Curse of the Castle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toulouse (AKA)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Toulouse (AKA)

Bericht van Tru' Blood ma sep 23, 2013 5:18 am

Toulouse (AKA) 23i6w4o
Knight // Single // 12 manen

Als een koningin op haar troon lag Tsubaki op het grote, tweepersoonsbed, dat het grootste deel van de kamer besloeg. De prachtige, diepblauwe overtrek was van zacht fluweel en aan de bovenkant van het bed hingen doorzichtige gordijnen die altijd los hingen. Door het open raam stak een zacht briesje op die de gordijnen deed wapperen. Het bet stond recht tegenover de deur die je gemakkelijk open en dicht kon duwen. Er zat geen hendel aan en geen slot op. Daar had ze geluk mee gehad. Als ze tussen de kussens lag scheen er een plas maanlicht net niet over haar heen en kon je haar dus niet onderscheiden tegen de donkere achtergrond met haar nachtzwarte pelsje. Naast het bed tegen de muur stond een enorme klerenkast die enkel gevuld was met oude jurken die onder de mottengaten zaten en voor eeuwen niet meer verplaatst waren. Ook was er een eikenhouten kaptafel met een ronde spiegel met een barst er in. Oude make-up spullen die Tsubaki op een van haar beroemde zwerftochten uit het dorp had gepikt lagen er als een soort symbool. Het was niet zo luxieus als die van haar moeder maar zeker mooier dan dat van menige kat. Ze had zonder vragen deze kamer ingenomen en voelde zich net een royalty. Tsubaki was er heilig van overtuigd dat zei de troon kon overnemen als haar moeder stierf. Geen enkele commander of kat kon haar daarvan weerhouden. Ze had het allemaal! Toch voelde ze zich steeds leger met elke passerende dag. Daar dankte ze haar moeder elke nacht voor als ze naar Lilith bad. Mensen hadden een of andere God om naar te bidden. Zij had Lilith. Lilith was een vrouwelijke stormdemon, die in verband gebracht werd met de wind en waarvan werd gedacht dat ze drager was van ziekte en dood. Ze vond het toepasselijk. Gestationeerd tussen enkele dikke kussens met haar voorpootjes over elkaar heengekruist lag ze met haar ogen dicht zacht spinnend pop wacht. Haar kop lag niet maar rustte op haar schouders. Maanlicht scheen langs haar heen op de deur. Toen die langzaam open schoof spitste ze haar oren en rezen haar haren iets overeind om nog maar meer overeind te reizen bij het aanzien van een bekende vlek. Vol afkeer sloot ze haar ogen weer. "Donder op, ma. Dit is niet jouw kamer" Zei ze respectloos met een randje woede. Poef. Weg haar goede, kalme humeur.
Tru' Blood
Tru' Blood

Aantal berichten : 23
Golden Pawprints : 26
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 5:38 am


AKA || Castle Leader || Female || Single

Nauwelijks maakten haar poten geluid op de kille stenen en de tapijten van het kasteel. Ze moest het wel nageven, het kasteel voorzag ze in het meeste wat ze nodig hadden. Het gaf comfort, voedsel en veiligheid. Het was net alsof de vloek hen beschermde van de menselijke invloeden. Misschien was dat juist wel waarom de vloek er was. Maar daarin kon ze alleen maar speculeren. Niet dat Aka van het speculeren was, maar soms kon je het je niet helpen om je dingen af te vragen. Dingen zoals... Dat. Ze bromde eventjes wat toen een halfopenstaande deur in zicht kwam. Over het algemeen werden vertrekken gedeeld door een aantal knights, maar niet in dit geval. Ze moest het haar dochter nageven. Ze had op de één of andere manier het voor mekaar gekregen om een kamer voor zich alleen te claimen. Ze was dan ook redelijk authoritair. Wat wilde je ook, twee Leaders als ouders?

Ze hield halt in de deur opening en stapte met een redelijk koninklijke houding naar binnen. Haar rug had ze gerecht, haar nek licht gebogen en haar kin in de lucht. Zoals ze al verwacht had, werd ze niet al te vriendelijk ontvangen door haar dochter. Ze mochten elkaar allebei niet. Scheelde dat weer. Hoefden ze allebei niet te doen alsof. "Elke kamer in dit kasteel is van mij, Tsubaki," Miauwde de Leader kil, waarna ze rustig nog een paar stappen de kamer inliep. "Over mijn kasteel gesproken, ik heb klachten over je ontvangen."


Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Tru' Blood ma sep 23, 2013 5:53 am

Toulouse (AKA) 23i6w4o
Knight // Single // 12 manen

Tsubaki was niet tevreden met wat ze hoorde. Borstelend van woede gromde ze diep in zichzelf en legde ze haar oren plat. Hoor haar nou.. 'Elke kamer in dit kasteel is van mij, Tsubaki' Wat een hoop gelul. Als bevestiging stapte haar moeder nog enkele stappen verder naar binnen. Moest ze nu ook hier de plichtsgetrouwe leider spelen? Dit was haar kamer en Aka zou haar de kamer uit moeten dragen wilde ze haar hier wegkrijgen. De angst dat zo iets misschien kon gebeuren maakte haar iets voorzichtiger. Ietsje maar. Deze plek was haar paleisje, haar plek waar ze zich kon terug trekken en die ze met haar ogen dicht net zo goed kende als met haar ogen open. Gelukkig lag ze in de schaduwen. Zo kon de feeks haar gelaatsuitdrukking niet zien. "Nou en?" Miauwde ze kinderlijk. Aka speelde het kinderlijk, kon zij dat ook. "Ik ben prinses van dit kasteel en erfgenaam van de troon sinds die waardeloze broeder van me is vertrokken naar die stink kraaien" Brieste ze met woede als bijtend zuur. "Hij heeft geluk dat hij is geboren en ik ben ik geluk geboren" Toch? Voegde ze er in gedachten aan toe.
Tru' Blood
Tru' Blood

Aantal berichten : 23
Golden Pawprints : 26
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 6:35 am


AKA || Castle Leader || Female || Single

Aka was niet onder de indruk, totaal niet zelfs. Ze was zich er wel van op de hoogte dat haar dochter het in haar mars had om totaal uit haar dak te gaan als ze haar zin niet kreeg. Nu moest ze ook tot haar eigen irritatie misschien wel toegeven dat dit een licht familietrekje was. Natuurlijk was het bij Aka zelf wat minder geworden nu ze wat gegroeid was. Maar het leek alsof Tsubaki er altijd in bleef hangen. Achja, één zoon was al weg. En met haar dochter had ze het niet getroffen. Waar had Kuro haar mee achter gelaten? Ze schudde haar kop eventjes, nu niet belangrijk. Focus.

Aka was alles behalve dom, ze kon elk klein beetje handvat vinden in de woorden van Tsubaki. Ze zou het niet toegeven, maar ze was stiekem trots op wat haar dochter bereikt had. Toch zou ze het de grond in blijven boren. Haar dochter's ego moest immers zeker in check gehouden worden. "Nou en?" De kinderlijke toon die haar dochter uitstootte irriteerde haar. "Ik wens dat je wat minder kinderlijk tegen me spreekt, Tsubaki," Miauwde Aka dus kil, "Gedraag je je als een kitten? Dan zal ik je gaan behandelen als een kitten." Ook haar toon raakte wat bijtender. "Ik ben prinses van dit kasteel en erfgenaam van de troon sinds die waardeloze broeder van me is vertrokken naar die stink kraaien" Brieste ze met woede als bijtend zuur. "Hij heeft geluk dat hij is geboren en ik ben ik geluk geboren" Miauwde de poes. "Je bent alles behalve de erfgenaam," Miauwde Aka droog, "De council zal mijn opvolger kiezen als de tijd daarvoor rijp is en ik ben absoluut niet van plan om mijn 'troon' zoals jij het noemt zomaar op te geven."

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Tru' Blood ma sep 23, 2013 6:47 am

Toulouse (AKA) 23i6w4o
Knight // Single // 12 manen

Tsubaki kon het niet hebben als katten haar de zin niet gaven en haar tegenspraken. Aka deed een gemengde vorm van. Maar goed. Tsubaki kon haar vrienden kiezen maar niet haar familie. Al betekende dat niet dat je blij moest zijn als je leider moeder langs kwam. Stomme vuile .. Je bent alles behalve de erfgenaam. De council zal mijn opvolger kiezen als de tijd daarvoor rijp is en ik ben absoluut niet van plan om mijn 'troon' zoals jij het noemt zomaar op te geven." "Dat hoef je me niet uit te leggen hoor, ik ben niet dom in tegenstelling tot .. sommige katten" Corrigeerde ze zichzelf nog net op het laatste moment met een koel ondertoontje. "Je zult zien! Ik zal het hoog schoppen en jouw opvolgen! Wie heeft die achterlijke regels bedacht? De sterkte kits van de leider zouden hem moeten opvolgen .." Begon ze, de bewondering voor het leiderschap klonk nu duidelijk door in haar stem. "Zodat alleen de sterkste katten leider worden.. Zeg Aka-" Behoedzaam zei ze geen moeder "Misschien moeten we voor de verandering eens een voorbeeld nemen aan de stellingen van de Rebellen. De leider uitdagen. Dan zou ik je zo aankunnen!" Zei ze nu weer met een toon die gebruikelijk was voor zulke jonge katten. Tsubaki veerde omhoog en sprong sierlijk van haar bed af. Ze liep richting Aka en bleef op een afstand staan zodat ze nét de poes duidelijk kon zien.
Tru' Blood
Tru' Blood

Aantal berichten : 23
Golden Pawprints : 26
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 7:10 am


AKA || Castle Leader || Female || Single

Nog steeds was Aka niet onder de indruk van haar dochter. "Dat hoef je me niet uit te leggen hoor, ik ben niet dom in tegenstelling tot .. sommige katten" Aka had haar ogen al vernauwd, maar haar dochter corrigeerde zich. "Dat is grappig, je had het net nog over erfgenaam zijn." Miauwde de leader koeltjes naar haar dochter. "Je zult zien! Ik zal het hoog schoppen en jouw opvolgen! Wie heeft die achterlijke regels bedacht? De sterkte kits van de leider zouden hem moeten opvolgen .." Begon ze, de bewondering voor het leiderschap klonk nu duidelijk door in haar stem. "Zodat alleen de sterkste katten leider worden.. Zeg Aka-" Behoedzaam zei ze geen moeder "Misschien moeten we voor de verandering eens een voorbeeld nemen aan de stellingen van de Rebellen. De leider uitdagen. Dan zou ik je zo aankunnen!" Miauwde haar dochter. Nu raakte Aka al helemaal behoedzaam. Haar dochter begon een potentieel gevaar te worden. "Me dunkt dat een leader alle taken uit zou moeten kunnen voeren Tsubaki," Miauwde de poes kiltjes, maar voor de algehele verbazing toch nog met een kleine hint van medeleven. "Ook de taken waarvoor je goed moet kunnen zien. Je ambitie is iets om trots op te zijn, maar je moet een manier vinden om je slechtziendheid te kunnen omzeilen." Zowaar een advies, ze zou zichzelf bijna een klopje op de schouder geven.

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Tru' Blood ma sep 23, 2013 7:19 am

Toulouse (AKA) 23i6w4o
Knight // Single // 12 manen

Tsubaki keek haar moeder lang en strak aan. 'Me dunkt dat een leader alle taken uit zou moeten kunnen voeren Tsubaki' Waar ging dat heen? Dat kon ze toch of niet? 'Ook de taken waarvoor je goed moet kunnen zien. Je ambitie is iets om trots op te zijn, maar je moet een manier vinden om je slechtziendheid te kunnen omzeilen.' "WAAG HET NIET MIJN ZICHT HIER BIJ TE BETREKKEN!" Gilde ze schril van verontwaardiging. Woest draaide ze zich om en begon ze heen en weer te ijsberen door de plassen maanlicht en de waaiende bedgordijnen door. Haar purperen ogen vulde zich onbewust met tranen die ze vlug verborg. Waarom kon haar moeder nou nooit eens goedkeuring geven? Het was niet haar verdomde schuld dat ze zo slechtziend was. "Ik kan alles prima! Maar omdat jij je zo weinig laat doen kan ik ook niet bewijzen!" Begon ze verhit en ze draaide weer in de richting van haar moeder. "Wees blij dat ik niet geheel blind ben, stomme poes! Dan zou je me niet eens meer een blik waardig keuren" Miauwde Tsubaki nu met duidelijke pijn door in haar stem. Ze draaide zich opnieuw om en sprong op haar bed. Ze nestelde zich weer in tussen de kussens met haar rug deze keer naar haar moeder toe. "Je kwam toch om die rot klachten tegen me te luchten, nietwaar? Gooi ze er uit en ga dan maar weer fijn goed ziende leider spelen" Spuwde ze naar achteren met ogen die waterde in het donker.
Tru' Blood
Tru' Blood

Aantal berichten : 23
Golden Pawprints : 26
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Bandersnatch ma sep 23, 2013 7:33 am


AKA || Castle Leader || Female || Single

Aka vertrok nog niet eens een spier in haar gezicht toen haar dochter tegen haar begon te spreken. "Toevallig durf ik dat wel, Tsubaki," Miauwde Aka kil, "Verlaag je stemgeluid en gedraag je als een volwassen kat. Niet als een verwende kitten. Ik heb je al een enorme kans gegeven door je te laten blijven, ondanks je handicap. Laat me daar Geen spijt van krijgen" Het gesprek werd zoals altijd kil. Het kon ook niet anders. "Ik laat je alles doen wat je wil, geloof me, want anders had ik je allang deze kamer en misschien zelfs wel het kasteel uitgesmeten. Iets wat misschien wel gaat gebeuren als je een struikelblok voor het kasteel blijkt. Wat mij betreft mag je jagen, de nurtures helpen, maakt niet uit. Je blijft echter in je kamer zitten kniezen en een beetje het nutteloze prinsesje spelen. "
"Je kwam toch om die rot klachten tegen me te luchten, nietwaar? Gooi ze er uit en ga dan maar weer fijn goed ziende leider spelen" Miauwde Tsubaki, die blijkbaar de eieren toch wel iets voor hun geld koos. "Met alle liefde," Miauwde Aka met sarcastische ondertoon. "De andere knights klagen dat je ze minderwaardig behandeld, iets wat onacceptabel is voor jouw rang. Nogmaals herhaal ik mijn waarschuwing, gedraag je of verlaat het kasteel."

Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Tru' Blood ma sep 23, 2013 7:48 am

Toulouse (AKA) 23i6w4o
Knight // Single // 12 manen

Tsubaki werd maar kwader. Elk woord dat haar moeder zei sneed door haar heen als een vleesmes. Stom mens! Stom alles! Stom iedereen! Waarom was ze zo harteloos? Zelfs de Rebellen waren nog gastvrijer dan haar eigen moeder. Gedraag je of verlaat het kasteel. "Papa zou nooit hebben gewild dat je zo harteloos werd" Zei ze plotseling vol ingehouden woede. "Waarom, Aka? Ik heb je nooit wat misdaan? Thunder jou ook nooit en kijk wat je doet? Je behandelt mij nog minder dan de laagste kat in dit rot kasteel! Ik zal ze wel gaan behandelen zoals jij je knights behandelt. Krijgt tenminste nog iemand wat eer" Haar stem was niet verheven maar ook niet kalm. Tsubaki kon er maar niet bij dat Aka zo gemeen kon doen. Zonder reden. "als je je er goed bij voelt om me weg te sturen dan doe je dat toch. Sluit iedereen maar af zodat je later alleen sterft nog blinder dan ik" Haar stem had gelijdelijkaan steeds treuriger. Ze legde nu wel haar kop op haar voorpoten en maakte aanstalten om te gaan slapen .. of poging tot.
Tru' Blood
Tru' Blood

Aantal berichten : 23
Golden Pawprints : 26
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Bandersnatch di sep 24, 2013 6:37 am

"Papa zou nooit hebben gewild dat je zo harteloos werd" Ondertussen begon haar dochter haar flink de keel uit te hangen, niks nieuws om eerlijk te zijn. "Spreek niet van je vader, Tsubaki." Miauwde Aka kil, "Je kende hem niet. Dat zul je ook nooit doen." Miauwde de leader. "Waarom, Aka? Ik heb je nooit wat misdaan? Thunder jou ook nooit en kijk wat je doet? Je behandelt mij nog minder dan de laagste kat in dit rot kasteel! Ik zal ze wel gaan behandelen zoals jij je knights behandelt. Krijgt tenminste nog iemand wat eer" Miauwde haar dochter. "Thunder heeft ons allemaal verraden." Gromde Aka binnensmonds. "Als hij de kans kreeg, zou hij je zo omleggen. Samen met die rebellerende mormels." "Als je je er goed bij voelt om me weg te sturen dan doe je dat toch. Sluit iedereen maar af zodat je later alleen sterft nog blinder dan ik" Miauwde haar dochter. Nu werd het helemaal grappig. "Er is hier maar één iemand blind Tsubaki, en dat zeg ik niet wegens je handicap. Je werpt kreten en beschuldigingen in het rond zonder het achterliggende verband te aanschouwen." Miauwde de rood met witte poes. "Jij zegt dat je leader wilt worden. Nou, hoezee. Leader zijn is de zwaarste taak die je iemand maar kunt toewensen. Een taak die je niemand toewenst." En met die woorden draaide Aka zich om en verliet ze de kamer.
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Tru' Blood di sep 24, 2013 6:43 am

Toulouse (AKA) 23i6w4o
Knight // Single // 12 manen

Tsubaki luisterde hoe haar moeder de kamer verliet. Ze wist niet waarom ze het deed maar ze wist wel dat ze er al spijt van had het moment dat ze omhoog veerde en naar de deur schoot als een kogel uit een hageljachtgeweer. Ze schouderde zich langs Aka en ging recht voor haar staan. Ze schudde haar kop en keek haar moeder met een mengeling van verdriet en vastberadenheid aan. "Nu .. ik weet niet of dit gewoon domheid is maar .. ik verdien om het te weten" Stelde ze vast. "Wie was papa? En als je geen leider wilt zijn geef het dan op!" Miauwde ze gedurfd maar met een achterliggende toon van respect. Oké, Tsu. Tijd om eens lief te spelen. Misschien werkt dat. Misschien .. Dacht ze zonder het door te laten schemeren. Ze haalde diep adem en besefte dat het haar niet interesseerde of haar ma door de leugen heen zag of niet. Dit was belangrijk.
Tru' Blood
Tru' Blood

Aantal berichten : 23
Golden Pawprints : 26
Registratiedatum : 28-08-13
Leeftijd : 28

Castle Card
Characters:

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Bandersnatch di sep 24, 2013 6:47 am

Aka vernauwde haar ogen toen haar dochter haar de weg versperde en haar nekhaar rees wat dreigend overeind. Haar dochter zat nu echt de limieten op te zoeken en het ergerde haar. "Nu .. ik weet niet of dit gewoon domheid is maar .. ik verdien om het te weten" Stelde ze vast. "Wie was papa? En als je geen leider wilt zijn geef het dan op!" Miauwde haar dochter vervolgens. "Je vader was de vorige leider van het kasteel, Kuro, degene wie ik beloofd heb dit kasteel te dienen tot mijn dood. Vraag de andere kasteelkatten verder maar naar je vader. Ik wil er niet over spreken." Miauwde Aka ijzig, waarna ze langs haar dochter heen liep en verder liep.
Bandersnatch
Bandersnatch
Admin

Aantal berichten : 378
Golden Pawprints : 4
Registratiedatum : 25-08-13

Castle Card
Characters:

https://cursedcastle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toulouse (AKA) Empty Re: Toulouse (AKA)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum