Masked wierp een blik op het zusje van Lightning en glimlachte. Hij werd met een wantrouwende blik aangekeken. Snel zette hij een stap naar achter om te laten zien dat hij geen kwaad in de zin had en zei zacht: " Waar zijn mijn manieren? Hoi, ik ben Masked, de commander van dit kasteel en ik probeer jullie te helpen." Hij keek haar aan en voegde snel toe " Ik heb geen kwaad in de zin. Dus je hoeft niet bang te zijn"
Hierna wendde hij zich weer tot de kater en ging verder met zijn gesprek, zo nu en dan keek hij weer naar het poesje. Om in de gaten te houden of ze misschien iets ontspande...
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Hikarii zo sep 22, 2013 3:40 am

HOPE
Het beviel hem niet echt hoe de zwarte kater naar Serah en vooral Lightning zat te staren, maar omdat hij hun een gunst had bewezen knikte ook Hope even kortaf naar hem toen Lightning hem bedankte. Zonder hem had het misschien nog heel lang geduurd voordat ze Serah hadden gevonden. 'Ik ben de commander van dit kasteel, Aka zal over mijn woorden nadenken. Zal ik ook voor jou een voting aanvragen meneer..?' "Hope," vulde Hope aan. Een commander dus. Hij wist niet precies wat dat inhield als kat, maar het was vast belangrijk. Masked probeerde hem te vertellen dat het lang niet zo slecht was als kat en hoewel Hope hem graag gelijk wilde geven, zeker als het betekende dat hij er voor de rest van z'n leven zo uit ging zien, was hij er toch nog een beetje sceptisch over. Hij wist niet of hij ooit zou wennen aan de harige staart en grote oren, maar hij moest er maar het beste van maken. Zo lang Lightning en Serah maar veilig waren.

On trial - Single - Tomcat - Cursed One
Hikarii
Hikarii

Aantal berichten : 19
Golden Pawprints : 24
Registratiedatum : 29-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Bandersnatch zo sep 22, 2013 3:47 am


SERAH || On Trial || Female || Single


Stilletjes keek Serah naar de andere kater die zich bij haar zus en Hope gevoegd had. Ze maakte een mentale notitie dat ze nog aan haar zus moest vragen wie het in godsnaam precies was, of hij te vertrouwen was en hoe ze hem eigenlijk tegengekomen was. Ze bevroor eventjes iets in haar zus omhelsing toen de kater direct tegen haar begon te spreken. "Waar zijn mijn manieren? Hoi, ik ben Masked, de commander van dit kasteel en ik probeer jullie te helpen." Hij keek haar aan en voegde snel toe " Ik heb geen kwaad in de zin. Dus je hoeft niet bang te zijn." Miauwde hij vervolgens. "H-hallo.. Aangenaam.." Mompelde Serah wat bedeesd en daarna richtte ze zich weer op haar zus, nog steeds hopende dat dit allemaal een boze droom was. Nog eventjes keek ze in Hope's zeegroene ogen, maar daarna zweeg ze weer. "Lightning.. Waar ken je hem van..?" Fluisterde ze zachtjes naar haar zus, nog steeds ietwat nerveus.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van ArrowthroughTime zo sep 22, 2013 3:53 am

Lightning
Masked leek een complete omslag te maken in zijn gedrag en stelde zich ook voor aan haar zusje. Wat ze echter nog niet eerder van hem gehoord had, was dat hij de commander van het kasteel bleek te zijn. Iemand die je dus beter te vriend kon houden, als commander echt zo'n hoge rang was als dat ze dacht dat het was. Zijn praatje over dat het leven als een kat zo erg nog niet was deed haar niet zo veel. Ze had hier niet voor gekozen en daarom legde ze zich er nog niet bij neer. Light was altijd al koppig geweest en dit was precies zo'n situatie waarin ze zich niet zomaar liet leiden door wat er uitgestippeld werd. Serah fluisterde haar wat toe en ze draaide zich wat naar haar zusje om haar antwoord te geven. "Hij kwam ons tegen toen we net wakker werden in de Main Hall en hij heeft ons geholpen jou te vinden" antwoordde ze kalm, maar zacht om Serah wat gerust te stellen. Niet dat zij veel van Masked af wist, maar hij leek oprecht te willen helpen.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked zo sep 22, 2013 9:19 am

Masked moest grinniken toen hij zag dat alle katten niet wisten wat ze met hem aanmoesten. Dit overkwam hem wel vaker, dus om toch iets te doen te hebben liep hij naar een van de nesten toe en pakte wat veren en stro om daar een nest van te maken. Hij liep naar de kater, die zich had voorgesteld als Hope, toe en zei: " Ik maak alvast een nest voor jullie maar als je je eigen wilt maken dan is dat goed, waarschijnlijk maakt Lightning hem ook liever zelf of niet? Ach.. Desnoods ververs ik Serah's nest."
Hierna liep hij naar de twee poezen toe. " Het is laat, willen jullie dat ik help met het maken van een goed nest?" Hij wierp een spottende blik op Lightning, het was overduidelijk dat ze geen idee had hoe je een comfortabel nest moest bouwen. Maar ze was waarschijnlijk te trots om dat toe te geven, iets wat Masked wel mocht, wat vond 'ie niet leuk aan haar? Hij wist het echt niet.. Niets waarschijnlijk
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van ArrowthroughTime ma sep 23, 2013 4:43 am

Lightning
Lightning volgde de zwarte met haar ogen toen hij weg stapte om even later terug te komen met veren en stro. Wat was dit nu weer? Zijn aanbod om haar te helpen, werd natuurlijk meteen afgeslagen. "Ik maak er zelf wel een." Ze sliep nog liever op de grond dan nog meer hulp te aanvaarden vandaag. Het was al genoeg dat ze van hem afhankelijk was geweest in haar zoektocht naar Serah. Even keek ze naar het bed dat in de ruimte stond, maar die lag al vol met katten. Waarschijnlijk zouden ze een kansje maken na de trials, maar voor nu moest ze het zonder bed doen. Niet dat ze de persoon was om hierover te zeuren, ze had wel erger meegemaakt. Snel trippelde ze naar de voorraad stro en veren en nam er wat van mee terug, waarna ze het voor haar poten op de grond liet vallen. Ze begon wat met haar voorpoten in het stro te rommelen, proberend om er een beetje vorm in te krijgen.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 4:56 am

Masked keek vol bewondering naar de poes die zomaar haar eigen nest bij elkaar wilde scharrelen. Hij haalde zijn schouders op en liep naar Serah, "Zal ik jou helpen met een comfy nest?" Bood hij aan. Hij wist niet zeker of deze poes net zo trots was als haar zus, er was maar een manier om dat uit te vogelen. En dus liet hij de veren vallen en keek haar met een vragende blik aan. 
Daarna liep hij weer naar Lightning en schoof wat veren op de goede plek. "Je moet zorgen dat het stro niet uitsteekt, dat doet pijn." Hij wist wel dat ze geen hulp wilde, maar vannacht zou ze hem dankbaar zijn. Dat wist hij zeker.
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 5:28 am


SERAH || On Trial || Female || Single


Met haast lichte, maar voorzichtige, amuse keek Serah naar het gekibbel tussen de Commander en haar zus. Ze kon nog net een opmerking voor zich houden dat het net een oud, getrouwd stelletje leek. Ze ontspande al weer iets, de sfeer was lichter geworden in haar optiek. Toen Masked haar dan ook aanbood om een nest te maken, accepteerde ze dan ook voorzichtig. "Als je dat zou willen.." Miauwde ze voorzichtig, eventjes een blik werpende op Lightning, nieuwsgierig wat zij ging doen. Ze wist dat haar zus waarschijnlijk te trots was om net zoals zij hulp te accepteren.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 6:50 am

"Als je dat zou willen.." Achter zich hoorde hij de stem. Hij draaide zich om en liep naar haar toe. "Nattuurlijk" De zwarte kater pakte een mond vol veren en liep ermee naar een van de hoeken van de kamer waar hij druk bezig ging met een nest bouwen. "Ik voel me net een vogel" zei hij, voornamelijk tegen zichzelf. Het maakte niet veel uit, hij was vrolijk en de aanblik van Lightning met haar poten vol stro beurde hem op .
 Al snel had hij een comfortabel nest in elkaar geflanst en liep hij weer terug naar Serah. "Het is klaar hoor, als je wilt kan je er zo in. Ik zal even kijken of je zus nog hulp nodig heeft." Hij knipoogde en liep naar Lightning, "Hoe staat het ermee?" 
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van ArrowthroughTime ma sep 23, 2013 7:30 am

Lightning
Nadat Masked had aangeboden Serah te helpen, moest hij zich toch even met haar nest bemoeien. Lightning keek hem aan en rolde even met haar ijzig blauwe ogen, waarna ze verder ging. Op de achtergrond hoorde ze haar zusje instemmen met de hulp die werd aangeboden, waarna Masked aan de slag ging. Zelf ging ze verder met het maken van haar eigen nest. De strosprietjes in het midden drukte ze plat zodat ze haar niet zouden prikken als ze erin lag. Veren bovenop, om het wat zachter te maken. Lightning stapte haar nest in en ging liggen, om te kijken of het te doen was. Niet het meest comfortabele bed ooit, maar kieskeurig was ze niet als het om dit soort dingen ging. De poes stond weer op en rekte zichzelf uit. De zwarte kater was blijkbaar klaar met het nest van Serah en kwam dus kijken hoe het met haar kunstwerkje stond. "Ik zei toch dat ik het zelf zou doen" antwoordde ze koeltjes.

On trial - Single - She-Cat - Cursed One
ArrowthroughTime
ArrowthroughTime

Aantal berichten : 112
Golden Pawprints : 47
Registratiedatum : 27-08-13
Leeftijd : 29

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Masked ma sep 23, 2013 10:36 am

"Ik zei toch dat ik het zelf zou doen" Masked lachte, en zwaaide met zijn staart van amusement, de pretlichtjes verschenen weer in zijn ogen.
Hij keek de poes aan met een blik die eigenlijk al vertelde wat hij ging zeggen. " Ik zie het ja, heel... Smooth.." zei hij half sarcastisch. Hij lachte weer en vervolgde, iets serieuzer:" Ik moet zeggen dat ik dit niet verwacht had.."
Dit kwam alleen wat ongeloofwaardig over aangezien hij halverwege in lachen uitbarstte, Lightnings staart zat helemaal vol met veren. Hij grinnikte en zei: "Ke hebt wel iets weg van een Gans" Hij lachte weer en schopte nog wat veertjes over haar heen. Daarna liet hij zich neerzakken en ging zitten. " Jij bent wel headstrong, of niet?"
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

 Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in. - Pagina 2 Empty Re: Magic and mumbo-jumbo. I must've hit my head on my way in.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum