Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

who are you????? ( Socel)

2 plaatsers

Ga naar beneden

who are you????? ( Socel) Empty who are you????? ( Socel)

Bericht van iceblade zo okt 06, 2013 3:30 am



|Nate||Curesed One/on trail||Male||Single||
Nate liep rustig buiten en genoot van de stilte. Sinds hij hier was gekomen door zijn broer en verandert was in een kat , was hij nog niet buiten het kasteel geweest. hij had zijn broertje een tijdje in de gaten gehouden en toen hij dat beu was, was hij maar wat rond gaan dwalen. hij wist niet wat er nu van hem verwacht werd en waarom hij niet naar buiten ging dus besloot hij vanochtend om eens een kijkje te gaan nemen in de buiten lucht. Nate zuchte en ging rustig zitten, er was geen kat te bekennen vanaf hier dus niemand die hem zou kunnen kwetsen of pesten de dingen die hij hatte toen hij nog mens was. zijn broer nam het altijd voor hem op maar toen ze in het kasteel kwamen en ze veranderde vloog hij tegen hem uit. Een traan rolde vanuit zijn oog en snel veegde hij het weg.


iceblade
iceblade

Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

who are you????? ( Socel) Empty Re: who are you????? ( Socel)

Bericht van colourlessBird wo okt 16, 2013 1:18 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Socel trippelde over het gras, wat aan het rond dwalen. Stiekem was hij verloren gelopen en was hij hier terecht gekomen. Dat was niet echt een wonder, deze plaats was dan ook enorm groot. Hij wou eigenlijk eens kijken wat er in de buurt van het kasteel lag maar is toen hier terecht gekomen. Hij had wat in deze tuin zitten rond rennen maar is toen verloren gelopen en hij weet zelf niet meer hij hij hier ook alweer weg zou kunnen raken. Geërgerd zuchtte terwijl hij eens naar de grootte struiken rond hem keek. Er waren hier zoveel en ze leken ook allemaal op elkaar geen wonder dat er iemand in verloren liep.  Plots keek hij op toen hij iets spotte, het was een opening in een van de vele struiken. Even dacht hij na, zou dit wel een goed idee zijn, die struiken hebben doorns. Hij schudde die gedachten weg en dacht gewoon aan het weg komen uit dit doolhof. Hij liep naar het gat toen, bukte zich daar en sprong er toen door maar het liep niet zo als gepland. Plots stopte hij toen iets aan zijn vacht trok en hij halverwege het gat op de grond viel. Hij keek toen om, zich afvragend wat er aan de hand was en zag toen dat hij vast zag. "ARRRGGGGGGG" riep hij geïrriteerd terwijl hij zich eruit probeerde te krijgen.
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

who are you????? ( Socel) Empty Re: who are you????? ( Socel)

Bericht van iceblade wo okt 16, 2013 1:27 am



|Nate||Curesed One/on trail||Male||Single||
plots hoorde Nate iets in de verte een schreeuw. hij dacht na of hij wel zou gaan kijken. Nate liep naar het geluid toe en schrok toen hij een albino kater in een gat zag zitten." wat doe je daar benden en hoe kom je daar" vroeg Nate terwijl hij naar benende keek en probeerde er niet in te vallen."Ik ben Nate ik ga even iets zoeken om je te helpen" Nate liep bij het gat weg en zocht een soort touw Hij von een oud uitgerafeld touw in een struik en keek of het sterk genoeg zou zijn voor de kater. Nate pakte het touw en gooide de ene kant het gat in en hielt de ander in zijn bekje wachtend op wat de andere kater zou doen.


iceblade
iceblade

Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

who are you????? ( Socel) Empty Re: who are you????? ( Socel)

Bericht van colourlessBird wo okt 16, 2013 2:19 am



||Socel||Curesed One/on trail||Male||Single||

Geërgerd ging hij zitten, hij was gestopt met zijn poging eruit proberen te komen, het had toch geen zin. Hij zou even wachten en nadenken wat hij zou kunnen doen, als hij eenmaal wat gekalmeerd was want nu was hij niet echt instaat er fatsoenlijk over na te denken. Plots hoorde hij iets, er kwam iemand aan. Socel keek alvast naar boven toen hij de andere kat zag verschijnen en een beetje geschokt keek hij naar deze kater. Het was een albino. Het was vrij aannemelijk te zijn, een witte vacht, roze ogen maar deze kat deed hem aan iemand denken, hij had een beetje dezelfde bouw als Eren en als Socel het zich goed herinnerde had die gezegd dat hij een broer had. Door zijn gedachten hoorde hij de vraag van deze kat niet helemaal maar toch kon hij wel denken wat hij vroeg, hoe hij hierin was beland. "Wel, ik probeerde uit dat doolhof dat je daar kan zien te raken, verdomde struiken lijken allemaal op elkaar." Zoals hij gewoonlijk klonk klonk hij was pissig, maar nu had hij er een effectieve rede voor. Plots was toen de andere albino weer weg, hij ging iets zoeken om hem eruit te krijgen. Geduldig wachtte af tot het witte gezicht van de kat weer verscheen, dit keer vergezeld door een stuk touw dat hij naar onder gooide. Socel stond op en pakte het touw vast met zijn tanden terwijl hij zijn klauwen tegen de rand zetten, zo klom hij er onhandig uit. Eenmaal boven zei hij "Bedankt, Nate, was het toch." wat onzeker keek hij naar de andere albino. "Mijn naam is Socel, fijn je te ontmoeten maar ik vraag me af, ik nog nooit een andere albino gezien."
colourlessBird
colourlessBird

Aantal berichten : 194
Golden Pawprints : 54
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere in Belguim

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

who are you????? ( Socel) Empty Re: who are you????? ( Socel)

Bericht van iceblade wo okt 16, 2013 4:01 am






CODE:


|Nate||Curesed One/on trail||Male||Single||
"bedankt, Nate was het toch" Nate schrok hoe wist die kat zijn naam hij had sinds zijn komst met niemand gepraat dus niemand kon het weten een beetje in paniek dacht hij na wacht Eren hij moest Eren ontmoet hebben " jij hebt vast Eren ontmoet, Socel, en om eerlijk te zijn ben jij de eerste albino die ik tegen kom" Nate legde rustig het touw weer aan de kan en gung verder van de put weg zitten " maar vertel wat vind je van mijn broer, en wat heeft hij over mij gezegt en..." Nate stopte even " sorry dat ik zoveel vraag, maar heb je je pijn gedaan toen je viel, kan ik je helpen"


iceblade
iceblade

Aantal berichten : 32
Golden Pawprints : 37
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens in land hier ver vandaan waar alles vredig is

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

who are you????? ( Socel) Empty Re: who are you????? ( Socel)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum