Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

>>Gooi-het-eruit topic

2 plaatsers

Ga naar beneden

>>Gooi-het-eruit topic Empty >>Gooi-het-eruit topic

Bericht van Bandersnatch di aug 27, 2013 8:54 pm



WATCH OUT
FOR THE - - -
CASTLE'S CURSE
X
    Gooi het er maar uit
Iedereen heeft wel een moment dat hij of zij elke zorg kwijt wilt die op z'n hart ligt. Dit kan in dit topic. Maar, we verbinden hier wel een paar regels aan waar je je ook aan dient te houden.

Andere leden - Er wordt niet geklaagd over andere leden in wélke vorm dan ook. Ook al noem je geen namen, dan kunnen juist nog meer mensen zich aangesproken voelen. Heb je problemen met andere leden, stuur dan een PB naar de staff of regel het zelf met dat lid. Het hele forum hierbij betrekken is onnodig.

Wij zijn geen psychologen - Het merendeel van het forum bestaat uit jongeren. Begrijp dan ook dat wij bij ernstige problemen niet kunnen helpen. Ook spraak over zelfmoord pogingen, die helemaal niet gemeend is, wordt niet gewaardeerd. Hiermee maak je je mede forumleden alleen maar heel erg bezorgd.




MADE BY AYU OF BACK TO NEVERLAND
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

>>Gooi-het-eruit topic Empty Re: >>Gooi-het-eruit topic

Bericht van Kipeeh za sep 14, 2013 3:23 am

IK WORD ZO ZIEK VAN HAAR
Dan is ze nu ergens moderator op ene forum, loopt ze gelijk alles af te kraken wat ik doe en is ze vreselijk bazig aan het doen. Ze is de hele tijd bezig met mij te verbeteren. Ik kan daar zo niet tegen. En even later begint ze weer met iets anders. We zitten in een skype gesprek met elkaar, en iemand stuurt een filmpje van een wolf die in iemand zijn huis ligt. Ik ben helemaal gek van wolven en zij ook. Ik zeg dat ik dat ook wel zou willen. Zij gelijk hele serieus reageren. "ja maar Elena ene wolf hoort in het wild te zijn, dat is zielig als het gebeurt" Ik leg dus uit dat ik het als grapje bedoel, gaat zij er nog over door dat het gevaarlijk is en dat het niet hoort. Er komt bijna een ruzie van ( er zitten ook nog andere in onze groep) Maar uiteindelijk komt het toch weer goed. Alleen later hebben we het over een dierentuin waar ik en zij al eens zijn geweest, Ik heb daar een wolf geaaid, en dat stond hij toe. Ze werd bijna kwaad. "Elena, je mag echt geen wolven daar aaien, dat is daar verboden" "Straks ben je je vinger kwijt" Ik weet wanneer een wolf iets niet wil, en die wolf kwam naar mij toe lopen en schuurde voor mijn neus tegen het hek aan, dus kon ik hem aaien. En nog een tijdje daarna heeft iemand die in ons groeps gesprek zit iets ( Ik ga niet vertellen wat omdat ik denk dat ze dat niet zou willen) En ik vraag wat er aan de hand is. "Elena, ze heeft ook privacy nodig, laat haar toch" het enige wat ik haar vroeg was wat er aan de hand was, omdat ik me zorgen maakte.

ik moest dit even kwijt, want ik zit nu bijna te trillen van woede.
even voor de duidelijkheid: Dat meisje zit NIET op dit forum. Ze is ook vaak hele erg aardig daar niet van, maar soms word ik echt helemaal gek van haar

Kipeeh

Aantal berichten : 45
Golden Pawprints : 21
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : Haarlem

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum