Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

{Open} Wake Up...

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch do aug 29, 2013 3:08 am


SERAH || On Trial || Female || Single

"Zou je... gaan... Serah.... Vloek... Kasteel... Niet.... Ga ni...... nooit terug...."

Wat groggy opende Serah haar ogen weer, woorden draaiden rond in haar kop. Flarden herinneringen vlogen rond als vlagen mist, ongrijpbaar. Het laatste wat ze herinnerde, was dat het zwart werd en dat ze tegen de koude kasteelstenen was gesmakt, vlak nadat ze de deur had opengeduwd en naar binnen was gestapt. Langzaam hief ze zichzelf wat overeind, proberende controle te krijgen over haar lichaamsdelen. Het zou vast gekomen zijn doordat ze flauw gevallen was, dat haar hele lichaam heel erg vreemd voelde terwijl ze het bewoog. Ze keek om zich heen. "Wat is alles groot hier..." Mompelde ze wat wazig, waarna ze haar hoofd even liet hangen en naar haar poten keek. Wacht... Poten?! Ze hapte geschrokken naar adem toen ze naar achter sprong en landde op haar achterwerk. Nog meer poten, en een pluizige staart. Ze had een vacht. Nee, nee nee! Hoe kon dit. De vloek kon niet echt zijn. Voorzichtig bracht ze één van haar poten naar haar kop en... voelde ze. Snorharen, een vreemde bouw van haar kop. "Nee!" Bracht ze angstig uit. Ze probeerde haar paniekerige adem tot rust te brengen. "Ik droom... Ik moet dromen..." Mompelde ze.

{Open}

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird do aug 29, 2013 6:55 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Een witte kat lag op de grond, turend naar the gates, denkend aan wat er was gebeurd. Zelf wist hij het niet, hij snapte er niks van, deze witte poten waren hem totaal onbekend. De kat was niet een normale kat, hij was een mens, was een mens, was is een groot woord. De kat duwde zichzelf onhandig overeind en gromde wat in het proces ervan. Hij ging toen recht zitten en staarde nog altijd naar de grote poort voor hem. Hoe kon dit gebeurt zijn, hij had geen idee. Het ene moment liep hij hier wat rond en het andere was hij bedekt met een hoop witte haren. Om dat moment hoorde hij iets. Socel keek geïnteresseerd in het rond tot hij plots nog een kat zag liggen. Even dacht hij na, misschien wist die kat wat er met hem was gebeurt, maar misschien wist die het niet en zou die hem gewoon uitlachen, of erger hem aanvallen. Dat laatste leek hem eigenlijk niet zo reëel, de kat die er lag zag eruit alsof die was flauw gevallen of zo. Uiteindelijk besloot hij naar de kat toe te gaan. Hij stond op, weer wat onhandig. Ik moet hier nog aan wennen, dacht hij. Voorzichtig zette hij een poot voor zich neer, en toen de andere en zo liep hij traag tot bij de andere kat. Hij was bijna bij haar toen hij een angstige stem iets hoorde zeggen, de stem van de kat. Ze zei nog meer dingen, dingen die ervoor zorgde dat hij zeker wist dat deze kat ook niet echt doorhad wat er aan de hand was. Socel besloot toen om maar weg te gaan, en het onnodige contact te ontwijken maar terwijl hij wegliep struikelde hij luid over zijn poten en belande met een harde smak op de kasseien op de grond.

colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch do aug 29, 2013 8:29 am


SERAH || On Trial || Female || Single

Haar blauwe ogen waren zo rond als porseleinen schoteltjes terwijl ze neerkeek naar haar nieuwe lichaam. De crèmewitte pels met het vuurrode markeringen. Kat... Ze was een kat geworden. Maar het kon niet. Alles in haar zei dat de vloek niet kon bestaan. Maar twijfel begon steeds harder aan haar hart te knagen. Hoe was dit dan allemaal mogelijk? Tenzij ze droomde natuurlijk... Dat moest het zijn. Ze had een nachtmerrie. Voorzichtig hief ze zichzelf op. Zaadjes der hoop waren nu geplant in haar hart. Ze kon het, ze kon het aan. Langzaam hief ze zichzelf omhoog, ietwat wiebelig op deze vier onbekende poten. Ze maakte echter een geschrokken geluid en deinsde achteruit toen ze wat hoorde. "H-hallo? Is daar iemand?" Begon ze dan maar, haar oren nerveus plat leggende.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird do aug 29, 2013 11:00 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Het duurde een paar seconde voor Socel iets anders dan zwart tezien kreeg, hij was zeer pijnlijk gevallen. Het duurde ook even voor hij iets anders dan pijn voelde en hij was er zeker van dat zijn kaak nog wel een tijdje pijn ging doen. Na een paar seconde besloot hij toch om op te staan ondanks de pijn die bonkte in zijn kaak. Hij probeerde rustig op te staan, niet abrupt, maar rustig en uiteindelijk stond hij dan ook recht. Even probeerde hij met zijn met zijn hoofd te schudden maar door een kleine pijnscheut die door zijn tengere lijf trok stopte hij meteen. Even dacht hij dat hij de poes achter hem iets hoorde zeggen en traagjes draaide hij zich om naar deze kat. Wat Socel zag deed hem denken dat hij de kat had laten schrikken, ze stond wat verder weg en haar oren lagen plat. De jonge kater ging voor de poes zitten en zei op een humeurige toon "Hallo, hier ben ik, hier is iemand." Hij keek haar wat geïrriteerd aan en probeerde de pijn van zijn kaak te vergeten.

MIJN EERSTE VERSIE HEB IK OP LOMPE MANIER KWIJT GESPEELD


Laatst aangepast door colourlessBird op vr aug 30, 2013 4:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 4:14 am


SERAH || On Trial || Female || Single

Haar hart klopte in haar keel als een gevangen vogeltje in een kooitje. Het was alsof wanneer ze haar mond zou open doen, haar hart uit deze opening weg zou vliegen. Ze voelde zich gedesorienteerd op deze plek en met dit voor haar onbekende lichaam. Zelfs haar stem had vreemd geklonken. Onhandig hief ze zichzelf omhoog tot een staande positie, ietwat wiebelig op haar vier poten. Pas ietwat later viel haar op dat ook haar staart geagiteerd heen en weer zwiepte. Wat moest ze met een staart...? Maar toen verscheen degene die ze net had gehoord. Een andere kat. Instinctief zette Serah een stapje achteruit, maar hierna bleef ze stil staan. De kat had rode.. nee, roze ogen. Met een sneeuwwitte vacht. Een albino? De kater ging voor haar zitten en Serah slikte even nerveus, maar bleef toch staan. "Hallo, hier ben ik, hier is iemand." Klonk de humeurige stem van de kat. Eventjes bleef Serah vertwijfeld stil. "Woon je hier..? Kun je.. Kun je me vertellen wat er aan de hand is? Waarom ik een kat ben geworden?" Vroeg ze daarna maar voorzichtig. "Gaat het trouwens..? Het klonk alsof je een nare smak maakte." Haar stem klonk nog steeds ietwat weifelend, maar er kwam een bezorgde klank in haar stem. Serah was heel erg snel bezorgd om anderen, dat lag nou eenmaal in haar karakter.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 4:37 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

De poes probeerde overeind te komen op een manier die hem aan zichzelf deed denken toen hij probeerde op te staan, onhandig en wiebelend, maar het lukte haar. Ook zag hij dat haar staart aan het heen en weer zwaaien was, zijne lag gewoon stil maar toch, er was iets aan die witte staart, hij weet niet specifiek wat maar hij vond die wel aangenaam. Hij keek weer van zijn eigen staart terug naar de poes voor hem en zag net dat ze een stapje achteruit had gezet om vervolgens gewoon te blijven staan, jaagde hij haar dan zoveel schrik aan of was ze nog steeds een beetje geschrokken. Ook keek deze poes hem even aan en hij kende die blik, een onderzoekende blik, zoekend naar het uiterlijk van je gezelschap. Meestal eindigde die blik in een blik van afschuw bij de meeste mensen die hij tegen kwam maar dit was een kat, en bij haar zag hij niet zo een blik. Tijdens het denken aan dat nare verleden hoorde hij vaag de poes vragen of hij hier woonde en als hij iets wist over die transformatie in een kat. "Wel, tja. Ik woon hier nu niet, ik ken deze plaats niet en wist tot kort niet eens van zijn bestaan af." De toon waarop hij dat zei was lichtjes geïrriteerd, dat kwam niet bepaald door de poes maar door zijn gracieuze val van juist. En dat onderwerp werd opnieuw aangehaald door de volgende vraag van de poes. "Gaat het trouwens..? Het klonk alsof je een nare smak maakte." Het klonk bezorgd maar Socel wist niet echt hoe hij moest reageren, misschien was zijn verwarring te zien of je zou het zien als meer humeurigheid. Niemand had echter ooit de tijd genomen om hem te vragen hoe het ging nadat hij zich had verwond, dat deden mensen gewoon niet. "Uhm,.." klonk zijn gemiauw wat onzeker, "Ik ben inderdaad gevallen maar, waarom interesseert jou dat wat?" Het was meer een vraag die hij aan zichzelf stelde, iets waar hij het antwoord niet van wist.
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 5:14 am


SERAH || On Trial || Female || Single

Wat nerveus kneedde Serah tegen de stenen aan met haar pootjes. De hele situatie zinde haar maar niet. Het begon steeds en steeds waarschijnlijker te lijken dat ze immers niet in een droom leefde. Het maakte haar bang en nerveus. Hoe zou ze dan ooit thuis komen? Zou haar zus haar nog wel herkennen? Ze wilde Lightning niet missen... Maar sterker nog, wie weet zou Lightning haar wel komen zoeken. Dat zou nog erger wezen. Dan zou zij ook een kat worden. "Wel, tja. Ik woon hier nu niet, ik ken deze plaats niet en wist tot kort niet eens van zijn bestaan af." Miauwde de kater haar toe. Serah legde haar oren wat achteruit. "Spijtig..." Mompelde ze zachtjes, "Weet je dan wel hoe je weer terug kan veranderen?" Vroeg ze daarna, een lichte wanhoop in haar stem. Ze wilde echt niet voor altijd een kat blijven. Maar na haar volgende vraag werd het ietwat stil. "Uhm,.." klonk zijn gemiauw wat onzeker, "Ik ben inderdaad gevallen maar, waarom interesseert jou dat wat?" Serah keek hem even vreemd aan, maar schoot toen in de lach. Niet een uitlachende lach, maar een warme, vrolijke lach. Hoe erg de situatie ook even was op dit moment, ze vond dit toch wel even iets om om te lachen. "Omdat het klonk alsof je je pijn had gedaan, gekkie," Miauwde ze warm, "Dan is het toch alleen maar normaal dat ik je vraag hoe het gaat?"


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 6:45 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Blijkbaar vond de poes zijn antwoord op haar eerdere vraag wat jammer, want hij kon horen dat ze het spijtig vond en dat haar oren wat achteruit gingen. Ook vroeg ze toen of hij wist hoe je terug een mens kon worden met een lichte wanhoop in haar stem. Socel schudde zijn hoofd, hij had geen idee en zoals hij al had gezegd kende hij deze plaats niet dus hoe zou hij dan kunnen weten hoe je zou moeten terug veranderen. Maar Socel vond het niet erg om een kat te zijn, tot nu toe. Deze ervaring was al vele male beter dan die van toen hij een mens was. Toen begon de poes plots te lachen, nadat Socel haar andere vraag op zijn eigen manier had beantwoord. Socel, die al niet veel ervaringen had met mensen, snapte niet waarom deze kat plots was gaan lachen en legde zijn oren wat platter, hij vond het niet zo leuk. De poes zei toen ook nog  "Omdat het klonk alsof je je pijn had gedaan, gekkie," Miauwde ze warm, "Dan is het toch alleen maar normaal dat ik je vraag hoe het gaat?" Socel keek haar raar aan, was dat normaal? Niemand heeft hem dat ooit gevraagd, het enigste wat ze hem meestal vroegen was om hun dorp te verlaten. De soort mensen die Socel kende waren niet vriendelijk, of welkomde hem, ze waren koud en achterbaks. "Dat kan niet," zei hij, zijn gevoelens zettend in deze woorden, "mensen vragen dat niet, ze vragen mij nooit zo een dingen. De ogen zorgen wel voor een andere reactie." Hij haatte zijn uiterlijk daarom, de mensen accepteerde nooit iemand die er wat anders uitzag.

colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 7:07 am


SERAH || On Trial || Female || Single

Serah's kop ging even wat achteruit in lichte wanhoop. Niet meer terug? Nooit meer? Hij wist het ook niet? Maar hoe? Was hij ooit een mens geweest dan? Net zoals zij? Ze wist niet wat voor conclusies ze moest trekken... Maar uiteindelijk kon ze wel haar conclusies trekken, toen de kater weer begon te spreken. "Dat kan niet," zei hij, Serah was even verrast door de toon in zijn stem. "Mensen vragen dat niet, ze vragen mij nooit zo een dingen. De ogen zorgen wel voor een andere reactie." Serah fronste eventjes wat verbaasd. "..Ogen?" Mompelde ze even wat verbaasd, "Wacht, was jij ook een mens?" Haar gezicht klaarde wat op, "Dan ben ik tenminste hier niet alleen," Concludeerde ze, ietwat opgelucht. "Maar hoezo vragen mensen jou nooit dingen? Ik geloof dat ik je al genoeg, al dan wel niet teveel vraag," Ze grijnsde wat schaapachtig.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 7:27 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Blijkbaar dacht deze poes dat hij altijd al een kat was geweest, ook al was dat niet zo maar Socel zou wel gewild hebben dat dat waar was. Dus toen Socel had nee had geschud kon hij gewoon de wanhoop van haar gezicht aflezen. Socel begreep het niet echt, waarom zou je terug een mens willen worden, mensen zijn cru en koud tegen elkaar, dat is tenminste wat hij dacht want zo deden ze tegen hem. Verbaasd mompelde de poes ogen, had hij ook nog opgevangen, begreep ze dan niet wat hij bedoelde? Het was vrij simpel. Even later realiseerde ze pas dat hij ook een mens was en vervolgens klaarde het gezicht van de poes wat op. Waarom, was een goede vraag want ook dat snapte hij niet en in zijn gedachten weerklonk wat zijn mensen toch rare wezens. Even later vroeg de poes "Maar hoezo vragen mensen jou nooit dingen? Ik geloof dat ik je al genoeg, al dan wel niet teveel vraag," waarna ze wat grijnsde. "hoezo? Vraag je dat nu echt?" Het kwam er redelijk hard en kwaad uit, waar moest hij beginnen? "Mensen vragen mij nooit dingen omdat ze mijn altijd weg jagen, het enigste wat er mij ooit was gevraagd is 'Wil je ons dorp nu verlaten' en dat was het, geen vriendelijke goedemiddag of hoe gaat het." Tijdens het praten was hij opgestaan en op en af gaan lopen. Zijn staart zwaaide van de ene kant naar de andere. "Mensen jagen mij dus weg en de enigste rede die zijn kunnen geven zijn mijn ogen, rode ogen. Ze zien het als een teken van het kwaad en willen me niet in de buurt." Hij begon steeds kwader te worden, zijn opgekropte woede begon een weg naar buiten te vinden. "Dit is geen vloek, die ogen wel!" hij schreeuwde het eruit en stopte met wandelen. Hij bleef staan en zonder dat hij het door had was zijn vacht omhoog gegaan en waren zijn ogen gaan plat liggen.
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 7:35 am


SERAH || On Trial || Female || Single

Serah's oren bewogen even wat nerveus heen en weer toen de kat wat... aparter begon te doen. "Hoezo? Vraag je dat nu echt?" De toon van stem was kwaad en ietwat luider. Onwillekeurig zette Serah een pas achteruit en draaide haar oren naar opnieuw naar achter. "J-ja.." Mompelde ze wat geschrokken, wat schaapachtiger van toon. Om eerlijk te zijn voelde ze zich licht geïntimideerd door zijn stemtoon. "Mensen vragen mij nooit dingen omdat ze mijn altijd weg jagen, het enigste wat er mij ooit was gevraagd is 'Wil je ons dorp nu verlaten' en dat was het, geen vriendelijke goedemiddag of hoe gaat het." Nog een pasje achteruit toen hij begon met staan en lopen. Op dit moment achtte ze hem toch wel tot meer in staat dan enkel lopen, nu zijn emoties zo hoog begonnen te lopen. "Mensen jagen mij dus weg en de enigste rede die zijn kunnen geven zijn mijn ogen, rode ogen. Ze zien het als een teken van het kwaad en willen me niet in de buurt." Hij begon steeds kwader te worden, zijn opgekropte woede begon een weg naar buiten te vinden. "Dit is geen vloek, die ogen wel!" Nu viel Serah achterover in een zittende positie en trok ze één van haar voorpoten wat beschermend op. "S-sorry," Stamelde ze alleen maar, haar ogen zo rond als de volle maan van schrik. Ze had geen idee gehad dat een simpele vraag zo'n sterke reactie op zou roepen. "Ik.. ik had het niet moeten vragen.." Onhandig hief ze zichzelf tot haar poten en zette ze nog wat passen achteruit, nog steeds ietwat geïntimideerd door zijn plotselinge uitbarsting. "Ik zal je wel met rust laten.." Stamelde ze.




Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 8:04 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Socel keek even naar de poes aan wie hij helemaal geen aandacht had besteed tijdens zijn woede uitbarsting dus keek hij even naar de kat en hij schrok ervan hoe ze eruit zag en zijn vacht ging direct weer liggen. De poes zat en had haar poten ingetrokken. Haar ogen waren enorm geworden van de schrik en ze zei een stille sorry en voegde eraan toe dat ze het niet had moeten vragen en dat ze Socel met rust zou laten. Zei ging zitten en keek heer verbaasd, een beetje schuldig maar ook nieuwsgierig aan. Hij had geen idee dat hij zo kon reageren en dat dit zo een grote reactie bij andere kon opbrengen. "Sorry," het was een beetje een schuldige toon, "ik wou je geen schrik aan jagen, dat was niet de bedoeling." Hij kon echt niet geloven dat hij haar had laten schrikken, hij leek wel het gene te worden dat hij haatte, verachte en dat wou hij niet. "Het spijt me echt."
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch vr aug 30, 2013 8:27 am


SERAH || On Trial || Female || Single

Serah's hart klopte opnieuw in haar keel terwijl ze langzaam wegstapte van de kater. Normaal zag ze het wel positief in en was het glas altijd halfvol, in plaats van halfleeg. Maar op dit moment was ze alleen, ze wist niet wanneer ze haar vrienden en zus weer zou zien en dat maakte haar bang in deze onbekende situatie. Maar... De kater leek niet te willen dat ze wegging, hij bood zelfs haar excuses aan. Langzaam kwam ze tot een stilstand, maar keek hem nog steeds ietsjes onzeker aan. "Het.. is al goed, denk ik," Miauwde ze uiteindelijk, nog steeds licht vertwijfeld.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird vr aug 30, 2013 8:50 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

De poes wou precies weglopen en Socel zou het wel hebben kunnen snappen dus als ze het deed had het hem niet zoveel uitgemaakt. Maar ze deed iets wat hem raakte, ze liep niet weg, ze bleef juist zitten ook al leek ze er wat over te twijfelen. Socel was best verbaasd dat ze bleef zitten, hij snapte dat opnieuw niet. Deze hele ervaring sleurde hem door meer dan hij effectief aankon en het bleef maar niet ophouden. De poes miauwde Dat ze dacht dat het al goed was en een kleine, zeldzame  lach, vol geruststelling verscheen op Socel zijn snuit. "Het spijt me echt van hiervoor, het is gewoon, ik heb nog ,nooit iemand ontmoet die zo vriendelijk is als jij." zei hij zachtjes en voegde er nog aan toe "En mijn naam is Socel, wat is de jouwe?"
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van iceblade za aug 31, 2013 11:14 am



||Eren||Knight||Male||Single||

Na een lange dag buiten jagen en katten helpen dacht Eren dat het tijd werd om weer eens naar binnen te gaan zijn poten waren vuil van het zand buiten en zijn kopje was een beetje nat van het water. Eren liep rustig naar de Gate en toen hij binnen was begon hij zich te wassen. Terwijl hij dat deed keek hij rond zijn blik gleed weer terug de tuin in zou het te laat zijn om weer naar buiten te gaan. Eren hielt van de buitenlucht hij hield van het gevoel hoe de wind door zijn haar blies hoe het water rustig vloeide hij hield van het avontuur en de spanning. Toen hij weer schoon was liep hij verder waar hij twee katten opmerkte. eentje gedroeg zich vreemd en de ander zag er angstig uit. zou de witte kat die andere bedreigen moest hij hun helpen. Hij hoorde hoe de witte kat iets vroeg hij was alleen net te ver weg dus liep hij langzaam dichterbij. " euhm, stoor ik? ik ben Eren". De twee keken hem verbaast aan " ik doe jullie geen kwaad hoor" voegde hij er snel aan toe.


iceblade
iceblade

Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch zo sep 01, 2013 12:12 am


SERAH || On Trial || Female || Single


Serah's staart zwiepte nog steeds ietsjes nerveus. De situatie verwarde haar ietwat en dat vond ze maar niks. Nog steeds hoopte ze dat dit allemaal gewoon een nare droom was. Dan kon ze elk moment ontwaken en lachen dat ze zo vreemd had gedroomd. "Het spijt me echt van hiervoor, het is gewoon, ik heb nog ,nooit iemand ontmoet die zo vriendelijk is als jij." zei de witte kater zachtjes. "En mijn naam is Socel, wat is de jouwe?" Vroeg hij vervolgens. Serah viel eventjes wat verbaasd stil, "Euh.. aangenaam, mijn naam is Serah," reageerde ze. Maar toen keek ze geschrokken op. Nog een kat naderde hen. "H-hallo.." Miauwde ze ietwat stamelend. "Woon...Woon jij toevallig hier?" Besloot ze vervolgens maar te vragen, niet goed uit haar woorden komende.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird zo sep 01, 2013 1:15 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

De poes was nog altijd nerveus en Socel veronderstelde dan ook dat ze elk moment kon weg lopen maar toch deed ze dat nog altijd niet. Hij kon wel geloven dat dit wel een nachtmerrie kon lijken voor haar, ze had waarschijnlijk ook vrienden en familie die ze zou missen, niet dat Socel dat zou begrijpen. Hij vond deze verandering minder erg dan andere dacht hij toen, want hij had zo goed als niks om te verliezen. Nadat hij zichzelf had voorgesteld, eindelijk want ze waren nu toch al een tijdje met elkaar aan het praten, stelde de poes haarzelf ook voor. Serah was haar naam en Socel knikte als blijk dat hij haar had gehoord. Even spitste een van zijn oren zich, hij hoorde iets komen. Lichtjes geschrokken draaide hij zich om en keek verbaasd naar de andere kat die kwam aanlopen. Socels ogen veranderde van verbaasd naar zijn normale humeurige zelf en zijn houding nam weer een geïrriteerde houding aan uit reflex, deze kat moest niet weten wat er juist was gebeurt. Serah had al de kat verwelkomt met een hallo en vroeg toen als hij hier woonde. Socel keek hem was koud aan. Toen de voor hen stond vroeg hij of hij hen stoorde waarna Socel dacht dat het eigenlijk niet meer zoveel uitmaakte. Ook stelde deze kat zich voor als Eren en zei hij dat hij hun geen kwaad ging doen. “Ik ga me niet nog eens voorstellen.” Zei Socel toen uiteindelijk, op een totaal andere toon dan ervoor terwijl hij wat verder van de vreemde kat ging zitten, hij was in de eerste plaats al niet van plan met Serah te gaan praten maar door zijn eigen fout is dat juist wel gebeurd.
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van iceblade zo sep 01, 2013 3:53 am



||Eren||Knight||Male||Single||

Eren luisterde aandachtig naar wat de wat angstig uitziende kat vertelde, maar hield intussen de andere witte kat in de gaten. Serah heette de angstige kat en de andere wou het niet vertellen. Eren glimlachte een beetjeen antwoorde op de kat " Kom op het is niet beleeft om je niet voor te stellen, en zeker niet nu ik dat wel gedaan heb" Eren bleef hem aan kijken wachtend op een antwoord toen hij merkte dat er geen kwam richte hij zich weer om Serah. " ja ik woon hier, al een tijdje, het is hier best gezellig als je met de juiste katten om gaat" Weer richtte Eren zich naar de witte kat die hem boos aan zat te kijken. Eren bekeek de witte kat hij zag de mooie witte haren en de grote roodachtige ogen. Terwijl hij in de ogen van de kat keek zag hij gelijk dat deze kat hetzelfde is als hij een mens die verandert is in een kat.Eren vroeg zich af waarom hij naar dit kasteel is gekomen maar voor hij het wou vragen bedacht hij zich al. In plaats daarvan ging hij voor de kat zitten en keek hem aan hopend dat hij zich zo voorstellen.


iceblade
iceblade

Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch zo sep 01, 2013 4:06 am


SERAH || On Trial || Female || Single


Serah voelde zich ongemakkelijk, al helemaal nu de andere kat een redelijke fixatie voor Socel leek te hebben, die zich niet wenste voor te stellen. Het liefste wilde ze hier gewoon weg. Terug naar Lightning en Hope, dan zou ze veilig zijn, weg van hier. Eren keek haar even aan. "Ja ik woon hier, al een tijdje, het is hier best gezellig als je met de juiste katten om gaat" Miauwde de kater. Serah aarzelde even, "Maar... Wat... Kun.. Kun je als mens niet terug veranderen? Echt niet? Ik zou graag terug willen naar mijn familie..." Ze beet even op haar lip en keek naar de grond, ook haar oren gingen hangen. Ze vond dit hele idee maar niks. Eventjes keek ze wat bezorgd naar Socel, die meteen weer in een nukkige stand was gegaan op het moment dat er een andere kat aangekomen was. Toch wilde ze zich liever niet met zijn strijd bemoeien. Wie weet zou hij dan wel boos op haar worden.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird zo sep 01, 2013 4:48 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Erg geïrriteerd staarde Socel naar d zwarte kater, eren die hem maar bleef aanstaren. Hij vond dit erg vervelend en wenste dat deze hiermee zou ophouden, hij kon er nu eenmaal niet goed tegen als andere hem maar bleven aan staren. Even glimlachte de zwarte kat waarna hij probeerde een antwoord uit Socel te krijgen met behulp van wat vriendelijke woorden. Koppig bleef de albino zijn mond houden. Het duurde even voor Eren door kreeg dat hij geen antwoord ging krijgen en besloot toen om Serah haar vraag te gaan beantwoorden. Deze kat leefde hier dus in het kasteel, dat blijkbaar niet zo slecht was. Toen deze weer eens naar Socel keek kreeg hij het gevoel dat die hem aan het onderzoeken was en het eindigde met een staar in zijn ogen. "Wil je daar mee op houden." snapte hij naar de zwarte kat terwijl hij hoorde hoe Serah een vraag probeerde te stellen. Even keek hij naar haar en zag dat haar oren wat laag hingen. Ze moest zich wel echt slecht voelen. Even keek ze ook eens naar Socel en toen weer terug. Socel keek weer naar de Eren en zei toen op een neutrale toon "Misschien kun je haar beter even helpen en je niet zo op mij fixeren, Serah heeft meer hulp nodig." Hij knikte met zijn hoofd in haar richting en hoopte dat de kater hem even met rust zou laten.
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van iceblade ma sep 02, 2013 2:41 am



||Eren||Knight||Male||Single||

Eren staarde Socel nog een tijdje aan. Waarom luisterde hij niet iedereen luisterd altijd, Eren snapte Socel niet en daarom was juist hij interessant. "Maar... Wat... Kun.. Kun je als mens niet terug veranderen? Echt niet? Ik zou graag terug willen naar mijn familie..." vroeg Serah. Eren draaide zich weer om " Jammer genoeg niet, maar je went vanzelf wel aan het idee en uiteindelijk ga je het leuk vinden, ik ben ook mens van aard, ik hoorde de verhalen en legendes van dit kasteel, ik geloofde het niet dus ging ik zelf een kijkje nemen en voor ik het wist, was ik een kat." Eren keek weer naar de witte kat. de witte kat zijn ogen schoten vuur toen Eren weer naar hem keek " Jij houdt niet zo van aandacht ofwel albinootje" Eren lachte. hij had maar besloten de kat albino te noemen aangezien hij er een was. Eren keek naar zijn pootjes en ondervond dat deze nog steeds vuil waren , dat irriteerde hem, dus begon hij ze te wassen."Ik hoop dat dit niet stoort" zei hij " maar hoe dan ook als jullie vragen hebben vraag ze maar"


iceblade
iceblade

Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch ma sep 02, 2013 7:01 am


SERAH || On Trial || Female || Single


" Jammer genoeg niet, maar je went vanzelf wel aan het idee en uiteindelijk ga je het leuk vinden, ik ben ook mens van aard, ik hoorde de verhalen en legendes van dit kasteel, ik geloofde het niet dus ging ik zelf een kijkje nemen en voor ik het wist, was ik een kat." Miauwde de andere kat. Serah's adem stokte in haar keel en haar hart leek een slag over te slaan toen de kater de woorden uitsprak. "N-nee.." Stamelde ze enkel, helemaal van de kaart van schrik. Nooit meer terug naar haar zus en haar vrienden? Nooit meer terug naar Lightning... Ze kreeg niet eens meer mee wat de kater tegen Socel zei, ze schudde alleen maar ongelovig haar kop terwijl ze zichzelf probeerde te kalmeren. Haar adem kwam gejaagd uit haar mond geblazen, terwijl ze hyperventilatie juist tegen probeerde te gaan.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van colourlessBird ma sep 02, 2013 8:51 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Gelukkig keek de zwarte kat niet langer naar hem en richtte nu zijn aandacht op Serah, eindelijk. Zij had het echt veel meer nodig dan hij, Socel zou uiteindelijk wel voor zichzelf zorgen, zoals hij altijd al had gedaan. Eren leek toen ook eindelijk Serah haar vraag te gaan beantwoorden maar de toon van zijn stem, de kalmte, hij vond dat maar niks. Eren kon toch wel duidelijk zien dat Serah het zwaar had, zelfs hij kon het zien en dan antwoord hij alsof het iets is wat elke dag gebeurt. Socel knarste met zijn tanden en wierp de kater een nijdige blik toe. Terwijl hij dat deed keek Eren hem ook weer aan en toen zei hij iets waar Socel erg pissig van werd, albinootje. "Wat zei je daar?!" beet hij de kater toe terwijl hij was gaan rechtstaan ook al deed dit hem geen goed, het onthulde alleen maar zijn magere gestalte. Daar aan denkend besloot hij weer te gaan zitten en eens te kijken hoe het met Serah ging en met haar ging het slecht. Tijdens zijn kleine uitbarsting tegen de zwarte kat stond Serah op het punt van hyperventileren en het enigste wat die andere deed was zichzelf zuiver maken. Socel maakte van dit moment gebruik om naar Serah toe te wandelen en te vragen "Gaat het een beetje, kan ik iets doen?" Hij wist niet of ze hem wel zou vertrouwen maar hij wou toch iets zinnigs doen, niet zoals die arrogante (intrest swear word) van een kat die daar maar wat zat te likken
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van iceblade za sep 07, 2013 9:14 am



||Eren||Knight||Male||Single||

De albino vroeg of hij de andere kat kon helpen. En liep vervolgens naar haar toe. Eren volgde albino met zijn blik en probeerde te achterhalen waarom de witte kater niet luisterde. Eren stond op en liep op de albino toe, hij ging dicht voor hem zitten en keek hem recht in zijn ogen. Eren gaf het maar op. " Maar gaat alles goed met jouw Serah?" Eren liep nu naar haar toe en richte al zijn aandacht op haar." Heb je hulp nodig of advies,een rondleiding"


iceblade
iceblade

Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Bandersnatch za sep 07, 2013 10:12 am


SERAH || On Trial || Female || Single


Kalmeer, kalmeer, adem diep in en dan weer uit. Niet ademen met je borstkas, nee, adem in met je buik. En daarna je aandacht rustig weerleggen naar een ander onderwerp wat geen stress bezorgd. Alles wat ze geleerd had over kalmering van zichzelf vloeide weg. Geen enkele kalmering hielp meer. Ze schrok wat op uit haar gedachten en keek Eren met twee geschrokken opengesperde ogen aan. " Maar gaat alles goed met jouw Serah?" Vroeg de kater. " Heb je hulp nodig of advies,een rondleiding" Serah schudde haar kop. "J-je begrijpt het niet, het gaat helemaal verkeerd. Ik moet naar huis... Ik heb een zus, ik heb school, oh god mijn zus gaat zich zo enorm zorgen maken... Of me straks zelfs zoeken" De poes schrok zelf van de gedachte. Ze zocht de blik van Socel, alsof ze steun bij hem wilde, een bijna smekende blik. Maar het was oneerlijk om hulp van hem te vragen... Alsof hij haar terug kon veranderen.


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{Open} Wake Up... Empty Re: {Open} Wake Up...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum