Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

>> Trial Oktober

3 plaatsers

Ga naar beneden

>> Trial Oktober Empty >> Trial Oktober

Bericht van Bandersnatch di okt 01, 2013 8:05 am


AKA || Castle Leader || Female || Single


Langzaam hief Aka zich omhoog van de pilaar en liet haar stem over de hal echo'en. "Kasteelkatten," Miauwde ze luid, "Verzamel je," Haar ogen vernauwden zich terwijl ze wachtte op de inwoners van het kasteel, maar ze zocht er eentje specifiek. Serah, één van de nieuwkomers waar Masked voor gepleit had. Ze had echter geen gehoor gegeven aan het pleidooi. "Een kat in ons midden zal vandaag een trial voltooien en bewijzen dat ze het waard is om in het kasteel te blijven." Haar toon bleef koel terwijl ze naar de bevende poes keek die naar voren kwam om alleen te staan onder de pilaar. Zonder bescherming van haar zus, want dat was Aka ook wel opgevallen. "Het Trial wat uitgevoerd zal worden is een duel." Serah's ogen werden groot van schrik. "Ik zou graag een vrijwilliger willen vragen, een knight, die tegen Serah wil sparren. Faalt ze, dan mag deze knight zelf over haar lot beslissen." Aka's toon was koel. Serah had niet een al te beste indruk op haar gemaakt, zwak eerder. Zwakke schakels moesten verwijderd worden. Angstig keek Serah rond, wie zou er naar voren stappen?

-----------------------------------------------
{Trial data:

Mogelijkheden in de Fruit Machine
-Trial 1 - Kerkers
-Trial 2 - Duel
-Trial 3 - Zoektocht
-Gefaald

Uitkomst: Trial 2
Resultaat: Zal het halen
Tijdslimiet: In de RPG voor de zon weer opkomt, buiten de RPG voor de volgende Trial.

x Serah wordt ook even in deze post gespeeld
x Serah zou haar trial zeker halen door het gekochte shopitem
x Ik weet dat Socel zich ook opgegeven had, maar hij deed mee aan de verhaallijn, dus deze trial kon hij nog niet meedoen. (:
}


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Trial Oktober Empty Re: >> Trial Oktober

Bericht van Masked di okt 15, 2013 7:15 am

Masked keek naar Aka, die de anderen rustig en zelfverzekerd toesprak. Waarom kon hij dat niet? Hij dacht hier nog even over totdat een paar woorden zijn aandacht trokken. "Het trial dat zal worden uitgevoerd is duel." Aka's toon was nog steeds koeltjes, en Masked keek ongelovig omhoog naar waar zijn Leader zat. Was dit om hem te testen, of om Serah te testen? 
Aka maakte er niet veel woorden aan vuil. "Ik zou graag een vrijwilliger willen vragen, een knight, die tegen Serah wil sparren. Faalt ze dan mag deze knight zelf over haar lot beslissen."
Masked keek ongelovig om zich heen, en zag sommigen ongemakkelijk heen en weer schuiven. "Sorry Lightning" Murmerde hij zachtjes, terwijl hij een beslissing nam. 
"Laat mij Serah bevechten." Zei hij, terwijl hij op hetzelfde moment vastbesloten en zelfverzekerd de open plek die zich gevormd had, instapte.
De kater keek omhoog naar Aka, uitdaging af te lezen in zijn ogen, zou ze het hem laten doen? Of zou ze hem niet vertrouwen?
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Trial Oktober Empty Re: >> Trial Oktober

Bericht van BlueOreo do okt 17, 2013 7:37 am

>> Trial Oktober 2qsuquo
"Kasteelkatten, Verzamel je," Dat was hij! Hij was een kasteelkat! Hij rende naar de plek waar hij Aka had gehoord en keek naar haar op. "Een kat in ons midden zal vandaag een trial voltooien en bewijzen dat ze het waard is om in het kasteel te blijven." Toby wiebelde met zijn oren. "Een trial.." Fluisterde hij. Wat was het? Hij had er nog nooit van gehoord.. De katten waren allemaal best stil. "Het Trial wat uitgevoerd zal worden is een duel." Een duel, dat deed hij altijd met de andere kits! "Ik zou graag een vrijwilliger willen vragen, een knight, die tegen Serah wil sparren. Faalt ze, dan mag deze knight zelf over haar lot beslissen." Hij opende zijn mond om te roepen dat hij het wou doen. "Laat mij Serah bevechten." Masked stapte naar voren. Dat was niet eerlijk, hij wou dat doen! "Nee, ik wil het doen!" Hij sprong op en neer.
BlueOreo
BlueOreo

Aantal berichten : 21
Golden Pawprints : 8
Registratiedatum : 01-10-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Trial Oktober Empty Re: >> Trial Oktober

Bericht van Masked do okt 17, 2013 8:40 am

"Nee, ik wil het doen!" Een kittenstem, dat hoorde je meteen, een glimlach verspreide zich over Maskeds gezicht toen hij het jonge katertje in het oog kreeg. Een echte rauwdauwer, en als Masked het goed had, was deze kitten Toby. Een van de ergste...
Hij liep naar de kitten toe, van plan om uit te leggen dat het niet kon, maar onderweg aarzelde hij. Misschien vond Aka het juist goed als de kitten het jong leerde. Zo werden de Cursed ones ook eens om de oren geslagen met dat irritante 'spreekwoord' waar ze altijd mee rondliepen, of was het nou een zogenaamd 'gezegde'? Het maakte hem niets uit. Zolang hij het ook maar eens tegen ze kon gebruiken, zoals nu. Hij liep dichter naar Aka toe, en riep, zodat alleen zij het kon horen. "Jong geleerd oud gedaan, zoals ze dat altijd zeggen.." Het leek hem goed als Toby het mocht doen, de kitten was een voorbeeld voor alle andere bangeriken die niet naar voren waren gestapt om Serah aan te vallen.
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Trial Oktober Empty Re: >> Trial Oktober

Bericht van Bandersnatch zo okt 20, 2013 8:02 am

Aka || Castle Leader || Female
Met vernauwde ogen keek ze naar beneden toen Masked naar voren stapte. Ze hief haar kop wat argwanend. "Weet je het zeker, commandant?" Vroeg ze. Ze wist maar al te goed dat de kater voor de ontheffing van Serah en haar kleine clubje vol van geluk en blijdschap had gevraagd. En het leek haar niks. Vooral niet toen Masked vervolgens een kitten aanwees om te vechten. Nou ja, nog net een disciple, maar veel te jong. "Een trial is nog altijd een test van vaardigheden Masked." Miauwde Aka kil, duidelijk aan het einde van haar geduld "Niks tegen deze jonge Disciple, maar hij heeft nog niet genoeg hiervoor geleerd en dat weet jij net zo goed als ik. Ik zou daarom ook een ándere Knight willen vragen dan Masked of Toby om deze Cursed One te bevechten. Anders zal ik zelf van mijn pilaar neerdalen." Ze zwiepte eventjes resoluut met haar staart. Ze had Masked commandant gemaakt, omdat hij destijds de meeste vaardigheid toonde, maar hij kon haar geduld maar beter niet te vaak testen. Op dit moment ergerde ze zich namelijk grondig aan het vertoon.

Serah || On Trial || Female
Angstig keek ze rond naar de katten, waarvan ze van velen nog niet eens de naam kende. Eventjes haalde ze huiverig adem en probeerde ze haar rug wat meer te rechten. Alleen de blik van Lightning en Hope ontmoette ze niet. Ze wilde hen nu even niet aankijken, bang dat Lightning zich in de trial zou mengen. Dat zo desastreus voor haar zijn... Voor hen beiden. Het tafereel om haar heen verwarde haar ook nog eens enorm. Vechten? Zij? Ze wist niet eens of ze dat kon...
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Trial Oktober Empty Re: >> Trial Oktober

Bericht van Masked zo okt 20, 2013 10:07 pm

Ze vertrouwde hem niet, en ook al had hij het verwacht, het deed hem pijn. Waarom mocht hij dit niet gewoon doen? Hij was toch commandant met een reden?
Hij liep achteruit, weer terug naar de beschutting van vele andere katten. Beledigd en chagrijnig ging hij zitten, hij mocht ook niets hier. Zelfs toen hij iets goeds had voorgesteld "Een trial is nog altijd een test van vaardigheden Masked." bouwde hij haar na. Alsof hij dat niet wist. Maar Aka ging, zoals altijd, onverstoord verder.
"Niks tegen deze jonge Disciple, maar hij heeft nog niet genoeg hiervoor geleerd en dat weet jij net zo goed als ik. Ik zou daarom ook een ándere Knight willen vragen dan Masked of Toby om deze Cursed One te bevechten. Anders zal ik zelf van mijn pilaar neerdalen." Woedend keek hij naar zijn poten. Waarom mocht hij niet? Dit was toch het perfecte moment om hem te laten bewijzen dat hij loyaal was? Dat vond hij tenminste.

Zoals de zwarte kater al verwacht had reageerde er niet veel katten positief op het idee om te gaan vechten met een on-trial. Bang om af te gaan zeker. Hij niet. Hij durfde wel. Maar hij mocht nu eenmaal niet.
Masked
Masked

Aantal berichten : 75
Golden Pawprints : 59
Registratiedatum : 04-09-13

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

>> Trial Oktober Empty Re: >> Trial Oktober

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum